Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 38
  1. #1
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts

    Breda - Honderden kilo's vuurwerk in huis Hoge Vucht

    BREDA - In een woning in de Meerstraat in de wijk Hoge Vucht in Breda zijn vandaag enkele honderden kilo's illegaal vuurwerk gevonden.

    Twee broers van 18 en 23 zijn aangehouden. Het illegale vuurwerk, aangeschaft in België, zat in 25 dozen. Die worden op dit moment uit het huis gehaald en afgevoerd. De broers hadden, gelet op sporen in de woning, al geknutseld met het vuurwerk. Zo waren lonten aan elkaar gebonden.

    http://www.bndestem.nl/regio/breda/6...Hoge-Vucht.ece
    Mvg Frans

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    nou das ***lig als op het laatste moment je oud & nieuw niet meer door gaat.
    ..

  3. #3
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    Was zo te zien niets eens bedoeld voor de verkoop, maar om een mooie show neer te zetten.
    Mvg Frans

  4. #4
    VWC-Lid Patz0r's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2008
    Berichten
    102
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik vind dit zelf belachelijk, hele jaar hebben ze ws hard voor gewerkt en naartoe geleefd en dan word het afgenomen op deze wijze...

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 juli 2006
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dankje dat topic weer even geopend is!
    Helaas ben ik gepakt op de 30ste zoals velen al wel gezien hebben ik had vele shells liggen schat 150 a 200 shells tot 6" waaronder 4" cilinders en 1 5" cilinder de jonge van 23 ( me broer ) heeft er veder niks mee te maken. die was als enigste thuis dus die werd gelijk mee genomen ik ben 10 minuten later afgevoerd naar het bureau had niet verwacht dat ik de 31ste weer vrij zou zijn maar nog wel een hele leuke oud en nieuw gehad! weet ook wie de anonieme tip heeft gegeven! en was inderdaad allemaal eigen gebruik zou een hele mooie dag geworden zijn maar helaas!

  6. #6
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    Moet eerlijk zeggen dat ik wel schrik van wat je allemaal in huis had.
    Wilde je dit allemaal in de straat afsteken?
    Mvg Frans

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 juli 2006
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Nee had alles aan de zijkant gedaan veder geen gevaar voor andere mensen + heb een groot gras veld iets veder door Had ook een valencia 150 2 X achter elkaar vol met toffee's en mammoeth van originals maar helaas ik weet precies waar wat ik doe en me overburen hebben hele erge afgunst die kunnen er al jaren niet tegen dat hier mooier vuurwerk is en dit jaar had ik toch weer mooier spul ondanks de inval en het nederlandse spul er is nog voor een kleine 600E de lucht in gegaan !

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Jammer man!
    Het is dan ook wel siervuurwerk waar je u tegen zegt en het spul is en blijft gevaarlijk hoe je het ook ziet, toch blijft het een naai streek en zou me niet veilig voelen nu als overburen.
    Het leven is een feest!

  9. #9
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    Geheel gevaarloos is dit natuurlijk niet door zoiets in een huis op te slaan.
    Maar goed, aan een preek heb je nu niets en dat is mijn bedoeling ook niet.
    Hoop voor je dat je straf nog redelijk mee valt.
    Mvg Frans

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2007
    Berichten
    129
    Thanks
    12
    2 waarderingen in 2 posts
    Volkomen terecht dat de politie hier ingrijpt. Als ik van iemand wist dat hij een dergelijke hoeveelheid illegaal vuurwerk in huis had zou ik hem ook aangeven.
    Hoeft maar iets mis te gaan en niet alleen je eigen huis maar ook dat van de buren ligt in de as.

    Klinkt helaas niet alsof je er iets van hebt geleerd.
    Laatst gewijzigd door EschR; 2 januari 2010 om 18:34

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zou doen als ik weet dat mijn buurman zo'n grote hoeveelheid zwaar vuurwerk in huis heeft. De kans dat het fout gaat is natuurlijk niet heel groot, maar als het fout gaat dan gaat het ook goed fout. Ik weet niet of ik mijn kinderen aan dit risico wil blootstellen.

    In ieder geval sterkte met de verdere afhandeling via justitie, zal een hoop onzekerheid brengen nu!

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2007
    Berichten
    129
    Thanks
    12
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
    Wat een vuile nsb'er zeg. Maar in ieder geval mooi dat je weet door wie je bent genaaid.
    Bij mij zouden ze er niet klaar mee komen. Voor zoveel geld en dan de 30ste nog genaaid worden. Schijt nsb lijn. Ben dan een echte vent en bel niet anoniem.

    Veel succes kerel. Je zal het nodig hebben. Ben bang dat de boete met zulk spul niet laag zal zijn.
    Tja, dan ben ik blij dat ik niet naast jou woon.

    Jij neemt dan het risico, je buren hebben daar niet om gevraagd hoor. En als je dan zou worden gepakt nog gaan lopen doen alsof het hun schuld is ook en ze willen 'terugpakken'. Heel fijn...

  13. #13
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    Ik had simpelweg gevraagd of hij het elders wilde opslaan en niet direct de politie gebeld, pas als hij hier niet aan voldeed dan had ik andere actie ondernomen.
    Ik zou dit ook nooit naast me willen hebben, want als het fout gaat liggen er gewoonweg een paar huizen plat en dat is niet overdreven.
    Mvg Frans

  14. #14
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EschR Bekijk bericht
    Tja, dan ben ik blij dat ik niet naast jou woon.

    Jij neemt dan het risico, je buren hebben daar niet om gevraagd hoor. En als je dan zou worden gepakt nog gaan lopen doen alsof het hun schuld is ook en ze willen 'terugpakken'. Heel fijn...
    Is het heel moeilijk om aan je overburen duidelijk te maken dat je het er niet mee eens bent? Je hebt niet voor niks een mond toch. Nee tegenwoordig is het in de mode om de anonieme tiplijn te bellen. Oooow we zijn het er niet mee eens dan bellen we toch de politie!!! Erg makkelijk allemaal

    Daarbij heb ik vernomen dat deze jongen het spul pas de 30ste in huis heeft gehaald. Moeten ze om dat ene dagje dan nog moeilijk gaan doen. Ik vind het schandalig gewoon.

    Ik noem het gewoon afgunst mensen gunnen elkaar niks meer.
    En daarom zeg ik bij mij zouden ze er niet klaar mee komen.
    Heel simpel. mafkezen

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2007
    Berichten
    129
    Thanks
    12
    2 waarderingen in 2 posts
    Daar heb je een punt. Maar we weten niet of ze dat niet al hebben gedaan, waarom weet hij anders wie hem hebben aangegeven?
    Bovendien, ergens anders opslaan, niet iedereen heeft een opslagruimte op een industrieterrein oid waar niemand er last van heeft.

    Nee, ik heb geen medelijden met mrFirew0rk. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •