Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Pearl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voor 11,50 is dit een prima cakeje dacht ik zo, ik ben het wel met 3307, deze effecten komen goed tot zn recht bij iets meer sas. Hij komt wel op mn wishlist te staan!

    Comment


      #17
      Dat ene effect wat erin zit doet mij erg denken aan de oude Green Galaxy van Pro-line. Heerlijke cake was dat.

      Comment


        #18
        Film!

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #19
          Voor deze prijs MAG je echt 100% niet klagen, wat een pracht cake:P
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #20
            Kwam hem toevallig tegen tijdens nacontrole van mijn bestelling maar deze komt erbij. Toppertje hoor.

            Bij dit filmpje hierboven zie je de blauwe parels niet goed trouwens.
            Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

            Comment


              #21
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              vuurwerkbieb

              Comment


                #22
                Demo Elementum FX 9 december 2010
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                Comment


                  #23
                  mooie cake voor die prijs , die tourbillion achtige effecten ga je ook steeds meer zien in nederlands consumenten vuurwerk , erg mooi .
                  www.thundershow.nl

                  Comment


                    #24
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    sorry voor de kwaliteit, maar met de mist had ik wat moeite met instellingen...
                    ffffffffff

                    Comment


                      #25
                      Wat was dit een leuke cake voor die 11,50.
                      Ik vond het effect wel heerlijk op tourboillon lijken, mijn favoriete effect.
                      1 tip, 2 tegelijk is eigenlijk zonde van het effect, dus ik ga ze volgend gewoon weer lekker los schieten.
                      Op andere fora: bloodwake / mollyman

                      Comment


                        #26
                        vond het inderdaad ook een mooie cake voor dat geld. weet alleen niet of ik hem de volgende keer nog wel neem, want de effecten waren wel appart maar alleen erg klein. maar voor 11,50 moet ik eigenlijk niet klagen was gewoon een leuke pot.

                        Comment


                          #27
                          heel mooie cake is dit zeg,
                          ook bijzondere effecten!
                          in mijn lijstje zie je deze voorbij komen!
                          DarkSoul is soms een inspiratierover!

                          Comment


                            #28
                            Nog mensen met straatfilmpjes van dit toppertje?
                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                              Nog mensen met straatfilmpjes van dit toppertje?
                              Die zijn er zeker, zie dit filmpje, gemaakt door rocket-freak)
                              Ook hier wel wat last van de mist..

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Laatst aangepast door kruitstress; 13 June 2011, 12:33.
                              Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk bericht
                                Die zijn er zeker, zie dit filmpje, gemaakt door rocket-freak)
                                Ook hier wel wat last van de mist..

                                movie
                                Jammer dat het goud effect zo grof is. Hierdoor komt het het subtiele blauw niet echt goed naar voren.
                                Echt jammer.

                                Comment

                                Working...
                                X