Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Shooter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door ilvan Bekijk bericht
    Zeer intersesant. Beko heeft altijd orginele ideeën maar deze klinkt wel heel gaaf. Ben benieuwd!

    EDIT: Dit zou hem wel eens kunnen zijn. Ik kwam deze tegen op de site van Shogun.

    movie
    't zit er dik in dat dit 'm is, en dan is het een hartstikke fijn item!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      't zit er dik in dat dit 'm is, en dan is het een hartstikke fijn item!
      Klopt, maar hou er wel rekening mee dat deze cake naar Nederlandse wetgeving wordt aangepast. Dan kan betekenen dat het tempo lager komt te liggen. Toch zal het een een mooi product worden denk ik. Dit trekt absoluut klanten. Harstikke orgineel. Ik ga dit ajar zeker ook weer voor Beko!

      Comment


        #18
        Foto en film toegevoegd aan startpost;

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Als mijn dealer dit gaat verkopen dan neem ik hem. De combinatie knal, prachtig sier, voor deze prijs. Als je dat afslaat ben je gewoon gek! Zal men dan zeggen Echt COOL xD Alleen, ik vraag me af, hoe zal je dit moeten afsteken en is t uberhoud veilig?
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #20
            Als je de foto bekijkt zie je het lont zitten, hier zul je hem moeten aansteken
            De rest gaat vanzelf, het is niet zo dat je hem twee keer moet aansteken.

            En of het veilig is, waarom niet?
            Hij is goedgekeurd dus het zal ook wel veilig zijn.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Meer dan leuk item, weer een keer heel wat anders dan anders.

              Als ik er ergens in de buurt 1 kan (laten) bemachtigen gaat ie zeker mee.

              Comment


                #22
                Erg leuk product, als het een knalcake was geweest vond ik het persoonlijk ook beter maar dit is al erg orgineel!

                Comment


                  #23
                  wat een innovatief, leuk stukje vuurwerk
                  Heb de dummy hiervan inmiddels gezien en vond 'm ook groter dan verwacht. Het is weer een leuke toevoeging aan alle producten die al bestonden.
                  Luchteffect in combinatie met een ratelband.. erg leuk

                  Comment


                    #24
                    heeft iemand hiervan een filmpje van de afgelopen jaarwisseling eigenlijk?
                    Ben benieuwd hoe zoiets het in de straat doet....

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                      heeft iemand hiervan een filmpje van de afgelopen jaarwisseling eigenlijk?
                      Ben benieuwd hoe zoiets het in de straat doet....
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #26
                        Leuke combinatie. Helaas was bij de ratelband er al afgevallen. Dus alleen het potje bleef over. Filmpje van afgelopen jaarwisseling:

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment

                        Working...
                        X