Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry's Celebration Cake 30 Jaar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Harry's Celebration Cake 30 Jaar



    Artikelnaam: harry's Celebration Cake 30 Jaar [800]
    Netto kruitgewicht: Onbekend
    Effect omschrijving:

    Verkoop adviesprijs: €13,50
    Productvideo:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    #2
    Dat is een beste cake man!
    €13.50, weet je zeker dat het de goede prijs is?
    Anders moet je hem zeker halen, gewoon doen
    Het leven is een feest!

    Comment


      #3
      Het is zeker de juiste prijs. Deze is onder andere verkrijgbaar bij Harry's vuurwerkhal zwolle, kampen en workum!

      Comment


        #4
        Mooie cake, worden wel per 2 geschoten, maar dan nog.
        Mooie effecten, goede burst. Toppertje hoor. Goede prijs
        Bedankt voor de film

        Comment


          #5
          Is idd per 2 geschoten. Maar de boeketten zijn doordat ze niet al te hoog gaan vrij groot. Ik stond nogal dichtbij waarbij je het niet helemaal goed kunt zien.

          Comment


            #6
            Mooie cake dit, had hem dit jaar. Grote boeketten, goede burst, mooie effecten, een toppertje dus gewoon voor dat geld.
            Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

            Comment


              #7
              had hem dit jaar ook, mooi cakeje. maar ik denk niet dat die er volgend jaar weer is?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Skywalker88 Bekijk bericht
                had hem dit jaar ook, mooi cakeje. maar ik denk niet dat die er volgend jaar weer is?
                mschien als ie nog opvoorraad is dus wat ze over hadden maar wie weet

                Comment


                  #9
                  Ik had hem dit jaar ook een keer gekocht en het is gewoon een lekkere cake met schitterende, grote effecten en harde burstknallen. Ik was heel tevreden met deze cake.
                  Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                  Comment


                    #10
                    mooie cake,en goede volle effecten.

                    Comment


                      #11
                      Wil hem misschien kopen
                      Laatst aangepast door fascinating; 31 January 2010, 18:50.

                      Comment


                        #12
                        Ik had hem ook, maar hij viel bij mij om onduidelijke reden om. Waardoor er 1 bombette tegen het been van m'n nichtje van 10 schoot. Gelukkig is zij er alleen maar hevig van geschrokken, had alleen maar een blauw plekje ervan overgehouden.
                        Maar bleren dat ze deed!

                        Hoewel ik het zelf ook een mooi stukje vuurwerk vond op de demo, koop ik hem volgend jaar in ieder geval niet. Ik koop sowieso niet elk jaar hetzelfde produkt.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door witte reus Bekijk bericht
                          Ik had hem ook, maar hij viel bij mij om onduidelijke reden om. Waardoor er 1 bombette tegen het been van m'n nichtje van 10 schoot. Gelukkig is zij er alleen maar hevig van geschrokken, had alleen maar een blauw plekje ervan overgehouden.
                          Maar bleren dat ze deed!

                          Hoewel ik het zelf ook een mooi stukje vuurwerk vond op de demo, koop ik hem volgend jaar in ieder geval niet. Ik koop sowieso niet elk jaar hetzelfde produkt.
                          Onduidelijke reden? Lijkt me logisch dat je pot niet vast stond. Ik kan je wel adviseren om wat bakstenen klaar te hebben liggen, kost 0% moeite maar is wel handig om dat soort ongelukken te voorkomen

                          Comment


                            #14
                            Had er 6 dit jaar, omdat ze bij Harry's vuurwerkhal 3 voor 25 euro waren! Heb er 2 los afgestoken en 4 tegelijk, was zeer goed te doen!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Skywalker88 Bekijk bericht
                              had hem dit jaar ook, mooi cakeje. maar ik denk niet dat die er volgend jaar weer is?
                              Roderick de Jager van Hardix leest en post hier regelmatig mee.
                              Misschien wel een idee om deze cake standaard op te nemen in een van de collecties van Hardix. Zoals ik al eerder zei, voor dat geld een uitstekend potje.

                              Comment

                              Working...
                              X