Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts

    Familie Plezier [Ass.] [Uitloop]

    Artikelnummers: 03324
    Richtprijs 2009: € 64,50 (2015)
    Omschrijving:

    Stoer vuurwerk waar de hele familie van kan genieten.
    Het pakket bestaat uit een grote 19 schots cakebox, 2 kleine batterijen met tails en kometen en 2 zeer lang brandende fonteinen die de effecten tot ruim 2 meter hoog de lucht in blazen.

    Janneman,
    Een prachtige fontein met vele kleuren. Zoals goud, blauw, rood, wit en groen. Veel kruit inhoud, dus gaat lekker lang door.
    Netto Kruitgewicht: 192 gr
    Stijghoogte: 2,5 meter



    Dwergje,
    Een klein leuk afwisselend potje. Goud, rood en groene sterren maken van dit kleine potje iets speciaals.
    Netto Kruitgewicht: 41 gr
    Aantal Schoten: 9 Schots
    Stijghoogte: 20 meter

    Dit is mijn eigen filmpje van afgelopen jaarwisseling:



    Ukkie,
    Dit kleine potje mag er wezen. Vliegende sterren in rood en groen.
    Netto Kruitgewicht: 40 gr
    Aantal Schoten: 25 Schots
    Stijghoogte: 20 meter

    Dit is mijn eigen filmpje van afgelopen jaarwisseling:


    Droomland,
    Een zeer mooie fontein. Met diversen kleuren.
    Netto Kruitgewicht: 152 gr
    Stijghoogte: 2 meter
    Dit is mijn eigen filmpje van afgelopen jaarwisseling (in tweeën gesplitst):



    Verrassing,
    Ja hier gaan we niets over zeggen.
    Netto Kruitgewicht: 192 gr
    Aantal Schoten: 12 Schots
    Stijghoogte: 20 meter


    Hier twee foto's van dit pakket:

    Laatst gewijzigd door Scav; 7 februari 2016 om 14:54

  2. #2
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik had dit pakket afgelopen jaarwisseling Zoals je hierboven ziet, heb ik drie artikelen ervan gefilmd. Ik had eigelijk de Verrassing ook moeten filmen, maar alas.

    Dwergje is echt een minipotje. Als je dat ding vasthoudt, dan denk je "is dit nou serieus?" Zó klein is dat potje met 9 schoten. Maar er komt nog verassend veel effect uit! Leuke gekleurde komeet met oranje glitter staart.
    Ukkie is ook al erg klein. Hij bevat echter meer schoten. Wederom een leuk effect uit zo'n potje. Het zijn gekleurde staarten die bovenin de lucht opeens opzij zoeven. Ze maken ook een leuk zoemend geluid.
    Janneman is echt een unieke fontein! Deze duurt bijzonder lang, en heeft vrij lage maar gevarieerde effecten. Wat de fontein echt bijzonder maakt, is de W-shape! De ene keer spuit ie links, dan weer links en rechts tegelijk, dan weer recht omhoog... Echt over nagedacht.
    Droomland is ook een fontein, en deze duurt ook weer behoorlijk lang. Hij spuit een stukje hoger dan Janneman. Er zit ook een stukje KEIharde crackling bij. Voor een fontein zeker een goed ding.
    Verrassing is een behoorlijk grote cake. Er zitten twee maten tubes in. Er is een ring van hoge tubes zichtbaar, met daarbinnen een stel korte tubes. Uit deze korte tubes komen zilveren spiral tails. Je ziet ze meer bij Marijn, maar deze spinners zijn ÉCHT bijzonder dik, wit en breed! De overige boeketten uit deze pot zijn ook dik in orde. Lekkere knal erbij en een mooi boeket. Op de film zien ze er veel slechter uit dan dat ze in werkelijkheid waren.

    Ik vind dit pakket zeker leuk, met een stel unieke effecten erin. Er zitten twee goede fonteinen in - daar moet je op berekend zijn. Want niet iedereen kan dat waarderen. Maar die twee fonteinen maken dit pakket wel uniek in zijn soort. De pot Verrassing is ook een erg mooie cake, die zeker opvalt door de zilveren spinners.

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Vreemd dat hier nog geen topic over bestond.
    Voor het geld zeker een leuk pakket.
    En ik moet zeggen: de fonteinen in dit pakket zijn erg mooi en kleurrijk en duren ontzettend lang.
    Verder is de cake verrassing een topper, opnieuw met spinning tails, blijf het een prachteffect vinden

  4. #4
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.095
    Thanks
    5.435
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ik vind het nogal veel geld voor weinig inhoud.

    Daarentegen is er wel wat bijzonders aan die inhoud: Ten eerste de 2 fonteinen. Janneman is met 2 minuten de langste die ik volgens mij ooit heb gezien. Prachtig ding! Droomland gaat goed hoog en ook erg lang.

    Waarom wordt er niet meer gedaan met de effecten van Ukkie?! Deze zwemmende sterren overtreffen qua geslaagdheid die van Beko's Swimming Stars! En dan al 25 shots uit 40gram?! Ligt een goudmijntje voor een betaalbare 200-300grammer!

    Uiteindelijk vind ik de inhoud te mager om er een dikke €50 voor neer te leggen. Heb je meteen het nadeel m.i. van de meeste Marijn-pakketten: er zit altijd wat unieks tussen, maar nooit genoeg om de prijs voor het volledige pakket te rechtvaardigen. De rest moet je er maar bijnemen, en dat vind ik nou net zonde van m'n geld.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Nieuwe film - Familieplezier 2010

    Laatst gewijzigd door Scav; 7 februari 2016 om 14:55

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •