Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 121
  1. #46
    VWC-Lid Anthony bomb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Berichten
    403
    Thanks
    99
    28 waarderingen in 10 posts
    Als het aan mij ligt haal ik zowat alles van bonfireworks dit jaar! Ik heb 4x Wodka Blue gehad dit jaar en 3x Outrageous. Ik was echt echt onder de indruk van deze artikelen! Zeker omdat i ze per 3/4 tegeliojk schoot.

    Hopelijk neemt vuurwerkland steenbergen een groot deel van deze geweldige serie in het assortiment, dan ben ik in elk geval heeeeeel tevreden

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    dit O&N had ik voor het eerst bonfire en een laatst komt bij mij niet meer als het aan mij ligt. man man man wat waren dit een goede blokken zeg dit jaar had ik 7potten van bonfireworks en als het aan mij lag loop ik over -+12maanden met de hele collectie de winkel uit. stuk voor stuk kwaliteits potten voor een geweldig prijs. de kleuren waren zoals kleuren horen te zijn, de bursts waren harder als in menig knalcake, de rondheid van de boeketten leken wel uit sferische shells te komen en de effect grote was ook perfect. ik ben echt alleen positief over Bonfireworks
    (ps; ik hoop eigenlijk dat bonfire dit leest en dit zo door kan zetten. hierbij in ieder geval mijn complimenten aan Bonfireworks)

  3. #48
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.283
    Thanks
    5.334
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik heb een algemene tip voor Bonfireworks/Fred. Ik heb meerdere cakes gehad van dit geweldige merk, maar alle cakes vertoonden hetzelfde euvel.

    De lontjes zijn afgeplakt met een plasticje dat je er af moet scheuren. Dat lont bescherm kapje is niet fatsoenlijk los te krijgen. Jullie moeten denk ik het plastic beter laten perforeren. Nu loop je als en gek te rukken aan het lipje, totdat het uitscheurt zonder dat het lont bloot ligt. Lijkt mij een simpele ingreep om de Chinezen het plastic beter te laten perforeren
    Zelf totaal geen last van gehad. Kon de lontjes prima los krijgen. Had misschien een andere batch o.i.d.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    Exclamation

    Heb zelf de demo in Enschede mogen bijwonen dit jaar als kennismaking met BF met een winkelier.
    Er was op dat moment nog niets bekend omtrent de nieuwe producten van BF.
    Ook hebben wij een catalogus gekregen met geen nieuwe producten, maar alleen de 3 cake's van DF.
    er wordt in de wandelgangen wel het een en ander gefluisterd maar we zullen toch echt zelf af moeten wachten waarmee BF naar buiten komt.

    Nadere informatie is nog niet bekend

    Mocht er meer nieuws zijn dan houden wij jullie op de hoogte.

    Ylke


    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus
    Huh? Wat is hier gebeurd?! Ik lees de laatste post in 'stel je vragen aan Bonfireworks'. We mogen dit merk toch nog wel gewoon bespreken verder? Nieuwe producten komen toch nog wel op de site te staan ter bespreking? Vaag gedoe hoor...

    Niks geen vaag gedoe en zoals Gerwin zegt je mag gewoon vragen stellen over de producten van BF, maar wij zullen zodra dit bekend is dit ook daadwerkelijk vermelden, dus nog geduld Richardus
    Laatst gewijzigd door jawe; 12 juli 2010 om 22:31

  5. #50
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Huh? Wat is hier gebeurd?! Ik lees de laatste post in 'stel je vragen aan Bonfireworks'. We mogen dit merk toch nog wel gewoon bespreken verder? Nieuwe producten komen toch nog wel op de site te staan ter bespreking? Vaag gedoe hoor...
    Tuurlijk mag je hier alles bespreken, daar is vwc toch voor?
    Alleen zullen wij op dit moment de informatie over bonfire uit tweede hand moeten krijgen. Daar is nu helaas niets aan te doen. Misschien dat dit weer in de toekomst zal veranderen...

    Zelf was ik zeer te spreken over de producten van Bonfire. Ik hoop dat er aan de prijs/kwaliteit verhouding ook niets veranderd en dat dit ook gewaarborgd blijft.

