Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 121
  1. #31
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Liever geen kleiner/ander spul erbij, als dan de prijzen van de cakes hoger zouden moeten worden! Dat is juist een aspect van de kracht van Bonfireworks. Maar mocht het prijstechnisch mogelijk zijn, dan zouden pijlen en fonteinen een interessante ontwikkeling en toevoeging kunnen zijn!
    Echt klein spul als geknal en grondbloemen enzo, daar hebben we al grootgrutters genoeg voor. Daar moet Bonfireworks z'n handen niet aan gaan branden.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Locatie
    Harmelen
    Berichten
    61
    Thanks
    6
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gygabyte Bekijk bericht
    Hoop eigenlijk dat Bonfireworks het voorlopig bij cakes houdt.
    Op het kleine spul valt bijna niets te verdienen en wordt vaak als een soort serviceproduct gezien.
    Ik bedoel maar, je kunt mij niet vertellen dat je een goede winst draait op een slof astronauten van pak 'm beet een euro, terwijl in mijn jeugd een brood astronauten (400 stuks) zo richting de 17 gulden kostte.
    Ik krijg daarom het idee dat veel importeurs eerder hun grote producten duurder maken, wanneer dit nodig is (duurder transport etc) alsdat ze een slof astronauten een adviesprijs van 5 euro meegeven.
    Gaat Bonfireworks ook klein spul leveren dan heb ik het idee dat ze ter compensatie meer moeten gaan vragen voor hun cakes.
    Althans, ik heb het idee dat het zo werkt, correct me if I'm wrong.

    Ben het helemaal met je eens. Laat Bonfire aub volgend jaar weer deze absolute klasse cakes weer aan kunnen bieden aan ons freakes voor een zeer scherpe prijs.

    Ik hoop dat mijn dealer het assartiment volgend jaar ook gaat vergroten. Kon dit jaar City Lights o.a. niet krijgen.

    Bonfireworks ga zo door en ga je neus niet stoten aan al dat kleine spul en waarschijnlijk ook niet aan vuurpijlen, hou de prijzen zoals ze zijn.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Berichten
    118
    Thanks
    22
    27 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    Ik wil wel nog even een kanttekening maken. Heb toch wel een aantal winkeliers gesproken die niet zo blij waren met Bonfire. Slechte leveringen, slechte bereikbaarheid. Als Bert daar nou nog even aan gaat werken, zijn we inderdaad een topimporteur rijker in Nederland
    Ik vraag me af in hoeverre het nog te behappen is voor een relatief kleine importeur. Is dit geen een- of tweemans bedrijf? Gezien de populariteit van het Bonfireworks vuurwerk moeten ze misschien wel gaan uitbreiden. Helemaal als het aantal dealers en de verscheidenheid van het vuurwerk toeneemt. Ben nu al erg benieuwd naar wat Bonfire ons in 2010 gaat brengen!

  4. #34
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Wat mij betreft mogen ze lijn nog wat uitbouwen. Zo te zien hebben ze kennis genoeg om mooie spullen te maken. Laat ze maar komen met een set goeie pijlen en een prachtige fontein. Ik laat me graag verrassen in dit geval....

    Bonfireworks is qua omvang denk ik rustig begonnen om niet over haar eigen ambities te struikelen. Heel verstandig. Nu de basis is gelegd kan het geheel nog geperfectioneerd worden door de collectie te verbreden en het aantal dealers te vermeerderen. Laat alle kleine spullen als tolletjes en ik weet niet wat voor andere ongein gewoon voor wat het is. Desnoods nog maximaal 2-3 leuke pakketjes voor de doorsnee consument en er zullen wel wat importeurs achter hun oren krabben denk ik.

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 oktober 2008
    Locatie
    Sambal city
    Berichten
    326
    Thanks
    37
    41 waarderingen in 26 posts
    ben ook zeer te vreden over de cakes die ik had. mooi stevig en goed gevormd niks geen deuken of iets dergelijks. en ja over de effecten en kwaliteit verder is hier al veel geschreven hier suit ik me volledig bij aan. 2010 weer bonfireworks

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    had dit jaar voor het eerst bonfireworks en er komt geen laatst bij mij voor. want wat een top potten heeft bonfireworks toch. echt niet normaal ik ben helemaal weg van bonfireworks. de label is stuk voor stuk erg mooi en proffesioneel. en de effecten die erin zitten zijn geweldig! ik had 7potten van bonfireworks en bij iedere pot moest ik mijn kin op het einde weer oprapen en ik overdrijf niet. zoals de gorgeous die boeketten waren perfect rond voor een perfecte prijs. zoals alle andere potten van bonfireworks. hopelijk word dit jaar de collectie van bonfireworks uitgebreid met nog meer kwaliteits potten. want dan word mijn collectie ook uitgebreid! verder hoop ik niet dat ze pijlen en klein vuurwerk gaan maken want dat zou dan misschien tegenvallen!
    verder ben ik erg tespreken over bonfireworks!

  7. #37
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    En m'n eerste versie wishlist 2010 is alweer rond

    BONFIREWORKS
    - Earcatcher
    - City Lights
    - New Kid On The Block
    - Splitting Comets
    - Gorgeous
    - Wodka Blue
    - Outrageous
    - Earthquake
    - Spring Flowers
    - Crackling Meteors
    - Sunrise

  8. #38
    VWC-Lid poziloc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    439
    Thanks
    9
    19 waarderingen in 13 posts
    Bonfireworks heeft mijn hartje veroverd!!!
    Ik had samen met Vin zo'n 8 verschillende producten die allemaal ver boven verwachting waren!
    Aankomende oud en nieuw komen er veel meer producten van Bonfire in de collectie!
    Deze importeur staat voor mij op nr1
    De redenen zijn:
    Volle grote boeketten
    Langdurige brandende sterren
    Zeer goed tempo van afvuren
    Zeer goede kleuren
    zeer goede prijs

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2007
    Berichten
    129
    Thanks
    12
    2 waarderingen in 2 posts
    Mits er niet met de kwaliteit en/of prijs geprutst gaat worden ga ik me volgend jaar ook aan Bonfireworks laven.
    Was diep onder de indruk bij de demo van Vwm7kamp dit jaar, maar toen had ik m'n bestellingen al geplaatst bij andere dealers.

  10. #40
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    ben zeer tevreden over de cwaliteid van deze importeur.
    de cakes waren allemaal mooi van efect de prijzen waren gunstig.
    had er een 20tal en allemaal stuk voor stuk toppers!1

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    12
    Thanks
    2
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb bij vuurwerkmagazijn7kamp Bonfire gekocht.
    was echt mooi en goed vuurwerk voor weinig.

    tot volgendjaar !!

  12. #42
    VWC-Lid Blitzzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2007
    Berichten
    377
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 10 posts
    Ik had:
    2x Outrageous
    2x City Lights
    1x Wodka Blue
    1x Treasure Island

    Allen maakten waar wat ik er van had verwacht, zeer grote boeketten en zeer positieve reacties van het publiek. Ik kreeg een reactie op de mooie kleuren in de City Lights, ja zelfs de niet-kenners viel dat echt op. De favoriet van het publiek van al het vuurwerk was de Outrageous, die men mooier vond dan de Camuro King. Dit zegt denk ik wel genoeg

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    237
    Thanks
    291
    348 waarderingen in 101 posts
    Uit de Oriental Collection heb ik vier stuks afgeschoten: de Midnight Delight, Endeavour, Treasure Island en City Lights. Stuk voor stuk prima cakes. Wat zeg ik, geweldige cakes , met heldere kleuren, harde burstknallen en langdurige effecten. En dat alles voor een meer dan schappelijke prijs!
    Daarnaast heb ik op de demonstraties van de Rijswijkse Vuurwerkhal en Vuurwerkmagazijn7kamp een flink deel van de overige cakes uit de Oriental en de Exclusive Fireworks Collection gezien. Ook zeer indrukwekkend allemaal!

    Volgend jaar zeker meer vuurwerk van Bonfireworks. Ik ben alleen benieuwd of ze naar aanleiding van de vele positieve reacties aan de ongetwijfeld toegenomen vraag kunnen voldoen.

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Ook ik ben zeer tevreden over Bonfire. Als er geen gekke dingen gebeuren zal ik volgend jaar meer Bonfire aanschaffen en de "oude bekende" merken links laten liggen. Vooral de compacte afmetingen van de cakes, de harde bursts en de heldere kleuren zijn ongeëvenaard.

  15. #45
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik heb een algemene tip voor Bonfireworks/Fred. Ik heb meerdere cakes gehad van dit geweldige merk, maar alle cakes vertoonden hetzelfde euvel.

    De lontjes zijn afgeplakt met een plasticje dat je er af moet scheuren. Dat lont bescherm kapje is niet fatsoenlijk los te krijgen. Jullie moeten denk ik het plastic beter laten perforeren. Nu loop je als en gek te rukken aan het lipje, totdat het uitscheurt zonder dat het lont bloot ligt. Lijkt mij een simpele ingreep om de Chinezen het plastic beter te laten perforeren

Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •