Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO] Venlo 125 jaar OCE

    Venlo 10 Mei 2003, 125 Jaar OCE

    Een van de eerste grote shows die ik gefilmd heb. En ook eentje die me nog altijd is bij gebleven. Omdat dit een van de weinige shows is die ik in Nederland gezien heb die echt een beetje op muziek geschoten werd. Ze kennen het wel, als ze maar willen. En die wil is er nogal eens niet. Verder is goed op de beelden te zien dat uw schrijver heel wat meer film ervaring in de loop der jaren heeft opgedaan. Maximum kaliber van deze show was overigens 8inch

    Sommige stukken heb ik de originele muziek onder geparkeerd. Nogmaals een leuke show geschoten door Wagenvoort Vuurwerk.

    wat kun je in deze show verwachten?

    • Maximum Kaliber 8 inch
    • mooie bommen van Vulcan
    • een echt mooie finale
    • Een paar mooie cilinderkes op het einde.
    • Een ietsje nog onervare cameraman ;)


    De video is *HIER* te downloaden, veel kijkplezier
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 19 september 2007 om 21:35
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    De goede oude tijd, helaas was ik rond 2003 nog niet egt bezig met vuurwerkshows bezoeken. deze had ik graag mee willen maken.

    Die oranje blinker mines op 3.58min heb ik wel eens langs zien komen bij een show van Wagenvoort in lelystad, ik dacht dat het om 5 of 6'' mines ging, erg mooi gezicht.
    En wat een prachtbommen die worden geschoten vanaf 10.37min, duidelijk goede kwaliteit, helaas zie je dat (bijna) niet meer in Nederland, en ja die meerslagen cilinder's met salutes op het einde is ook einde verhaal in Nederland, helaas want het is een zeer wijs effect.

    Bedankt voor de film redbaron, en zoals je al zei ''Verder is goed op de beelden te zien dat uw schrijver heel wat meer film ervaring in de loop der jaren heeft opgedaan''

    Kruitsnuiver.
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 19 september 2007 om 21:34
    Once a pyro, always a pyro

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Fantastische show dit ook weer. Blijft boeien van begin tot eind.
    Oranje mines zijn schitterend inderdaad. Maar ook het vuurwerk aan de grond is top, zo mooi.
    Bedankt weer. Hele mooie film,.show

  4. #4
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Leuk om te zien hoe je toen inderdaad nog shows filmde, is duidelijk verbeterd al vond ik het niet slecht gefilmd, in tegendeel.

    Show is prachtig zeg, puur zonde dat ik toen geen shows af ging nog. Ik zou zo'n show graag in Nederland meemaken, maar dat is helaas niet echt meer mogelijk, erg jammer. Wat is er toch gebeurd, je ziet dat ze wel op muziek kunnen schieten en ook echt mooi opgebouwde shows neerzetten, die tref je maar weinig nog, muziek al helemaal niet meer.

    Kwaliteit van de shells is zeer goed zoals Kruitsnuiver al aanhaalde, prachtig afgewerkt. Dan ook die meerslagen cilinders, ja, die heb ik nog nooit zelf meegemaakt, maar gewoon puur zonde ook dat je die hier niet meer ziet, zijn prachtige effecten.

    Ja, mooie show, bedankt voor de film, zie graag zulke shows, kan je alsnog zien wat je gemist hebt toendertijd.


  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Ik vind het een prachtige show, leuke opzet en ook flink wat ondersteuning aan de grond. Vind dat er veel en mooi gebruik wordt gemaakt van die mines

    Filmskills zijn inderdaad wel toegenomen Maar wat Mattenfreak ook al zegt het is absoluut niet slecht.

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ook duidelijke, scherpe palm effecten zitten erin zeg.
    Schitterend!

  7. #7
    Pyroworld BlackBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Te vinden via Google Earth
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Venlo was i.d.d.

    De show, het begin van de lawine die daarna volgde. Over iets minder dan 146 jaar bestaat de OCE 300 jaar; wie weet

    En ja toen ook nog geen EOS350D helaas.
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 19 september 2007 om 21:35
    www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

  8. #8
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Prachtige show mooie bommen voor die tijd en goed geschoten .
    Jammer dat ik me toen nog niet echt bezig hield met vuurwerk maar toen was ik pas 8. Nog goed gefilmd maakt mij niet uit ik kreeg er toch al kippnvel van die finale

    bedankt .

  9. #9
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Dank, ja het was ook een van mijn eerste shows die ik vast legde op video. Het was voor Nederland zeer zeker een goede show te noemen!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2006
    Berichten
    10
    Thanks
    4
    2 waarderingen in 2 posts
    Hier was ik ook bij. Ik ben er toen met mijn ouders heen gegaan omdat ik jarig was haha. Ongelofelijk dat dat al 5 jaar geleden is. Ik vind het tot op heden toch wel de beste show die ik in Nederland heb gezien. 8'' Zie je niet veel meer.

    Ik kan me nog herinneren dat niemand op fpm kon geloven dat dat kaliber echt geschoten zou worden. Overgens herinner ik me dat tony van FPM de show vond tegenvallen, maar die kwam toen geloof ik terug van zijn eerste of 2e jaar valencia.

  11. #11
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Ik vind het ook nog steeds een van de allerbeste shows die de afgelopen jaren in Nederland geschoten is! Bij mij weten is deze show nog onder de oude ( en goede ) wetgeving geschoten kwa veiligheidsafstanden.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •