Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 19 van 19
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2006
    Berichten
    94
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
    Staat niet direct tot verbinding met elkaar. Toch zie je en merk je vaak dat het met elkaar gelinked wordt.
    Denk dat dit kom door vaak de jeugd die dit doet, en het een explosie geeft.
    Meestal is het juist de discussie dat vuurwerk niet vergeleken moet worden met bommen(zoals de media altijd zo mooi kan doen met nitraatbommen enzo)
    Dus daarom vind ik het bericht niet thuishoren op een vuurwerk forum, omdat ik ook achter die mening sta.

    En over die daders, van mij mogen ze hun echt ophangen, teringlijers!
    Ik ben ook echt een voorstander van de doodstraf... dan denken zulke mogolen misch nog een 2e keer erover voordat ze zulke lompe shit doen.

    Daarbij ben ik een dierenvriend, dus zulke shit maakt me echt pissig.

  2. #17
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts

    de knuppels spreken

    Jongens: bom op ezel was ongeluk


    DORDRECHT - De vijf jongens die vorige week betrokken waren bij het incident met de ezel van de Dordtse kinderboerderij zijn verschrikkelijk geschrokken. De jongens wilden de ezel helemaal niet raken.

    Dat blijkt uit de verklaringen die zij hebben afgelegd. Ze wilden wel stoer doen en een zogeheten Croftybom gooien, met behulp van een fles gootsteenontstopper. Aanvankelijk wilden ze die in de Krispijntunnel gooien, maar dat vonden ze te link voor de voorbijgangers.

    Uiteindelijk wilden ze de bom in een vijver van het Weizigtpark werpen, met de bedoeling een grote fontein op te laten spuiten. Ze gooiden echter te ver, waardoor de fles op de wei van de stadsboerderij Weizigt terecht kwam. De 24-jaar oude ezel Maaike kwam nieuwsgierig dichterbij, waarop de bom bij haar hoofd ontplofte.

  3. #18
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ja, en dan... Nog steeds kansloze kinderen die zulke dingen doen, opzet of niet. Waarom droppen ze dat ding niet lekker in hun eigen tuin ofzo, snap deze gasten echt niet en dat ga ik nooit doen ook, flinke straf geven gewoon.

  4. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Denk dat ze bang zijn dat ze nog een pak slaag van boze mensen verwachten.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •