Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 114
  1. #46
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Vrouwen hebben ook inderdaad geen verstand van vuurwerk want het zijn baggerpijlen.
    Koop er een.
    En schrijf als wens het volgende op....
    Ik wens dat Lesli niet meer van die bagger vuurpijlen verkoopt.

    Misschien komt je wens in vervulling...

  2. #47
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik ben van mening dat het afgelopen jaar de pijlen beduidend beter van effect waren dan het eerste jaar. Ik had er 7 (5 gewonnen op FPM, foutje in systeem gaf mij er nog 1 gratis en de kerel in de winkel telde verkeerd en gaf er dus 7... ). Ik heb al mijn neefjes en nichtjes een pijl gegeven, die mochten een wens erop schrijven en één voor één om 12 uur de pijlen lanceren. Een leukere ervaring met die pijlen dan wanneer je hem zelf aansteekt natuurlijk, maar het effect zelf was ook feller rood en groen en groter.

    Nog altijd een belachelijke prijs, mag zeker minimaal €2,50 van naar de stichting wat mij betreft, maar je hebt in ieder geval al geen pijl van niks meer.

  3. #48
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Goed om te horen dat de pijl verbeterd is. Ben ook van mening dat een groter gedeelte van de prijs naar die stichting hoort te gaan.. Maar dat zal er niet in zitten.
    Zeker niet als ondanks een prijsstijging de afzet omhoog is gegaan met bijna 3000 stuks.
    En nu wordt er nog een prijsstijging verwacht voor het komende jaar, dus ons klagen zal niet verdwijnen.

    Maargoed, als je de pijl niets vindt, moet je hem niet kopen.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Een wenspijl met een dikke brocade crown als effect zou mooier zijn.

  5. #50
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Eigenlijk moet het anders, symbolisch: een wenspijl zonder het effect, je mag dan zelf een tof effect wensen

  6. #51
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Deze pijlen gaan ze nu ook verkopen bij Vuurwerkpaleis zeeland. ik vind het een goed initiatief..

  7. #52
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts

    Doe een Wenspijl

    Graag zou ik meer aandacht willen vragen voor de Wenspijl, Ik heb zelf in mijn famillie meegemaakt wat het met een ziek kind kan doen om zijn/haar laatste wens in vervulling te zien gaan. Ze leven helemaal op en zien hun allermooiste wens in vervulling gaan, en voelen zich even helemaal het middelpunt van de aandacht en je ziet ze weer lachen. Stel je voor als freak om het vuurwerk te moeten missen omdat je er over een paar jaar mischien niet meer bent?

    Ik wil voorstellen een banner te plaatsen (gratis) om hier meer aandacht aan te geven. Freakpyromaniacs heeft ook een banner staan. Ik begrijp dat Lesli een sponsor is van jullie. Kan hier geen overleg over komen met goedkeuring van de stichting?

    Wat vinden jullie?

    Koop nu een wenspijl!
    Laatst gewijzigd door Rollende_Babba; 13 december 2008 om 14:55
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  8. #53
    VWC-Lid Pyro-Wes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    362
    Thanks
    4
    8 waarderingen in 6 posts
    Heb er geen invloed over, maar vind het een goed idee
    Remember, Remember The 31st Of December

  9. #54
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Mwa vind het eigelijk nergens opslaan hoor. Niks verkeerd over die stichting die doen goed werk. Maar ik vind dat Lesli er misbruik van maakt eerst was ie namelijk 6,95 wat ik voor een enkele pijl al veel vind maar nu is ie opeens 7,95 terwijdel de doe een wens stichting niks meer ontvangt.

    Dan heb zoiets schrijf dat geld dan in zijn geheel over naar hun rekening dan houden ze er meer aan over!.

    http://www.doeeenwens.nl/donateur.html

    U kunt een bedrag als eenmalige schenking overmaken op Rabobankreknr. 36.60.21.222, of Postbankreknr. 25.333 ten name van de Doe Een Wens Stichting Nederland in Woerden.
    Gerwin

  10. #55
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Mwa vind het eigelijk nergens opslaan hoor. Niks verkeerd over die stichting die doen goed werk. Maar ik vind dat Lesli er misbruik van maakt eerst was ie namelijk 6,95 wat ik voor een enkele pijl al veel vind maar nu is ie opeens 7,95 terwijdel de doe een wens stichting niks meer ontvangt.

    Dan heb zoiets schrijf dat geld dan in zijn geheel over naar hun rekening dan houden ze er meer aan over!.
    Ja deze dicussie was er vorig jaar ook al, ik ben het met je eens dat 1 euro inderdaad weinig is. Maar moet je daarmee de stichting maar voor laten wat het is? Wellicht kunnen we hiermee Leslie ook op aanspreken door het goede voorbeeld te geven. Maar vergeet niet dat maar weinig mensen (vooral jongeren) deze stichting kennen, hiermee maak je jezelf als stichting natuurlijk wel bekend.
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Berichten
    9
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Lesli verdient er zelf nog aan door deze pijl te verkopen, zelfs als ze die 1 euro aan die stichting doneren.

  12. #57
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ga er dit jaar een kopen voor mijn broer en zijn vriendin, haar moeder is eergister overleden en is jarig op de 31e.. lijkt me wel gepast. Niet dat ik zo'n fan ben van het effect, maar het gaat om het idee hè, 2 wensen eraan en de lucht in.
    Als je zegt dat je net zo goed een papiertje eraan kan plakken ben ik het niet met je eens, het is toch gewoon specialer als die pijl er speciaal voor is gemaakt, en het ook nog een goed doel helpt..

    Mzzl, Mick

  13. #58
    VWC-Lid defqon1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Berichten
    279
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 5 posts
    geef die arme zwervers die gesteund worden door dat (PIJLEN ) gebeuren ook een eurootje!

  14. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Locatie
    NH
    Berichten
    198
    Thanks
    17
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik zal dit jaar er ook een paar halen met de wens dat de pijlen goedkoper worden en er meer geld gaat naar de stichting ... GR

  15. #60
    VWC-Lid Raciso's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Berichten
    12
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    wenspijl

    Twee vliegen in 1 klap. Mooi vuurpijl voor je hobby en ook nog eens voor een goed doel. Dus allemaal zo'n pijl kopen.

Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •