Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 53

Discussie: Ninja pijlen

  1. #1
    VWC-Lid tmffirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2006
    Berichten
    30
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Ninja pijlen

    De bekendste pijlen van Nederland, iedereen heeft er wel eens van gehoort,
    Ik heb ze nu 2 jaar achter elkaar.
    Gewoon top pijlen

  2. #2
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Voor de Nederlandse begrippen zijn de Ninja pijlen uit de Lidu collectie één van de beste pijlen die je ken krijgen. Er zijn drie soorten paketten.

    Ninja I pakket bestaat uit negen vuurpijlen verschillend van 7 tot 15 gram. (2 x 7, 7x 15 gram)
    Ninja II pakket bestaat uit negen vuurpijlen verschillend van 15 tot 30 gram. (6 x 15, 3 x 30 gram)
    Ninja III pakket bestaat uit tien vuurpijlen verschillend van 15 tot 30 gram. (3 x 15, 7 x 30 gram)

    Prijzen zeggen niets over de kwaliteit van de pijlen want de Ninja paketten varieren van 9.90 tot 19.90 euro en voor dat geld heb je een aantal kwaliteitspijlen. In elk pakket zit een PVC buis voor het veilig afsteken van de pijlen.

    Hieronder nog een aantal foto's van de Ninja paketten die ik dit jaar had aangeschaft.





    Groeten,
    Vuurwerkland

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ninja 1 pijlen zijn leuk speelgoed voor in de avond. Leuk setje voor pak hem beet 9/10 euro.

  4. #4
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Zeker. Voor nog geen tien euro heb je negen pijlen met allemaal leuke effecten. Ik moet dan wel zeggen dat de kleine pijlen uit deze paketten iets minder zijn. Ze bevatten beide 6 grammen maar dan moeten ze wel goed verzorgd zijn. Ik had dit jaar alle Ninja paketten en daarvan waren de twee kleine pijlen uit de Ninja I (alle twee genaamd parachute) kapot. De ene pijl had een half afgebroken stok en was aan de bovenkant kapot. De andere was ook aan de bovenkant kapot dus was al het kruit eruit gelopen.







    Groeten,
    Vuurwerkland

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    ik heb bij de jaarwisseling 2004/2005 de ninja 1 pijlen gehad , en dat was het beste product wat ik had .
    bij de jaarwisseling 2005/2006 heb ik de ninja 3 pijlen gehad , en ook die waren zeker goed te noemen , maar ik vond ze te hoog gaan en daardoor leken de effecten wat klein .
    Laatst gewijzigd door damianus; 13 juli 2009 om 16:22

  6. #6
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Heeft iemand filmpjes van de Ninja pijlen?
    Ik heb er erg veel van gehoort, maar ik wil wel eens weten hoe ze er uit zien.

  7. #7

  8. #8
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    dan nog een filmpje van de ninja 2 pijlen
    filmpje: http://blip.tv/file/get/Pigi-Ninja2741.wmv

  9. #9
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Hier ook mijn twee foute ervaringen met deze pijlen:

    Ik heb een aantal dingen meegemaaakt die fout zijn gegaan.

    Vorig jaar zelfs twee ongelukken kunnen filmen. Die zal ik hier dan ook posten.

    Het eerste. Op oudjaarsdag vorig jaar rond 8 uur in de avond in de achtertuin een Ninja III pijl uit de Lidu collectie met als effect een grote silvere palm. Deze pijl had bij het opstijgen was startproblemen waardoor hij met een flauwe bocht in de tuin van de overburen vloog. Daar kwam hij tot explosie. De stralen vuurwerk knalden uit de tuin en vlogen boven de tuinhuisjes uit. De schade was een kapotte bloempot en een huilende buurjongen.

    Hier te vinden:
    http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=137478

    Ten tweede. Op nieuwjaarsdag om ongeveer half 1 geen groot vuurwerk meer alleen nog de kleinere pijlen uit het Ninja I pakket van Lidu. Net als hierboven dus van het zelfde merk. Ik zou samen met mijn broertje de vuurpijlen te gelijk de lucht in schieten. Twee meegeleverde buizen naast elkaar in de grond gezet (met zo'n halfe meter afstand) en alle twee te gelijk de pijlen aangestoken. Ze gingen alle twee te gelijk de lucht in waardoor ze elkaar aanraakte en er een uit koers raakte. Die vloog nog door de lucht maar kwam tot explosie midden in een groep. Alhoewel het een 10 tot 15 grams pijl was was het toch even schrikken!

    Hier te vinden:
    http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=137480

    Maar buiten deze slechte ervaringen -Een waar ik niets aan kon doen, en een waar ik wel wat aan kon doen- staan ze voor aanstaan jaarwisseling weer op mijn lijst.

  10. #10
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Wat een verhaal zeg. En goed dat je de filmpjes ervan hebt, wel beetje jammer van de kwaliteit ervan. Ziet er gevaarlijk uit allemaal, gelukkig zijn er geen ernstige dingen gebeurt.

  11. #11
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ik heb afgelopen jaar zelf ervaring met de ninja 2 pijlen opgedaan en ik was erg verbaasd over de prestaties van deze pijlen. Zeker als je naar de prijs kijkt kan je dit toch zeker wel aanraders noemen. Ze hebben een flinke burstknal en redelijk goede boeketten die verschillen per pijl. Dit jaar ga ik ze zeker weer halen maar dan meer.

  12. #12
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Normaal heb ik het niet zo op de NL pijlen, maar na het zien van alle filmpjes en alle goede verhalen die je hoort heb ik toch maar eens besloten om weer een keer een paar pijlen in NL te kopen.
    Ik ga ze dan ook alle 3 kopen en hoop dat ik 1 jan net zo te spreken ben over deze pijlen als iedereen.

  13. #13
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Ik heb elk jaar 2 of 3 pakken ninja 1 pijlen gehad. Nog nooit nija 2 of 3 dit jaar ga ik ze wel halen. Maar precies zoals jupiler freak al zegt het is zeker leuk speelgoed. Maar ik bedoel het zijn pijlen die je ook om 8 of 9 uur af kan steken voor de lol wat ze kosten bijna niks. Maar zeker goede pijlen.

  14. #14
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Normaal heb ik het niet zo op de NL pijlen, maar na het zien van alle filmpjes en alle goede verhalen die je hoort heb ik toch maar eens besloten om weer een keer een paar pijlen in NL te kopen.
    Ik ga ze dan ook alle 3 kopen en hoop dat ik 1 jan net zo te spreken ben over deze pijlen als iedereen.
    Ik denk dat het niet zo effectief is om ze alle drie te kopen.. Aangezien Ninja2 een samenstelling is van pijlen uit het Ninja 3 en het Ninja 1 is. Dus je krijgt duplicaten.

  15. #15
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door invader999 Bekijk bericht
    Ik denk dat het niet zo effectief is om ze alle drie te kopen.. Aangezien Ninja2 een samenstelling is van pijlen uit het Ninja 3 en het Ninja 1 is. Dus je krijgt duplicaten.
    Waarom kopen we dan zakken vol met pepernoten terwijl ze toch allemaal het zelfde smaken?

    Ik koop dit jaar gewoon weer alle drie de pijlenassortimenten. Ik heb ze nu twee jaar achter elkaar en ben er uiterst tevreden mee. Hier kosten ze ook wat minder en heb voor 30 euro alle drie de pijlenpaketten dus mij hoor je niet klagen over deze pijlen aangezien ze dan nog geen euro per pijl kosten en je dat niet veel meemaakt in de Nederlandse vuurwerkverkoop.

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •