Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    VWC-Lid A2Racer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    90
    Thanks
    2
    3 waarderingen in 2 posts

    GBV kanonslagen productiejaar 2008 slecht?

    Hallo,

    Ik heb dit jaar 7 sloffen rotjes van GBV gekocht en deze waren echt ongelofelijk slecht. Letterlijk alle rotjes hadden geen knal, maar een plof waarbij het rotje heel blijft zeg maar (alleen in het midden een beetje kapot). De sloffen waren afkomstig uit hetzelfde karton en uit de verpakking heb ik kunnen opmaken dat het productiejaar 2008 is. Voorgaande jaren had ik wel goede GBV rotjes. Heeft iemand nog ervaring met GBV rotjes (Flying Dragon Super Bang) dit jaar (productiejaar 2008/2009)?

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Berichten
    34
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb 3slof gekocht en totaal geen problemen. Gewoon goede knal en iedereen had het erover dat deze harder knalden dan de andere merken wat iedereen had.

  3. #3
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Ik had 6 sloffen en mijn broertje 3, en ik heb geen enkele weigeraar gehad;)
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  4. #4
    VWC Meteoroloog davidh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juli 2010
    Berichten
    1.266
    Thanks
    1.182
    3.196 waarderingen in 705 posts
    Dit jaar zijn de 200 stuks slof rotjes verleden tijd geworden en is 100 stuks een slof voor deze prima knallers...wil je nog de oude sloffen, bel dan de dealer of die wellicht vorig jaar nog niet alles had verkocht...

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 augustus 2009
    Berichten
    142
    Thanks
    0
    57 waarderingen in 35 posts
    deze kanonslagen hebben ze ook altijd bij de geldersevuurwerkhal in dieren en inderdaad prima dingen .
    geen of weinig weigeraars gehad ook van andere niet gehoord,maar er kan altijd een doos tussen zitten die of niet goed is of te vochtig.
    maar als dat hier is mag je ze terug brengen en krijg je nieuwe.

  6. #6
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Ik had toendertijd ook GBV kanonslagen en had zo ong. hetzelfde! De lontjes spoten ook geen vuur maar gloeiden, en gingen uit zodra ze het rotje ingingen naar mijn idee. Heb de sloffen (3) maar in t vuur gegooid en zelfs toen kwam er weinig spektakel vanaf....
    Vuurwerk is een passie!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •