Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 106 t/m 114 van 114
  1. #106
    VWC-Lid Derk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2010
    Berichten
    313
    Thanks
    23
    210 waarderingen in 62 posts
    Hup ga geen ruzie maken om niks het gaat om de pijl niet om hoe duur die is blablablablabla koop de pijl of niet

    Ikzelf vind het een goed iniatief en het is lekkere pijl dus waarom niet?
    I <3 Zippo

  2. #107
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    2 wensen in 1 vuurpijl

    In 2006 introduceerde Lesli Vuurwerk de Wenspijl. De Wenspijl is een unieke vuurpijl met bijgevoegd een briefje waarop ieder zijn of haar persoonlijke nieuwjaarswens kan schrijven. Per verkochte Wenspijl doneert Lesli Vuurwerk €1,- aan Doe Een Wens Stichting Nederland. Doe Eens Wens Stichting Nederland vervult de liefste wens van kinderen tussen de drie en achttien jaar met een levensbedreigende ziekte. Op deze wijze gaat er in elk geval één wens in vervulling, namelijk de wens van het door de Stichting ondersteunde kind.

    Afgelopen vuurwerkseizoen zijn er maar liefst 18.400 Wenspijlen verkocht.
    De teller staat nu na 4 seizoenen op maar liefst 107.400 Wenspijlen!
    Met deze opbrengst kan Doe Een Wens Stichting weer vele wensen van ernstig zieke kinderen vervullen.
    Doe ook mee aan deze unieke kans en steun Doe Een Wens!



    Hieronder een filmpje over de wenspijl gevonden op youtube.
    Dit filmpje laat goed zien hoe men de wenspijl als symbool ziet voor herdenking aan overleden en vermiste mensen.

    Graag respect voor deze film aan de ouders:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door ylke; 21 januari 2011 om 22:08

  3. #108
    VWC-Lid Xplode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Berichten
    579
    Thanks
    58
    407 waarderingen in 122 posts
    Ga gewoon allemaal niet zo moeilijk doen..

    Kijk het filmpje dat Ylke gepost heeft..
    Het geeft de vrouw een goed gevoel door de 3 pijlen af te steken, en zo hoort het toch..

    en het geld.. de meeste besteden hier flink wat geld aan vuurwerk hoezo dan moeilijk om 8 hele euro's, het gaat ook nog een naar een goed doel !!

  4. #109
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 juli 2010
    Berichten
    47
    Thanks
    5
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 95max Bekijk bericht
    @ passie
    tuurlijk wel maar ze doen nu wel alsof ze sinterklaas zijn terwijl ze zelf lekker hun zakken staan te vullen,
    desalniettemin is het een goed initiatief.
    Ben ik helaas niet met je eens, ze hebben nergens gezegd dat ze niet aan de pijl verdienen.. Tuurlijk verdienen ze eraan, en dat gebruiken ze hopelijk voor nog meer mooie initiatieven, iedere euro is er eentje toch?

  5. #110
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    prachtig filmpje! echt kippenvel moment tijden het afsteken.

    hoe een klein ding iets voor iemand kan betekenen echt heel mooi!

  6. #111
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    movie

    2 wensen in 1 vuurpijl

    In 2006 introduceerde Lesli Vuurwerk de Wenspijl. De Wenspijl is een unieke vuurpijl met bijgevoegd een briefje waarop ieder zijn of haar persoonlijke nieuwjaarswens kan schrijven. Per verkochte Wenspijl doneert Lesli Vuurwerk €1,- aan Doe Een Wens Stichting Nederland. Doe Eens Wens Stichting Nederland vervult de liefste wens van kinderen tussen de drie en achttien jaar met een levensbedreigende ziekte. Op deze wijze gaat er in elk geval één wens in vervulling, namelijk de wens van het door de Stichting ondersteunde kind.

    Afgelopen vuurwerkseizoen zijn er maar liefst 18.400 Wenspijlen verkocht.
    De teller staat nu na 4 seizoenen op maar liefst 107.400 Wenspijlen!
    Met deze opbrengst kan Doe Een Wens Stichting weer vele wensen van ernstig zieke kinderen vervullen.
    Doe ook mee aan deze unieke kans en steun Doe Een Wens!



    Hieronder een filmpje over de wenspijl gevonden op youtube.
    Dit filmpje laat goed zien hoe men de wenspijl als symbool ziet voor herdenking aan overleden en vermiste mensen.

    Graag respect voor deze film aan de ouders:

    movie
    Respect hoor, zeker omdat ze het ook nog eens met anderen delen door het op Youtube te zetten. Prachtig eigenlijk, het symbool van zo'n wenspijl (heb hem zelf ook gehad). Jammer dat Lesli er eigenlijk misbruik van maakt door er zo belachelijk veel geld voor te vragen. Ik heb er best 8 euro voor over, maar kan er dan niet wat meer dan één euro naar Stichting Doe Een Wens?

    Eén opmerking over het filmpje: ik vind het maar eng hoe ze die pijlen daar af steken...

  7. #112
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    ja, veilig steken ze het niet af.

    maar mooi hoe die vrouw met een bibberende en erg emotionele stem het verhaal verteld en het ook nog op youtube zet. een mooi voorbeeld.

    dit zou eigenlijk onder m'n verslag moeten komen op de doe een wens site.

  8. #113
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Eén opmerking over het filmpje: ik vind het maar eng hoe ze die pijlen daar af steken...
    Om daar even op in te haken. Deze mensen zullen ongetwijveld de gebruiksaanwijzing gelezen hebben. Bij vuurpijlen staat altijd vermeld: plaatsen in een verzwaarde fles. Ik snap dat er niet bij alle mensen een gigantische fles Moët staat, daarom gebuiken ze een wijnfles. Dan krijg je zulke tafarelen. Echter kan dat ook geen kwaad zoals je ziet. De pijl staat goed, gaat in alle gevallen recht omhoog. Maar deze manier van pijlen afsteken is natuurlijk niet zo veilig als in een normale PVC buis die bij alle pijlenpakketten zit, die raad ik dan ook aan.

    Verder is de film die Marco hierboven heeft geplaatst erg pakkend. Ik voel de emotie die speelt bij de vrouw die de vuurpijlen afsteekt. Het gaat niet om de uitwerking van de vuurpijl, maar de gedachte.

  9. #114
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Om daar even op in te haken. Deze mensen zullen ongetwijveld de gebruiksaanwijzing gelezen hebben. Bij vuurpijlen staat altijd vermeld: plaatsen in een verzwaarde fles. Ik snap dat er niet bij alle mensen een gigantische fles Moët staat, daarom gebuiken ze een wijnfles. Dan krijg je zulke tafarelen. Echter kan dat ook geen kwaad zoals je ziet. De pijl staat goed, gaat in alle gevallen recht omhoog. Maar deze manier van pijlen afsteken is natuurlijk niet zo veilig als in een normale PVC buis die bij alle pijlenpakketten zit, die raad ik dan ook aan.

    ik denk dat hij meer bedoelt dat het op een balkon word afgestoken ivm met afstand en veiligheid.. ik vind doe doe een wens pijl toch met brute kracht omhoog gaan..

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •