Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 155
  1. #61
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
    zoowww, ff een update vanuit de tram, shows waren zeker de moeite waardt, vooral de 2de show was erg mooi, veel verschillende effecten gezien ! Ik probeer de foto's vanavond nog te posten, filmpje komt morgen. Gr stefan
    Proberen ? Jij gaat die handel gewoon posten zometeen hahaha. maar ik ben benieuwd naar je materiaal Stefan
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    9
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik kom net terug uit scheveningen, ik was bij de 1e show net te laat. 2e heb ik wel meegemaakt. erg mooie show moet ik zeggen. veel afwisseling

    Alleen de salute's die ze daar gebruikte( 3inch met silver tail ) waren echt belachelijk zacht. de 6'' kwamen er zwaar bovenuit kwa knal.

    morgen weer ben benieuwd. ik verwacht wel iets meer

  3. #63
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Proberen ? Jij gaat die handel gewoon posten zometeen hahaha. maar ik ben benieuwd naar je materiaal Stefan
    Okey , at your service













  4. #64
    VWC-Lid keesiej's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik kom net bij scheveningen vandaan(wat vertraging gehad)

    De shows waren al beduidend beter dan voorgaande jaren.
    Zo bleef het vorig jaar veel bij wat 3 inch shelletjes die per 2 werden geschoten, af en toe een wat grotere shell en als "klapper" gewoon wat shells de lucht in jagen...

    Nu was de lucht, zeker aan het einde, goed gevuld met de grotere shells en werden er geen saaie salvo's van 2 kleinere peony's meer geschoten.
    Wat ik al eerder las, de salutes waren belachelijk slecht. Veel shells overstemden deze, qua volume, gemakkelijk. Hierdoor is gelijk het hele "wow-effect" van een salute weg, vind ik. Er waren ook veel, toch wel redelijk bijzondere effecten te zien zoals bijvoorbeeld het bow-tie effect en multibreakeffecten. Wat ik wel teleurstellend vond was dat er prachtig opgebouwd werd naar de finale, veel grote shells(ik denk 5/6inch), om dan vervolgens eventjes niks te schieten en dan toch weer de oude vertrouwde prutfinale van Dream in te zetten, dan bedoel ik dus een salvo van zo'n 20 shells gewoon in I-shape de lucht in jagen, en maar hopen dat het er een beetje mooi uitziet.


  5. #65
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Kwam op internet nog een mooie foto tegen :

    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #66
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aartvanmaren Bekijk bericht
    iemand al een filmpje
    Ben er nu mee bezig, komt er z.s.m aan.

  7. #67
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Filmpje 1

  8. #68
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Filmpje 2
    Laatst gewijzigd door stefantvs; 13 augustus 2010 om 15:49

  9. #69
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Fantastisch gefilmd Stefan, thnx voor het delen. Ga je vanavond en zaterdag ook nog ?

    PS : Probeer wat sneller je camera omhoog te richten bij een grotere hoogte van sommige shells
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. #70
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Heey Torr, helaas had ik gister niet 3 man personeel bij me , dus filmen en foto`s maken tegelijk is al al lastig genoeg ,
    Vanavond ga ik ook, ga dalijk die kant op, maar ik ga alleen naar de 1ste show vanavond, aangezien ik morgen moet werken.
    Morgen ga ik wel naar beide shows`s. :-)

    Groetjesssss

  11. #71
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    zo zijn we weer, weer een leuke show gezien ! Shells waarvan ik het bestaan niet wist. Hahahah. Ik probeer zoals gewoonlijk anders wordt torr boos, dalijk de foto's online tezetten. Gr stefan

  12. #72
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts











  13. #73
    VWC-Lid T-sec's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Berichten
    56
    Thanks
    3
    18 waarderingen in 9 posts
    Middels de digitale snelweg met enige uren vertraging de 2 shows mogen aanschouwen waarvan ik vooruitgelopen op de voor mij verwachte situatie toch best compleet wat anders kreeg te zien.

    Mijn welgemeende complimenten voor twee erg leuke en volle shows uit een enigszins verschaald budget waar voorgaande jaren praktisch niet veel meer dan het alom bekende Scheveningse 'bommetje voor bommetje effect' mogelijk leek en soms ook bleek.

    Misschien heel af en toe de rekken met bommen van de twee verschillende landen door elkaar gehaald waardoor zelfde shell effecten bij beiden landen terug waren te zien, maar wie ben ik.

  14. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 februari 2009
    Berichten
    51
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Canada:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Frankrijk:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    ben tot nu toe beide dagen geweest.

    "engeland" begon wat laat, maar omdat er best veel gouden effecten tussen zat kan ik het wel begrijpen, was nog best licht om 22:00.

    ik vond "belgie" er toch met kop en schouders bovenuit steken van de 4 shows!

    heel veel verschillende effecten en kleuren. mooie combo's hoog en laag tegelijk, vuurwerk in het water. met een hoog tempo en veel shells tegelijk zalig! halverwege hoorde je al mensen applause geven.echt van genoten. had mooi plekkie helemaal vooraan recht voor de boot haha

    kijken of nl daar nog een schepje bovenop kan doen, en of "duitsland" meschien nog voor een verassing kan zorgen.
    Laatst gewijzigd door GTRulez; 14 augustus 2010 om 02:00

Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •