Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Meterpakket

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts

    Meterpakket



    Al jaren heeft dit pakket een vaste plek in de B&W folder en dit jaar heb ik 'm voor de eerste keer besteld. Voor in de vooravond, omdat de kinders niet tot 12.00 uur kunnen (mogen) opblijven en ik ze toch goed wil opvoeden.
    Als ik het pakket zo bekijk van het plaatje, zie ik veel bekende fonteinen uit de tijd dat elke buurman wel een 'spring joy' en een 'cheerfulness' op de stoep zette. Tja, niet heel spectaculair, maar goed te doen voor 's avonds dacht ik zo. Heeft iemand ervaring met dit pakket? Ik heb 'm voor 15 euro besteld. Te duur?

  2. #2
    VWC-Lid headoner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    193
    Thanks
    16
    17 waarderingen in 5 posts
    Idd wat je zegt, een leuk pakketje voor in de vooravond. Doet je denken aan vroegah. Ik vind 15 euro niet te duur hoor, ik betaal hier 19,95.
    Heb m zelf ook besteld, stook m ook echt alleen in de vooravond, na 12 uur valt dat spul toch echt in het niet bij de rest...

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Zelf heb ik hem ook besteld, voor 10 euro.Ik dacht van, leuk spul voor in de vooravond hier een foto ervan.

    De spring joy enzovoorts zitten er niet in, het is dus een moderner pakket geworden

  4. #4
    VWC-Lid TenJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    761
    Thanks
    89
    95 waarderingen in 41 posts
    Had er eentje meegenomen om samen met me broertjes een beetje mee te klooien, en vond het voor die prijs een goedgevuld pakketje.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik ken dit pakket al jaren van naam, maar eigenlijk nooit gekocht. Dit jaar voor een tientje opgehaald en vond er eigenlijk weinig aan. De potjes lijken heel wat, maar zodra je ze open maakt zie je dat het allemaal dezelfde dunne (1-2 cm) buisjes zijn. Doen vrijwel allemaal hetzelfde, soms met wat crackling erbij. Wat ik wel vond, was dat de omgekeerde pijlen (om het zo maar te zeggen, ze zagen eruit als uit de kluiten gewassen gillende keukenmeiden, maar dan zonder gegil) het bijzonder lang deden. Vergeleken met de rest van het pakket kwamen ze ook best hoog.

    Ik heb dit pakket eindelijk een keer gehad, maar bij deze keer zal het ook blijven.

  6. #6
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ik vond dit dit jaar een goed gevuld meterpakket. Dat is wel 'ns anders geweest. Ook leuk dat er zo'n ouderwets vouwpakketje nikspijltjes inzat: van die babypijltjes die opstijgen en verder niks leuk man haha. Sommigen gingen al weer naar binnen terwijl ik me door die fonteintjes zat te ploeteren :P Goedgevuld dus. Verder het bekende werk: kleine fonteintjes, leuk joh.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    141
    Thanks
    5
    145 waarderingen in 45 posts
    ik weet niet of het jullie was opgevallen maar de babypijltjes die erin zaten waren micro rockets van de pyroshopper lijn (lesli)

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    371
    Thanks
    60
    103 waarderingen in 44 posts
    Had dit pakketje ook, en juist het eerste wat me opviel waren die babypijltjes:P Snap er eerlijk gezegt nog steeds niets van, maar het waren ook gelijk de slechtste babypijlen die ik ooit gehad heb.
    Voor de rest een geweldig pakket, zeker voor 10 euro. Wel jammer dat er veel dezelfde fonteinen inzaten.
    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

  9. #9
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Dat zijn geen slechte babypijlen, ze doen gewoon niks behalve doorgelont opstijgen zat al in die pakketjes toen ik een kleuter was (lang geleden dus)

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts
    Was het bij jou dan zo'n geinig blauw kartonnetje dat je als lanceerbasis kunt gebruiken? Dat zat er bij mij niet bij. Ik kreeg m'n pijltjes gewoon in een boterhamzakje! En inderdaad, van Pyroshopper, dat viel me ook op. Tja, en het had wel een denderend effect hoor. Klonk hetzelfde als wanneer je een vlieg elektrocuteert met zo'n geel tennisracket: -pets-!
    En de rest van het pakket: Spectaculair als je van witte sterren houdt. De ene na de andere die ik afstak, had hetzelfde effect. Soms met een verdwaalde rode of groene ster, maar verdere variatie kon ik niet ontdekken. Vond ik tegenvallen. Ik had toch liever een keer een knettertje gehoord of een fluitje ofzo. De 'omgekeerde pijlen' zijn hierin trouwens een positieve uitzondering, dat wel.
    Volgend jaar toch maar eens kijken wat ik nog meer voor 15 euro kan aanschaffen.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •