Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 121
  1. #16
    VWC-Lid gigabom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    170
    Thanks
    27
    66 waarderingen in 42 posts

    geweldig genoten

    Ben zeer aangenaam verrast door dit merk en dan vooral de oriental collectie

    Waarschijnlijk zal de grote van de cake's in verhouding staan met de zeer scherpe prijsstelling. Want freaks zeg nu eerlijk een 16shots cake maximaal gevuld voor €14,75 en dan dat deze cake ook nog doet wat er van wordt gezegt.

    Zo zie je maar weer het gaat niet om de grote maar wat je er mee doet

    Alle cake's deden het boven verwachting. waarschijnlijk omdat je in eerste instantie uitgaat van de beelden tijdens de demo's. Maar als je dan een cake van dichbij mag aanschouwen/aansteken

    Volgend jaar zeker weer een groot aantal poten van dit merk. En nu hopen dat de scherpe prijzen in stand worden gehouden.

    samen met royal fireworks de toppers van 2009-2010
    "het begon ooit met ladycrackers"

  2. #17
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Als ik zo alle positieve ervaringen hoor heeft deze importeur toch waar gemaakt dat het beloofde. Een eerlijk merk met eerlijke producten voor een meer dan eerlijke prijs die een trip naar Belgie overbodig maken. Zelfs prijsverlagingen in plaats verhogingen. Hoop dat zij deze instelling blijven houden en niet net als alle andere importeurs alsnog voor het grote geld gaan na het hebben van zulk succes. Dit jaar was ik te laat en was ik door mijn budget heen maar voor aankomend oud&nieuw heb ik mijn verlanglijstje al klaar.
    Laatst gewijzigd door ylke; 29 januari 2013 om 21:00

  3. #18
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.073
    Thanks
    5.418
    6.220 waarderingen in 2.973 posts
    Kan Bonfireworks niet ook met pijlen van zelfde soort kwaliteit en prijs komen?

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Ik ben ook aangenaam verrast door Bonfireworks, echt goed kwaliteits vuurwerk voor goede prijzen, dit jaar zal er meer Bonfireworks in mijn collectie zitten en ik hoop dat ze misschien met wat nieuwe artikellen komen. Ook voor speciale effecten ben je bij Bonfireworks aan het juiste adres.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Gelet op de vele positieve ervaringen hoop ik dat Bonfireworks doorgaat met de ingeslagen weg. Ik heb zelf geen producten van ze gehad, maar er wel een aantal uit de oriental collectie live mogen aanschouwen. Volgend jaar komt deze lijn zeker in mijn collectie.

  6. #21
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    Ik vind dat we een hele goed lijn erbij hebben gekregen. Prijs - kwaliteit verhouding is gewoon erg goed. Zeker als je er nog korting bij krijgt. Had alleen een outragous met een weigerend lont.

    De gorgeous is ook echt een superding! Mooie mines and groot boeket!

  7. #22
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Bonfireworks heeft kleine maar super krachtige cakes .
    bonfireworks vind ik zeker voor herhaling vatbaar
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb nu een groot deel van de collecties van Bonfireworks geschoten
    Toegegeven,het is een kleine collectie, er zijn geen pakketten/pijlen of fonteinen, maar op basis van de cake,s die ik gezien heb durf ik te beweren dat Bonfireworks toch wel de nummer 1 op dit moment is wat prijs/kwaliteit betreft.

    Nu alleen maar hopen dat de producten intact blijven anders volgen er volgend jaar weer de nodige teleurstellingen

  9. #24
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht

    Nu alleen maar hopen dat de producten intact blijven anders volgen er volgend jaar weer de nodige teleurstellingen
    Inderdaad. Daarom wil ik ook weer niet te vroeg juichen. Dat soort toestanden zijn namelijk geen onbekend fenomeen in vuurwerkland.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Ik wil wel nog even een kanttekening maken. Heb toch wel een aantal winkeliers gesproken die niet zo blij waren met Bonfire. Slechte leveringen, slechte bereikbaarheid. Als Bert daar nou nog even aan gaat werken, zijn we inderdaad een topimporteur rijker in Nederland

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    13
    Thanks
    2
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik ben zeer te spreken over Bonfireworks,Super mooi vuurwerk, voor een super
    mooie prijs.
    Nu nog wat pijlen en fonteinen en het is helemaal top.

  12. #27
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    Hoop eigenlijk dat Bonfireworks het voorlopig bij cakes houdt.
    Op het kleine spul valt bijna niets te verdienen en wordt vaak als een soort serviceproduct gezien.
    Ik bedoel maar, je kunt mij niet vertellen dat je een goede winst draait op een slof astronauten van pak 'm beet een euro, terwijl in mijn jeugd een brood astronauten (400 stuks) zo richting de 17 gulden kostte.
    Ik krijg daarom het idee dat veel importeurs eerder hun grote producten duurder maken, wanneer dit nodig is (duurder transport etc) alsdat ze een slof astronauten een adviesprijs van 5 euro meegeven.
    Gaat Bonfireworks ook klein spul leveren dan heb ik het idee dat ze ter compensatie meer moeten gaan vragen voor hun cakes.
    Althans, ik heb het idee dat het zo werkt, correct me if I'm wrong.
    Mvg Frans

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    79
    Thanks
    0
    55 waarderingen in 18 posts
    Denk ook niet dat Bonfireworks aan de gang gaat met kleiner spul, ik zou het niet doen in elk geval. Al zou ik wel graag zien dat ze het aanbod iets verbreden in de zin van single-shots, candles's of pijlen of mischien sier-pakketten. Ik heb nog niet bijvoorbeeld het perfecte pijlen pakket gevonden (dan heb ik het niet over budget pakketten, maar echt 4/5 toppijlen) en de single-shots moet veel meer uit te halen zijn dan wat er nu op de nederlandse markt is.

    Als Bonfireworks echte kwaliteit producten daarin kan leveren zoals ze bij de cake's doen, kan Bonfireworks wel is erg snel groot worden. En ik hoop dat dat lukt want Schuurmans bijvoorbeeld verneukt het massa volk gewoon, die hebben zoveel verkoop punten dus ach die verkopen genoeg ook al bieden ze kwa cake's echt troep aan.

  14. #29
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gygabyte Bekijk bericht
    Hoop eigenlijk dat Bonfireworks het voorlopig bij cakes houdt.
    Op het kleine spul valt bijna niets te verdienen en wordt vaak als een soort serviceproduct gezien.
    Ik bedoel maar, je kunt mij niet vertellen dat je een goede winst draait op een slof astronauten van pak 'm beet een euro, terwijl in mijn jeugd een brood astronauten (400 stuks) zo richting de 17 gulden kostte.
    Ik krijg daarom het idee dat veel importeurs eerder hun grote producten duurder maken, wanneer dit nodig is (duurder transport etc) alsdat ze een slof astronauten een adviesprijs van 5 euro meegeven.
    Gaat Bonfireworks ook klein spul leveren dan heb ik het idee dat ze ter compensatie meer moeten gaan vragen voor hun cakes.
    Althans, ik heb het idee dat het zo werkt, correct me if I'm wrong.
    Bonfireworks zal echt ze,n prijzen wel in toom houden hoor Frans!
    Afgelopen jaar waren er zelfs prijsverlagingen .
    Ga op dezelfde voet door Bon...en jullie kunnen je borst natmaken voor 2010!!
    Ik sta iig vooraan in de rij

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Berichten
    293
    Thanks
    438
    189 waarderingen in 97 posts
    dit jaar een aantal cakes van Bonfireworks gehad en was inderdaad erg positief verrast. dit jaar hopelijk weer een dealer in de buurt, dan komt het zeker weer in de collectie

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •