Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leeuwarden 31-12-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leeuwarden 31-12-2009

    Groots vuurwerk naast de Oldehove in Leeuwarden
    Groot vuurwerk naast Oldehove in Leeuwarden. Tijdens oud en nieuw 2009 vieren alle inwoners van Leeuwarden een gezamenlijk Aftelfeest.

    Feestelijk het nieuwe jaar in!

    De laatste uurtjes voor de jaarwisseling zijn extra gezellig in Leeuwarden door diverse live optredens aan de voet van het Oldehoofsterkerinkhof. Met nog een paar seconden op de klok telt iedereen mee om zo op feestelijke wijze 2010 te starten!

    Aftelfeest begint om 21:00 uur

    Het evenemententerrein is vanaf 21.00 uur geopend en iedereen is van harte uitgenodigd. Rond 21.30 uur openenen Yorn & The Heatmachine de avond met een krachtige mix van jazz, pop en rock. The Hangouts is de laatste band die in 2009 op het Oldehoofsterkhof hun stevige rocksound ten gehore brengen.

    Groot vuurwerk naast Oldehove in Leeuwarden

    Na de spetterende optredens richt Burgemeester Ferd Crone het woord tot alle aanwezigen met om klokslag 12 uur het gezamenlijk aftellen van tien tot nul. Bij nul wordt er naast de Oldehove een geweldige vuurwerkshow afgestoken. Na het gelukwensen zal Danny Pannadero het podium betreden. Speciaal met de helikopter overgevlogen uit het zonnige Tormelinos zorgt hij voor een vermakelijk optreden.

    Programma Aftelfeest Leeuwarden
    21.30 uur – Yorn & The Heatmachines
    22.15 uur – Nog onbekend
    23.15 uur – The Hangouts

    00.00 uur – Vuurwerkshow

    00.15 uur – Danny Pannadero
    01.30 uur – Einde evenement


    #2
    Kans van 0 op 100 dat ik hier aanwezig zal zijn

    Comment


      #3
      tis leuk dat ze dit organiseren, maar ik vier het toch echt liever voor mn eigen huis: dat is een showtje van iets langer dan 15 minuten ;)
      vuurwerkbieb

      Comment


        #4
        ik woon in leeuwarden, maar ik vier het ook altijd thuis!

        ik heb nog nooit ergens anders oud&nieuw geviert!!!!!!!!

        Comment


          #5
          Oke bedankt voor de informatie rachid!

          Comment

          Working...
          X