Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 53
  1. #16
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Jongens, geniet ervan de komende anderhalve week, eerst heerlijk Kerst vieren, misschien wel een witte Kerst! Volgende week is het alweer zover, dan zijn we elkaar nu gek aan het maken dat de verkoopdagen gaan beginnen, heerlijk hoor!

    Het was weer een heerlijk jaar, VWC is uitgegroeid tot een zeer druk forum met een hele leuke sfeer. Als crew kunnen we dan wel voor de info zorgen, maar de sfeer, de omgang met elkaar, het plezier en al het goede wat erbij hoort, dat maken we met z'n allen, waarvoor grote dank!
    Wil hierbij de andere crewmembers bedanken voor een prachtig jaar en ik ben razend benieuwd wat 2010 allemaal gaat brengen, dat zal weer een vol jaar worden met nieuwtjes, bezoeken, demo's en plezier!

    Iedereen hele fijne dagen gewenst, een goed uiteinde en een gelukkig en gezond 2010! Stook zoveel je kunt, maar houd het veilig voor jezelf en alle omstanders en houd de traditie in ere; sloop niet.


  2. #17
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Bedankt Vuurwerkcrew! Jullie ook een hele fijne tijd toegewenst. Met alle negatieve geluiden in de media en het positieve tegenwicht dat we met z'n allen proberen af te geven, vergeet ik zelf nog wel eens het belangrijkste aspect van onze hobby: het genieten!

    De komende twee weken staat de hobby bij mij op nummer 1. We blijven waaks, dat zit in de aard van het beestje, maar ik heb er weer helemaal zin in om compleet uit mijn dak te gaan tijdens oudjaar.

    Hierbij, ook namens mijn collega's op het Vuurwerkmuseum, Vuurwerkveilig en Vuurwerktraditie, onze kerstgroet aan alle liefhebbers.
    Geniet ervan, mensen!



    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  3. #18
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Ik dank vuurwerkcrew voor een leuk en gezellig jaar zoals dat ieder jaar weer is! 2010 zal hopelijk niets anders zijn en mogen we hopen op nog meer informatie en veel nieuwe producten!


    Namens heel Vuurwerkrapport / Vuurwerk Media Group wens ik jullie fijne feestdagen!

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Yes, fijne feestdagen allemaal!

  5. #20
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Heren,
    Jullie natuurlijk niets minder! Dankzij jullie wordt altijd alles in goede banen geleid en daarbovenop staan jullie altijd open voor verbeterpunten of discussie punten
    Super! Laat 2010 net zo'n goed of beter jaar worden!

    Bastiaan

  6. #21
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Iedereen hele fijne feestdagen.Geniet er vollop van, want voor je het weet is het weer voorbij.
    Zoals het er nu uit ziet hebben we een witte kerst.
    Iedereen hartstikke bedankt voor dit geweldige jaar, vuurwerkcrew is ontzettend gegroeid en daar heeft iedereen aan mee geholpen.
    Bedankt allemaal.

  7. #22
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts


    ik wil iedereen en de crew van vwc en een fijne kerst
    en een gelukkig nieuwjaar toen wensen .
    want dat hebben we wel verdient
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    iedereen die zich een regelrechte vuurwerkfreak met gezond verstand en speciaal de mensen achter onze geliefde site VUURWERKCREW fijne feestdagen toegewenst

  9. #24
    VWC-Lid knalvuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Berichten
    466
    Thanks
    68
    178 waarderingen in 65 posts
    Ook vanuit mijn kant iedereen bedankt op deze site, met name de mods..
    Dit jaar heb ik hier toch vele uurtjes doorgebracht, en de sfeer op dit vuurwerkforum is voor mij toch wel ultiem.
    In de zomer was die nieuwe lay out wel even wennen voor mij en velen anderen, maar uiteindelijk is alles erop vooruit gegaan
    Ik vind dan ook alles toppie hier
    Dus bedankt VWC, voor dit geweldige jaar !!
    Iedereen fijne kerstdagen, en maak er een knallende dag van

    Groeten,

  10. #25
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts
    Ook van mij alvast prettige dagen toegewenst.

    We maken met elkaar VWC zoals het nu is. Wat zijn we nu zonder jullie (leden). We vormen al een mooie vaste kliek die alles met elkaar delen. Geboortes, verjaardagen en natuurlijk ook de wat minder leuke dingen.

    Ga zo door jongens. Doe voorzichtig met kerst en oud en nieuw. En we (de crew) zien jullie volgend jaar graag terug om er weer net zo'n gezellige tijd van te maken tot aan DE DAG waarvoor we leven.

    JIEEEEEEEHAAAAA nog 8 dagen tot de verkoop!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #26
    VWC-Lid Cor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    139
    Thanks
    29
    74 waarderingen in 27 posts
    Jongens, Ook namens mij iedereen een mooie (witte) kerst toegewenst! Lekker genieten van het eten en dan is het bijna zover!

    Ook ik wil de MODS even bedanken dat dit mogelijk is! Na al jaren egt gek te zijn op vuurwerk... ben ik dankzij dit forum wijzer geworden op het gebied van merken, shows, ervaringen, en noem het maar op.

    Ow en niet te vergeten de vele filmpjes!

    Zoals al eerder gezegt de Groeten uit Leerdam...
    Een echte Leerdammer eet kaas.

  12. #27
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2006
    Berichten
    65
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Bij deze wens ik de Crew, maar natuurlijk ook alle leden van VWC, hele fijne feestdagen toe en alle goeds voor 2010!

  13. #28
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.289
    Thanks
    5.343
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Ook ik wil graag iedereen, members en crew, bedanken voor een geweldig 2009.
    Dankzij jullie hebben we t voor elkaar gekregen om zo'n top forum neer te zetten waar transparantheid, onafhankelijkheid en gezelligheid bovenaan staat en welke nog elke dag groeit!

    Ik wens iedereen een mooie witte kerst en een waanzinnig goed en gezond 2010!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. #29
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Ook ik wil idereen bedanken voor een fantastisch jaar, we hebben gezellig afgeteld, genoten van de de vele bezoeken aan importeurs etc.

    We zijn inmiddels uitgegroeid tot een fantastisch vuurwerkforum, mss wel Nederlands beste. En dat hebben jullie aan je zelf te danken.

    Prettige kerstdagen boys,

    En natuurlijk,

    Een gelukkig, maar meer van toepassing: Een knallend 2010!


  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ja mannen, over een paar dagen is het weer zover: Kerst 2009
    Ik zal tijdens de kerstdagen weinig online zijn.
    Gezellig kerst vieren met mijn gezin; spelletjes doen,film kijken, een wandeling maken, gezellig dineren.
    Ik heb er zin in.
    Ik hoop dat iedereen van jullie een leuke kerst zal beleven.
    Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen.
    En ik wil alle leden en crewleden bedanken voor de inzet en vriendschap in het afgelopen jaar.
    En na de kerstdagen gaan we ons langzaam opmaken voor het grootste feest van het hele jaar: Oudejaarsavond 2009

    Fijne Kerstdagen, groeten Fred en familie

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •