Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Smith Rockets [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wauw, prachtig label inderdaad! zou ik ze bijna om gaan aanschaffen

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door Richardus; 17 November 2010, 07:27.

    Comment


      #32
      Dat label doet mij denken aan Hong Deng Long

      Comment


        #33
        Dit jaar waren ze 22,50€ en zelfs 25€ zonder korting.. Bijna net zo duur als light year!!! Dit is geen aanrader meer, effecten zijn wel leuk maar hij word gewoon weg te duur..

        Comment


          #34
          Ik vind de Black Smith Rockets nog steeds geweldig! En de prijs is netjes.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door TheExecutor Bekijk bericht
            Ik vind de Black Smith Rockets nog steeds geweldig! En de prijs is netjes.
            Ze zitten eigenlijk in dezelfde prijsklasse als de light year? Dan vind ik wel dat er een wow effect mag wezen!

            Ze trouwens erg licht en ik twijfel of er uberhaupt 20gr in 1 pijl zit!..

            Light year zak is niet te tillen vergeleken met dit pakket!

            Voor 20€ en dus in een goedkoper segment als de light year zou ik ze prijs/kwaliteit top vinden nu vind ik ze helaas te duur.. Uitgaande van de 25€

            Comment


              #36
              Je kan het niet echt met elkaar vergelijken, omdat het niet overal een directe concurrent is, aangezien sommige mensen alleen de Black Smith rockets kunnen kopen en niet de light year. Waar ik wel mee eens ben is dat deze pijlen te hoog gaan waardoor het wow effect weg is. Zelfde geld voor de aftershock rockets, die ik meer zou aanraden dan deze aangezien het 15 euro scheelt.

              Comment


                #37
                dit blijven goeie pijlen al is het effect wel wat veranderd in de jaren maar heb m er toch zeker elk jaar weer bij

                Comment

                Working...
                X