Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts

    Vuurwerkcampagne op internet

    Vuurwerkcampagne op internet


    AMSTERDAM - Een Chinese vuurwerkfabrikant gaat rond de jaarwisseling jongeren wijzen op de gevaren van vuurwerk. De fictieve vuurwerkmaker Li-Kung Lee is ingezet voor de jaarlijkse vuurwerkcampagne van de Stichting Consument en Veiligheid.
    De campagne begint maandag met de lancering van de website www.chinesefireworks.cn.
    De stichting voert de campagne dit jaar in eerste instantie alleen via internet. Zij denkt jongeren beter te kunnen bereiken op internet dan via de televisie. De filmpjes worden gepromoot via jongerensites als sugababes.nl en superdudes.nl.
    De Chinese vuurwerkfabrikant heeft ook een eigen profiel op het virtuele vriendennetwerk Hyves. De stichting hoopt dat jongeren de filmpjes massaal aan elkaar doorsturen, net zoals met andere ludieke clipjes op internet gebeurt.

    Zie ook: chinesefireworks.cn


    ad.nl

  2. #2
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Haha, nee, dat is duidelijke taal zo...
    Hij laat wel zien wat er fout kan gaan, maar een ondertiteling had een leuke optie geweest natuurlijk. Wel grappig hoe overdreven die gast doet, zie hem gigantisch zwabberen met die grote pijl in die fles en wanneer ie zo'n cake vast zet tussen 2 planken met z'n "Tsju tsju tjsu!!".

    Grappige gast, geinige filmpies, vooral ook omdat ze in een fabriekje staan mét bekende producten, maar of dit nou echt aan zal slaan...

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Moraal van dit verhaal: "Sambal bij???"

    Wat moet je hier in NL nou met zulke dingen joh. Ik snap hem wel, Sire besteed zn campagnes tegenwoordig uit aan goedkope Chinese reclamebureau's...


    Wel typisch dat deze campagnes in Nederland komen en alles dat je gebruikt ziet worden Diamond is. Leuk joh, goedkope reclame maken. Wat verdienen die gasten per uur, 10 eurocent?
    Laatst gewijzigd door Jupilerfreak; 18 december 2006 om 11:35

  4. #4
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Even voor de duidelijkheid, dit is opgenomen in Nederland, maar dat even terzeide

    Maar goed, ik vind dit wel een mooie insteek zo, beetje humor, man is onverstaanbaar. En toch moet ik er wel om lachen terwijl de boodschap over duidelijk is. Ik denk dat dit méér aanspreekt dan die bangmakerij filmpjes van de laatste jaren.

    Nou vond ik vroeger de reclames van sire met Hans Otjes en André van Duin verkleed als rotjes nog wel een van de beste spotjes!
    Laatst gewijzigd door RedBaron; 18 december 2006 om 20:30 Reden: plaatje gefixt
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Het eerste dat je zegt verklaard dan meteen ook veel ;)

    Maar het is in principe duidelijk waar het om gaat ja. De beste man kan zo mee doen met Party Picture of Hints.

    Vind trouwens wel dat de campagnes zich te eenzijdig op jeugd richten. Natuurlijk is dat een risicogroep, maar denk dat dat risicogroep "beschonken" of naieve ouderen vele malen groter is.

  6. #6
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Whahhhahaha
    Die chineesjes weten het geluid wel lekker na te doen xD zoals met dat rotje xD
    Maarja of dit effect heeft weet ik niet heb eigenlijk zelf ook niet zop opgelet wat die nou wilde laten blijken meer van hoe gek doet die vent...
    Ben benieuwd...

  7. #7
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts

    Question

    Nou het eerste wat ik me afvroeg is wtf doet die gast met die plankjes!!!



    Dat is volgens mij nog gevaarlijker, als het eerste plankje langer is dan de andere (dus zwaarder) wordt het gewicht niet goed verdeeld en valt het om.
    Of ben ik nou gek?

  8. #8
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Denk dat het meer draait om zn breektest. Hij is wel aziaat he, moet je wel laten zien dat je plankjes kan breken. Stuk hout stelt geen moer voor trouwens.

    Maar, je kan wel concluderen dat hij bedoelt dat je potten en fonteinen vast moet zetten om omvallen te voorkomen. Dus ondanks de taalverschillen en het overdreven gedoe, is de boodschap wél duidelijk. Maar goed, blijft lachwekkend. Maar het zet mensen op die manier wel aan het denken.

    En je ziet de filmpjes toch op tig plaatsen voorbij komen dus ik denk dat je het wel een succesje kan gaan noemen. Zou je in eerste instantie trouwens ook niet zeggen maar goed

  9. #9
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    het is weer eens iets heel anders dan dat je afgeknalde vingers en andere ledematen op tv ziet... of mensen die dus vingers kwijt zijn geraakt,en dan beestjes na doen met de handen..

    dit is weer een hele nieuwe insteek ,vind het niet slecht want hij doet overdreven maar iedereen weet wat die tjap bedoeld.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •