Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 79 van 79
  1. #76
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
    En iemand zaterdag einde middag nog geweest? Nog grote kortingen of een veiling?
    Ik kan het me nauwelijks voorstellen dat daar iets is gebeurd aangezien er een nieuwe eigenaar in zit. Ik heb weinig, eigenlijk nauwelijks iets van reclame gezien, geen folder in de bus gehad, Facebook site was gewoon stilletjes en op de website stonden geen aanbiedingsacties of kortingen of iets dergelijke.
    Het is een puur zakelijk verkooppunt geworden in mijn ogen, wat natuurlijk normaal, is maar een grote menigte kopers trekken is hun hoogst waarschijnlijk niet gelukt. jammer voor de freaks in Zoetermeer en omgeving.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #77
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Weinig reclame inderdaad..was donderdag nog even snel langsgeweest voor een last minute cruelty wel goed geholpen maar was veel minder sfeer en erg rustig. Jammer voor de freaks dat het een puur zakelijke winkel geworden is maar schild weer budget achterhouden totdat de site online kwam. En wie weet veranderen ze weer terug naar een freak actie winkel

  3. #78
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    945
    Thanks
    897
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
    En iemand zaterdag einde middag nog geweest? Nog grote kortingen of een veiling?
    Jazeker!!! Ben hier nog even langs geweest omdat wij nog een meterpakketje nodig hadden voor mijn nichtje.

    Het was rond een uurtje of 4, dus niet helemaal eind van de middag. Maar het stond stampens vol in de winkel. Er stonden zelfs mensen buiten onder een tent hun bestellijst in te vullen omdat er binnen geen plek was.

    Op een of andere manier komt er in die zaak altijd het zelfde soort volk. Het is gewoon een hele gezellige Surinamers-tent haha. Enkel verschil met voorgaande jaren is dat het personeel nu niet meer van Surinaamse afkomst is. Van extra kortingen was op dat tijdstip trouwens geen enkele sprake. Is ook niet zo gek als je winkel nog helemaal vol staat en er al meerdere artikelen uitverkocht zijn.

  4. #79
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Ik heb het er net over met een collega die hier was geweest en niet wist dat er een andere eigenaar in zat en hij vond het maar een kille bedoeling en een weinig toeschietelijke eigenaar. Niet verrassend als je altijd daar je vuurwerk hebt gehaald en met Hans hebt onderhandeld

    Ps : sommige boxen waren daar 25 euro duurder dan bij andere winkel zei hij, dat is serieus geld pfff
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  5. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •