Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intratuin vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Welk afhaalpunt had jij geselecteerd?
    Webshop zou 1 December opengaan
    ffffffffff

    Comment


      #17
      Lochem en Apeldoorn

      Comment


        #18
        Ik zie bij Locatie Lochem alle afbeeldingen hoor
        ffffffffff

        Comment


          #19
          Oke dan moet ik ff me instellingen checken. Bedankt

          Comment


            #20
            Hierbij de Officiële Intratuin Vuurwerk Folder van 2013/2014 Klik HIER!

            Voor een overzicht van de Intratuin vuurwerk folders (2008 T/M 2014)
            Klik HIER!


            Assortiment is weer wat gewijzigd. Jammer dat er veel echte merken zijn verdwenen,
            en hier andere wat minder bekendere merken voor in de plaats zijn gekomen (Goedkoper) ?
            De enige echte vuurwerk freak!

            Comment


              #21
              Ze hebben wel humor en leuke aanbiedingen.

              ''3 x dragon vuurpijl voor maar 30 euro! ''
              December here we come!

              Comment


                #22
                Joepie bij ons nu ook de daylight cakes. Ga ik zekers halen.
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  #23
                  eerst de prijzen maar eens afwachten

                  Comment


                    #24
                    Prijzen afwachten? de webshops zijn al online hier.

                    Comment


                      #25
                      al tijdje geleden besteld bij Intratuin Hendrik Ido Ambacht, kan niet wachten

                      Comment


                        #26
                        Ik heb dit jaar 10 pakken grondbloemen gekocht (200 stuks) bij intratuin voor 3,50 euro , weet iemand waarom het zo goedkoop is, bij de meeste andere winkels is het ong 1,50 voor 20 stuks.., of is het gewoon troep wat ik heb gekocht?

                        Comment


                          #27
                          Je kan ook vaak vinden van 0,75 voor 20 stuks. Maar ik heb ook 9 pakjes gehaald bij Intratuin. Ben benieuwd of het wat mee valt!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Timotje Bekijk bericht
                            Ik heb dit jaar 10 pakken grondbloemen gekocht (200 stuks) bij intratuin voor 3,50 euro , weet iemand waarom het zo goedkoop is, bij de meeste andere winkels is het ong 1,50 voor 20 stuks.., of is het gewoon troep wat ik heb gekocht?
                            ik vermoed dat het spulletjes zonder CE zijn , die moeten er uut !
                            ffffffffff

                            Comment


                              #29
                              op de site staat ook de 75,000 klapper voor 30euro, betreft dit de normale 100k die altijd +- 10 meter is of gaat het om een kleinere versie? aangezien andere winkels een 100k aanbieden voor rond de 40euro.

                              Comment


                                #30
                                En weet toevallig iemand ook van welke importeur die is?
                                Is wel een mooi prijsje voor zo'n rol lijkt me.

                                Edit: Ik dacht eerst vanwege het label dat hij hoorde bij de black dragon fireworks van broekhoff hoorde. Alleen daar stond niks. Toen bij het filmpje gekeken en daar stond bij de mega klapper van broekhoff.

                                en tadaaa: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...00-000-klapper

                                dus waarschijnlijk een omlabeling van die.
                                Laatst aangepast door Rox92; 23 December 2013, 10:47.

                                Comment

                                Working...
                                X