Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 155
  1. #31
    VWC-Lid Vinnievuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 juli 2007
    Locatie
    regio Rotterdam
    Berichten
    1.380
    Thanks
    55
    147 waarderingen in 45 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Ik zie liever de mannen van Hayo wolff de shows schieten daar vind dat die wel heel goed bezig zijn zeg, hoop dat ze echt een keer echt internationale bedrijven uitnodigen, uit duitsland, belgie, spanje, en frankrijk bijv dan krijg je echt totaal verschillende shows en is het een echte wedstrijd.
    Ik zie liever een festival onder de nederlandse bedrijven.
    daarna nog eens een festival met buitenlandse bedrijven.
    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    245
    280 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poziloc Bekijk bericht
    Scheveningen één van de betere shows in Nederland??????
    Sorry hoor ik noem dat meer demo's met die salvo's van 3 en die finale die al helemaal nergens over gaat...lekker makkelijk alles in 1x wegjagen!
    Ziet er zo amateuristisch uit.
    Wat een onzin....

    Kijk zelf even bij de post van de afgelopen jaren en je leest positieve verhalen van freaks. Daarnaast als ik me niet vergis is dit ''festival''1 van de grote trekpleisters op het gebied van vuurwerk in nederland. Dat zegt alweer voldoende.

    Daarnaast slaat je zin van amateuristisch nergens op. Voor nederlandse begrippen is het gewoon een goede, grote show. dat zie je nauwelijks in ons kikkerlandje.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    245
    280 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinnievuurwerk Bekijk bericht
    Ik zie liever een festival onder de nederlandse bedrijven.
    daarna nog eens een festival met buitenlandse bedrijven.
    Onder de nederlandse bedrijven is het goed haalbaar en daar zullen zij eerst moeten beginnen. Het buitenlandse kun je toch nog even in dromenland bekijken denk ik... tenzij benelux al genoeg buitenlands is

  4. #34
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
    Wat een onzin....

    Kijk zelf even bij de post van de afgelopen jaren en je leest positieve verhalen van freaks. Daarnaast als ik me niet vergis is dit ''festival''1 van de grote trekpleisters op het gebied van vuurwerk in nederland. Dat zegt alweer voldoende.

    Daarnaast slaat je zin van amateuristisch nergens op. Voor nederlandse begrippen is het gewoon een goede, grote show. dat zie je nauwelijks in ons kikkerlandje.
    Heb jij dan alleen maar shows gezien van DreamFireworks ofzo? Want er zijn heel, heel wat betere, grotere shows in Nederland.

    en wat betreft grote trekpleisters.. als er vuurwerk op het programma staat dan komen er altijd wel mensen op af. een Festival als bijvoorbeeld een Pinkpop ofzo.. dát zijn in mijn ogen trekpleisters. Dat is een evenement dat staat op zichzelf.. Dit zogenaamde vuurwerkfestival in mijn ogen niet.. de meeste maken er namelijk een dagje uit van. en gaan een hapje eten aan de boulevard, met als bonus 2 vuurwerkshowtjes.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    245
    280 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Heb jij dan alleen maar shows gezien van DreamFireworks ofzo? Want er zijn heel, heel wat betere, grotere shows in Nederland.

    en wat betreft grote trekpleisters.. als er vuurwerk op het programma staat dan komen er altijd wel mensen op af. een Festival als bijvoorbeeld een Pinkpop ofzo.. dát zijn in mijn ogen trekpleisters. Dat is een evenement dat staat op zichzelf.. Dit zogenaamde vuurwerkfestival in mijn ogen niet.. de meeste maken er namelijk een dagje uit van. en gaan een hapje eten aan de boulevard, met als bonus 2 vuurwerkshowtjes.
    200.000 bezoeker... boulevard bomvol
    En de meeste mensen komen voor het vuurwerk. Ga maar eens praten met de lokale ondernemers. Die zeggen allemaal hetzelfde. Met het vuurwerk is het de drukste dag van het jaar. je kunt nauwelijks parkeren. En pinkpop is een een muziekfestival. Mensen komen daar voor de bands en niet voor het vuurwerk.

    En daarnaast heb ik gezegd dat het 1 van de betere shows zijn. want zoveel hebben wij niet in nederland.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 november 2006
    Berichten
    294
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
    200.000 bezoeker... boulevard bomvol
    En de meeste mensen komen voor het vuurwerk. Ga maar eens praten met de lokale ondernemers. Die zeggen allemaal hetzelfde. Met het vuurwerk is het de drukste dag van het jaar. je kunt nauwelijks parkeren. En pinkpop is een een muziekfestival. Mensen komen daar voor de bands en niet voor het vuurwerk.

    En daarnaast heb ik gezegd dat het 1 van de betere shows zijn. want zoveel hebben wij niet in nederland.
    Ja en onder die 200.000 bezoekers een handje vol die echt verstand van vuurwerk hebben, de non-vuurwerk freak in Nederland vind een consumentenshowtje al gaaf.

    Scheveningen in gewoon een kansloze zooi vind ik, 4'' bommetjes op 500m afstand, bommetje voor bommetje en aan het einde een paar rekjes leeg, dat heeft toch niks met een vuurwerkshow te maken??

    En er is zo veel beters te zien in Nederland dan Scheveningen, bijv. Hilversum, Urk, en Hoorn, shows die 10x zo goed zijn als dat gebeuren in Scheveningen.

  7. #37
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
    200.000 bezoeker... boulevard bomvol
    En de meeste mensen komen voor het vuurwerk. Ga maar eens praten met de lokale ondernemers. Die zeggen allemaal hetzelfde. Met het vuurwerk is het de drukste dag van het jaar. je kunt nauwelijks parkeren. En pinkpop is een een muziekfestival. Mensen komen daar voor de bands en niet voor het vuurwerk.

    En daarnaast heb ik gezegd dat het 1 van de betere shows zijn. want zoveel hebben wij niet in nederland.
    200.000 bezoekers??????

    Je bedoeld zeker zoveel bezoekers die totaal afkomen op al die vuurwerken. Want een gemiddelde show in Knokke-heist trekt "maar" 45.000 belangstellende. en die komen echt overal vandaan. En dat zijn shows waar het budget van het totale "festival" van Scheveningen van 1 show in Knokke-Heist zo haast in past. Die ondernemers waar jij het over hebt die sponsoren dit festival ook. 200.000 bezoekers per avond vind ik dan ook een tikkeltje overdreven.

    Zoals Derk al zegt er zoveel beters te zien, ja in Nederland. En daar valt een show op een verafgelegen ponton op de Noordzee in het niets bij. en kom alsjeblieft niet met het excuus ja het is wél tot 150mm. Want kaliber zegt niks. Kijk maar bij de shows van bijvoorbeeld Laser-Fireworks. Dat bedrijf weet zelfs met klein kaliber hoogstaande pyromusicals te schieten.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    31e Internationale Vuurwerk festival Scheveningen 2010
    12, 13 en 14 augustus.
    Met Gala Vuurwerk op zondag 29 of vrijdag 27 augustus.
    (nav toestemming Gemeente)
    Deze data zijn opgegeven door de organisatie
    Dit zijn de juiste data !!!!!

    http://www.vuurwerkscheveningen.nl/
    Laatst gewijzigd door moontan; 27 juni 2010 om 16:30

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De affiche voor het festival van 2010 met een aankondiging van een grootse finale op 29 augustus


  10. #40
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    alle data`s aanwezig :-) , heb er weer zin in !

  11. #41
    VWC-Lid poziloc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    439
    Thanks
    9
    19 waarderingen in 13 posts
    Ik denk dat ik de 29ste wel even ga kijken...als Frits zo doorgaat, met wat die in Nijmegen heeft laten zien! ga ik het een kans geven.

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    APS: Misverstanden over data Vuurwerkfestival Scheveningen
    Publicatietijd: 30/07/2010 15:18

    Dit is een origineel persbericht.

    Het jaarlijkse Scheveningse Vuurwerkfestival is met een gemiddeld aantal van ca. 250.000 bezoekers een van de drukstbezochtste evenementen van Nederland. Het evenement wordt daarom veel vermeld op websites en in media. Het blijkt nu dat een aantal websites verkeerde data in hun agenda vermeld hebben staan.

    Dit blijkt nu, omdat de organisatie berichten ontvangt van bezoekers, die voor een verkeerd weekend een hotelkamer geboekt hebben.

    Traditioneel wordt het Int. Vuurwerkfestival in Scheveningen op het laatste weekend van de zomerschoolvakantie afgestoken. Voor 2010 is dat het weekend 12, 13 en 14 augustus. Dat zijn ook de data waarvoor de Gemeente Den Haag de vergunning heeft afgegeven.
    Het 31e Internationale Vuurwerkfestival wordt op zondag 29 augustus afgesloten met een Grand Finale Vuurwerk op dezelfde dag dat het Zomerseizoen 2010 voor de Palace Promenade eindigt.

    De opening van het Festival in Scheveningen is op donderdag 12 augustus met om 22.00 uur het vuurwerk van Canada en om 23.00 uur dat van Frankrijk. Op vrijdagavond staan de vuurwerken van Engeland en Belgie op het programma. Op zaterdag 14 augustus worden de vuurwerken van Duitsland en Nederland (winnaar in 2009) afgestoken.

    Vanaf 20.00 uur is er op de Boulevard op de vrijdag en zaterdagavond een vurig voorprogramma met vuurpoi, vuurspuwen en demonstratie's met brandende stokken. De HTM zet extra materiaal in om de toeschouwersstromen te kunnen verwerken. Er is voor extra parkeerruimte gezorgd voor bezoekers per auto.
    Meer inlichtingen kan men vinden op www.vuurwerkscheveningen.nl


    Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
    Links:
    http://www.vuurwerkscheveningen.nl

    http://pressrelease.perssupport.nl/p...&languageId=NL

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik ben voornemens om aanstaande donderdag een kijkje in Scheveningen te gaan nemen.
    Vrijdag is Hoorn (Hayo) en zaterdag prijkt er een familiediner op de agenda.

    Zijn er nog meer leden van dit forum die toevallig donderdag gaan?

  14. #44
    VWC-Lid aartvanmaren's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Locatie
    delft
    Berichten
    217
    Thanks
    112
    134 waarderingen in 59 posts
    ben er 2 dagen bij donderdag en zaterdag nu maar hopen dat het weer ok goed is :P

    voor de mensen die het zaterdag niet kunnen bij zijn 14 augusuts om 21.30 tot 23.30 zend pyrotv het live uit de link is er wel http://www.pyrotv.nl/ gr avm
    Laatst gewijzigd door aartvanmaren; 8 augustus 2010 om 09:55
    avm

  15. #45
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht

    Zijn er nog meer leden van dit forum die toevallig donderdag gaan?
    Ja zeker aanwezig. Zowel donderdag,vrijdag en zaterdag van de partij.
    Hopelijk kan ik een mooi plekkie vinden, dus niet tussen al die mensen.

    tot donderdag dan miss.

Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •