Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hengelo 05-05-2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hengelo 05-05-2010

    Wie: Wagenvoort Vuurwerk BV
    Waar: Hengelo
    Locatie: dak van de parkeergarage Thiemsbrug te Hengelo
    Wanneer: 5 mei 2010
    Tijd: tussen 21.30 en 23.00 uur
    Wat: professioneel


    #2
    zozozo, dit is altijd leuk om te lezen
    alleen wel jamer dat ik dan moet kiezen tussen hilversum en hengelo.....

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
      zozozo, dit is altijd leuk om te lezen
      alleen wel jamer dat ik dan moet kiezen tussen hilversum en hengelo.....
      In Hilversum organiseren we een (mini) meeting.
      De show in Hilversum is zoals bekend een regelrechte topper.
      Maar tegenover deze 2 voordelen staat wel weer het nadeel voor jou dat je een eind moet reizen om naar Hilversum te komen met daarnaast de wetenschap dat je nu een show dichtbij huis hebt.
      Mocht je niet naar Hilversum komen: er zijn altijd wel mensen die filmen.
      Leukste is natuurlijk als je er in Hilversum bij bent.
      Een lastige keuze Bas, haha

      Comment


        #4
        altijd wel een leuk showtje in Hengelo.
        normaal was het altijd consumenten-spul maar dit jaar dus professioneel.
        ik ben benieuwd, Hiversum is voor mij ook te ver weg voor een woensdagavond.
        helaas

        Comment


          #5
          Ik ga hier wel een kijkje nemen denk ik

          Comment


            #6
            Nu zit ik ook te twijfelen of toch maar naar het oude vertrouwde hengelo gaan.
            Want een stuk dichterbij is, of toch naar de mini-meeting?

            Comment


              #7
              dit lijkt me mooie show te worden dus voor mij is de keuze makkelijk

              Comment


                #8
                ik denk ook dat is het helaas bij hengelo moe laten gezien de dag van de week , en mede omdat de thiemsbrug bij mij om de hoek ligt .
                maar goed wie weet reis ik alsnog wel af naar hilversum, de tijd zal het leren

                grtzz

                Comment


                  #9
                  Dit is met steenworpafstand een presentje

                  Comment


                    #10
                    Jesse dan zie ik je nog wel

                    Comment


                      #11
                      ik denk ook dat is het helaas bij hengelo moe laten gezien de dag van de week , en mede omdat de thiemsbrug bij mij om de hoek ligt .


                      Hey Subaru , volgens mij heb je een herhalingscursus Nederlands nodig want hier begrijp ik weinig van
                      If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door rapalje074 Bekijk bericht


                        Hey Subaru , volgens mij heb je een herhalingscursus Nederlands nodig want hier begrijp ik weinig van
                        Wehehe, nee man...dat snap je toch wel? Dat is hengelochinees
                        Maar ik blijf denk ik ook in Hengelo, aangezien ik de volgende weer aan de bak moet.....

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                          Wehehe, nee man...dat snap je toch wel? Dat is hengelochinees
                          Maar ik blijf denk ik ook in Hengelo, aangezien ik de volgende weer aan de bak moet.....
                          dankje bassie jij snapt wel wat ik bedoel he , rapallie komt van de andere kant van hengelo( de verkeerde) en daar snappen ze deze taal niet hahahhhahah

                          maar dan gaan we weer samen denk ik dan ofniet , bassie en rapalje , en lodyx zal er dan zoals gewoonlijk ook wel weer bij zijn

                          grtzz

                          Comment


                            #14
                            Zal ook van de partij zijn. Ben wel erg benieuwd wat ze gaan schieten, iemand enig idee?

                            Comment


                              #15
                              Ales je uitgaat van een straal van 120 meter dan zou er tot 3"inch kunnen worden ingezet. Ook mines en romeins zijn dan mogelijk.

                              Comment

                              Working...
                              X