Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Tarragona 2010

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Tarragona 2010

    De datum voor Tarragona 2010 is bekend
    Het festival zal dit jaar worden gehouden van 6 t/m 10 juli 2010.
    En de shows beginnen ,s avonds om 22.30 uur

  2. #2
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts
    Heb zojuist geboekt en vertrek op de 5e vanaf Maastricht richting Reus en vlieg de 12e weer terug. Zit op de camping Tamarit en heb daar een klein soort van hutje geboekt. Heb er zin in!

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk bericht
    Heb zojuist geboekt en vertrek op de 5e vanaf Maastricht richting Reus en vlieg de 12e weer terug. Zit op de camping Tamarit en heb daar een klein soort van hutje geboekt. Heb er zin in!
    Geweldig Roeland, leuk voor je. Tarragona staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje, jammer alleen dat het net in de schoolvakantie valt.
    Ik moet dus nog even "wachten"
    Alvast veel plezier daar jongen.

  4. #4
    VWC-Lid Pyro-rola's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Berichten
    450
    Thanks
    0
    11 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Geweldig Roeland, leuk voor je. Tarragona staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje, jammer alleen dat het net in de schoolvakantie valt.
    Ik moet dus nog even "wachten"
    Alvast veel plezier daar jongen.
    Ja ik heb dan net vakantie vandaar dat ik nu ook kan gaan, heb ondertussen wel diploma uitreiking op school maar die sla ik over haha. Dit word mijn eerste Spaanse festival dus ben erg benieuwd!

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Programma Tarragona 2010

    06-07-2010 Penide Spanje
    07-07-2010 Martarello Italie
    08-07-2010 Vulcano Spanje
    09-07-2010 Apogee Canada
    10-07-2010 Pirofantasia Spanje

    www.piroart.com/default.htm

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Mooi deelnemersveld hoor, word genieten voor jou roeland
    Once a pyro, always a pyro

  7. #7
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.406
    743 waarderingen in 262 posts
    Hier beelden van de eerste show geschoten door Pirotecnia Pinede.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  8. #8
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.406
    743 waarderingen in 262 posts
    Dag 2: MARTARELLO

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Tarragona 2010 show van 6 juli 2010:Pirotècnia Penide.
    filmed by: Endancegroup

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Uitslag Tarragona 2010
    (Bron: Feuerwerknet)


    1. Vulcano 8.16 Punten
    2. Pirofantasia 8.13 Punten
    3. Martarello 7.99 Punten
    4. Penide 6.67 Punten
    5. Apogée 6.62 Punten

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Volgens alle "kenners" die ik daar gesproken heb was het de terechte winnaar. Zelf had ik natuurlijk een andere mening, maar ja, ik heb er nou eenmaal geen verstand van, haha!

    Inmiddels ben ik al weer een paar dagen thuis en heb ik voor mezelf mijn eerste trip naar Tarragona geëvalueerd.
    Voor degenen die overwegen volgend jaar een tripje die kant op te maken zal ik mijn ervaringen beschrijven. Met de waarschuwing dat dit meer op een verhaal van het plaatselijke reisburo lijkt dan op een item voor een vuurwerkforum!

    In de eerste plaats moet ik helaas zeggen dat het vuurwerk me een beetje tegenviel. Ik had toch avondshows á la Valencia verwacht, maar dit nivo werd in Tarragona, in ieder geval dit jaar, niet gehaald. Daarbij komt nog dat het kleine beetje wind dat er 's avonds stond ook nog eens alle avonden precies de verkeerde kant op stond, zodat een flink deel van de shows letterlijk in rook op ging.

    Maar goed, ik klaag niet, want in NL zie je dit écht niet, en bovendien heb ik verder werkelijk een boven verwachting mooie week gehad.
    Vliegen met Ryan Air vanaf Eindhoven naar Reus, auto opgehaald en ruim binnen de drie uur na vertrek zaten we al aan de eerste fles op het terras van onze kamer in hotel Astari. Een eenvoudig hotel, maar perfekt gelegen op nog geen tien minuten lopen van het vuurwerk, de mooiste stranden én het mooie oude centrum van Tarragona. Prachtig weer, genoeg te doen overdag, redelijke prijzen en nul minuten wachten op het vuurwerk, want een goede plek is altijd te vinden.
    Voor deze gelegenheid was ook de vrouw mee en die was zodoende gelukkig óók meer dan tevreden, ze wil volgend jaar weer mee, en da's mooi want dan hoeft ze naar Valencia dus NIET mee...

    Al met al is een trip richting Tarragona dus absoluut de moeite waard, zeker als je een gezin hebt dat je aan jouw hobby (nou ja, aan je verslaving dan) wilt laten "ruiken"...

  12. #12
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.406
    743 waarderingen in 262 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Al met al is een trip richting Tarragona dus absoluut de moeite waard, zeker als je een gezin hebt dat je aan jouw hobby (nou ja, aan je verslaving dan) wilt laten "ruiken"...
    Klopt helemaal. Hier heeft mijn vriendin ook een beetje het kruitsnuifvirus opgedaan... nu gaat ze zelfs mee naar Rotello

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •