Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Pyrostar] El Loco

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik had ook een mat gemaakt met 100 el loco's en 12 widowmakers, een panfluit mat met 440 lucifers , zeeeer gaaf effect !

    Comment


      #47
      wat is een panfluit ??

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door tuffelman Bekijk bericht
        wat is een panfluit ??
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	a53736.jpg
Vertoningen:1
Grootte:184,6 KB
ID:	1544815


        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door w0rkwithfire Bekijk bericht
          Ik vraag me af, zijn deze of de Black Thunder strijkers beter/harder?

          mvg
          misschien een beetje laat met reageren maar me maat had black thunder strijkers.
          De el loco is iets zachterm aar haast niet te merken.
          Maar de el loco had een betere strijkerkop en was beter afgewerkt.

          Comment


            #50
            Chooet vs rel loco is haast geen verschil te horen.
            Maar de flits lijkt wel groter.

            Comment


              #51
              @ nitraat12 ik weet wel wat een panfluit is ... maar ik weet niet wat dat
              met dit vuurwerk te maken heeft?

              Comment


                #52
                Hij bedoeld volgens mij een zelfgemaakte rits van strijkers, ziet er letterlijk uit als een panfluit.
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #53
                  Juist dat bedoel ik .

                  Men neemt een Plank ( ik had een paar laminaat planken gebruikt )
                  Je doet er dubbelzijdige tape op , en dan plak je de strijkers erop , er tegenover kunnen ook strijkers, maar ik had 400 lucifers gebruikt er tegenover om de boel aan te steken en dan moet je alles helemaal aftapen , en alleen de kopjes v/d lucifers en strijkers uit laten steken. Ging super rap af , en door de El loco's en een paar Widowmakers was het een geweldige leuke mat ! Knallen waren best hard , ongeveer als een Weco Corsair , en dan 115 strijkers gebruiken die zeer snel afgaan geeft een leuk effect, helemaal als de mat helemaal afgaat zoals het moet

                  Comment


                    #54
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                    Hier een filmpje, vorig jaar in de zomervakantie aangeschaft. Goede knaller!

                    Comment


                      #55
                      snapt iemand waarom pyrostar ook bij de el loco altijd silver edition staat want er is niks zilver

                      Comment


                        #56
                        Dat ze harder gaan dan de normale strijkers. Net zoals bij Widowmaker silver, die gaan ook harder dan de normale widowmaker. En dan praat ik over de Widowmaker van vorig jaar
                        www.youtube.com/user/Bollekip :)

                        Comment


                          #57
                          Oke dank je wel
                          En dit zijn echte hele goede strijkers van de 500 stuks geen een weigeraar!

                          Comment


                            #58
                            Nee ik heb werkelijk ook geen idee , wellicht vanwege de schelle knal?

                            Comment


                              #59
                              ze zitten nu in sealtjes van 5 verpakt dus 5/20=1doosje
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door strijkkopje Bekijk bericht
                                Hier een filmpje van een mascleta, voor de helft bestaande uit deze dingetjes. Het zijn zeker aanraders, ze gaan goed hard, en in vergelijking met andere strijkers best goedkoop.
                                http://www.youtube.com/watch?v=XIIfNv2XqlI
                                zeer netjes gemaakt

                                Comment

                                Working...
                                X