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Ik heb afgelopen slechts één product van Bonfire gehad, de Miracle. Met €14,75 had ik dit schatje als 'afsluiter' bewaard en dat is helemaal goed gekomen.

    Bonfire staat voor dit jaar weer in mijn lijstje met merken, boven GBV en Wolff.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Berichten
    248
    Thanks
    7
    7 waarderingen in 6 posts
    Ik ben echt tevreden over bonfire, hoop dat ze deze trend door kunnen zetten en dat de prijzen niet als een achterlijke omhoog gaan.
    Zelfs de kleinere potjes qua inhoud zijn nog mooi!
    favoriet: city lights, wodka blue, vooral als het windstil is, hele grote boeketten!

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Huh? Wat is hier gebeurd?! Ik lees de laatste post in 'stel je vragen aan Bonfireworks'. We mogen dit merk toch nog wel gewoon bespreken verder? Nieuwe producten komen toch nog wel op de site te staan ter bespreking? Vaag gedoe hoor...
    Natuurlijk kunnen alle onderwerpen die Bonfireworks aangaan besproken worden Richardus.
    Alleen het vragentopic is gesloten, zo,n vragentopic heeft alleen zin naar onze mening als er ook antwoorden op die vragen komen.
    En aangezien Bonfireworks geen belangstelling meer heeft voor een bezoek van Vuurwerkcrew heeft dat topic geen bestaansrecht meer.

  9. #54
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Natuurlijk kunnen alle onderwerpen die Bonfireworks aangaan besproken worden Richardus.
    Alleen het vragentopic is gesloten, zo,n vragentopic heeft alleen zin naar onze mening als er ook antwoorden op die vragen komen.
    En aangezien Bonfireworks geen belangstelling meer heeft voor een bezoek van Vuurwerkcrew heeft dat topic geen bestaansrecht meer.
    wat jammer man .
    hoe kan dat toch .
    want als je een site zoals het onze over de vloer krijgt kun je extra reclame maken .
    en je producten verbeteren natuurlijk
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  10. #55
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.073
    Thanks
    5.418
    6.220 waarderingen in 2.973 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
    wat jammer man .
    hoe kan dat toch .
    Tja, de achterliggende reden wordt verzwegen. 't Is jammer, maar dan maar de info uit 2e hand verkrijgen. Worden we niet minder van, lijkt me. Zolang de info maar beschikbaar wordt. Bonfireworks zullen hun redenen wel hebben, of wij het nou leuk vinden of niet.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 15 juli 2010 om 10:10

  11. #56
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Tja, de achterliggende reden wordt verzwegen. 't Is jammer, maar dan maar de info uit 2e hand verkrijgen. Worden we niet minder van, lijkt me. Zolang de info maar beschikbaar wordt. Bonfireworks zullen hun redenen wel hebben, of wij het nou leuk vinden of niet.
    De achterliggende reden brengen wij inderdaad bewust niet naar buiten, dat voegt verder niets toe en brengt enkel verhalen in de wereld.

    De informatie komt straks uit 2e hand, we kennen gelukkig genoeg dealers en dat zal het probleem dus niet worden. De informatie komt er wel, Bonfireworks zal gewoon volledig besproken blijven.

  12. #57
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.073
    Thanks
    5.418
    6.220 waarderingen in 2.973 posts
    Ik vond de oude labels van Bonfireworks toch heel veel mooier en stijlvoller :(

  13. #58
    VWC-Lid Pijltjes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2008
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik neem zelf een paar toppers uit deze mooie collectie:

    - Outrageous
    - Wodka Blue
    - Miracle
    - Dragon Balls
    - Weeping Willows
    - Treasure Island
    - City Lights
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

  14. #59
    VWC-Lid Brooklyn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Berichten
    92
    Thanks
    2
    0 waarderingen in 0 posts
    Bonfireworks staat bovenaan mijn lijst.
    Prijs/Kwali top.

    Paar toppers:
    - Earcatcher
    - Treasure Island
    - Splitting Comets

  15. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Ik zie bij Pyrovoordeel een nieuwe lijn van Bonfire staan Dream, met een paar interessante 500 grammers voor 40 euro. Zijn er al ergens filmpjes van te zien?

Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •