Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26

Discussie: Brave Risket

  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Dit was zeker een mooi product. Jammer dat mijn vriendin het nodig vond deze te filmen terwijl de lens cap er nog op zat...

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Dit was zeker een mooi product. Jammer dat mijn vriendin het nodig vond deze te filmen terwijl de lens cap er nog op zat...
    Hahaha wel grappig
    Nah volgende keer beter toch

    Ik heb hem nu 2 jaar achter elkaar gezien maar dit jaar wil ik hem toch zelf bestellen en nu kan ik ook filmen

  3. #18
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ja reken wel de prijsstijging door he bij je budget. Nu kunnen we niet precies zeggen hoeveel dat zal worden, maar ga voor het gemak uit van 30%
    Kom je ineens op 11/12 euro. Is dan ineens wat prijzig, maar nog steeds krijg je grote effecten voor relatief weinig geld.

    Voor de 1 net te duur, de ander heeft het er nog net voor over. Ik wacht uiteraard de prijsstijgingen af, maar ik moet voor mezelf wel afwegen wat ik nog een acceptabele prijs vind voor deze cake. Niettemin zou ik deze wel plaatsen onder de toppertjes voor mensen met een beperkt budget.


    En nee, dat was NIET grappig. Ze was zo hysterisch dat ik dacht dat de camera kapot was...



  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Ja reken wel de prijsstijging door he bij je budget. Nu kunnen we niet precies zeggen hoeveel dat zal worden, maar ga voor het gemak uit van 30%
    Kom je ineens op 11/12 euro. Is dan ineens wat prijzig, maar nog steeds krijg je grote effecten voor relatief weinig geld.

    Voor de 1 net te duur, de ander heeft het er nog net voor over. Ik wacht uiteraard de prijsstijgingen af, maar ik moet voor mezelf wel afwegen wat ik nog een acceptabele prijs vind voor deze cake. Niettemin zou ik deze wel plaatsen onder de toppertjes voor mensen met een beperkt budget.


    En nee, dat was NIET grappig. Ze was zo hysterisch dat ik dacht dat de camera kapot was...


    Ja ik ken het.

    Ik beslis ook nog niet door die prijsstijging maar als die 11/12 euro gaat kosten koop ik er denk ik nog 1 dat heb ik er wel voor over.
    Als die ze oude prijs had gehouden was ik van plan om ze 2 of 3 keer door te lonten k heb gezien hoe dat was en dan heb je echt een hele mooie gevulde lucht.
    Jammer van die prijsstijging alles wordt echt heel duur zo

  5. #20
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Dat is nu precies mijn struikelblok ook. 1 kopen is geen miskoop, maar als je er 2 of meer van koopt dan moet je er toch wel hard over nadenken. Je slaat de spijker precies op zijn kop wat mij betreft.

  6. #21
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    nog een filmpje:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    http://blip.tv/file/get/Pigi-BraveRisket836.wmv
    Laatst gewijzigd door pigi.; 3 augustus 2009 om 13:54

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Dit zijn van die goedkope kwaliteitspotjes die mooi zijn om je collectie aan te vullen net zoals de freedom, purple tail, rainbow, nightlife en noem maar op.

  8. #23
    VWC-Lid dr.rick's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    randstad
    Berichten
    14
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb hem gister 2x gezien op een bruiloftsfeestje. Moet zeggen dat het een super mooi effect is. Gaat niet te hoog waardoor het effect nog groter is.

    Zal als ik mn kabeltje kan vinden de filmpjes online zetten.

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    budget potje van de bovenste plank , echt 'n top ding .

    deze werd in de straat afgestoken door iemandt anders , en viel om bij het 2e schot , erg gevaarlijk , altijd vastzetten dus .
    www.thundershow.nl

  10. #25
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    309
    198 waarderingen in 101 posts
    deze cake word niet meer verkocht dus denk dat ie naar t archief kan overigens wel een topcake voor een mooie prijs jammer dat ie nie meer verkocht word

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Hardix, Steengoed collectie, ''Swat'' 7,75€ is volgens mij een omlabeling.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •