Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 121
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Algemene mening/ervaring Bonfireworks

    Post hier jouw ervaring en/of mening over de collecties van Bonfireworks in het algemeen.

    Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor Bonfireworks in het algemeen.

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Gisterenavond was ik aanwezig bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal
    Bij deze demo zijn aardig wat artikelen van Bonfireworks geschoten.
    En na het zien van deze producten ben ik van mening dat Nederland een topcollectie rijker is geworden.

    De producten van Bonfireworks hebben de volgende goede eigenschappen:

    1. Grote tot zeer grote boeketten
    2. Het crackling effect komt nauwelijks voor (gelukkig)
    3. De burstknal is over het algemeen hard tot zeer hard.
    4. De prijs is in een zeer goede verhouding tot de kwaliteit.

    Voor mij daarom: veel Bonfireworks dit jaar.

  3. #3
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Ik ben sinds de demo van Rijswijk ook zeer te spreken over Bonfireworks.

    Hier mijn sterke punten

    1. Lekkere Burst
    2. Mooie effecten en de kleuren zijn vaak van heel hoog niveau
    3. Prijs is bijna ongekend voor de kwaliteit die geleverd wordt!


    Enige tegenvaller (vind ik) is de Great Wall of China, het effect stelde me erg teleur n.a.v. filmpjes die ik gezien had. Ook vind ik dat er ontzettend veel goud in zit, maar ik vind dit persoonlijk niet storend!

    Mvg.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juli 2005
    Berichten
    417
    Thanks
    397
    345 waarderingen in 110 posts
    Zijn er ook negatieve punten?
    @Raider: wat was volgens jouw slecht aan de Great Wall of China?


    Ben tot nu toe ook enthousiast over deze lijn, maar heb tot nu toe alleen nog maar filmpjes gezien. Hopelijk gaat dat dit weekend veranderen.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Natuurlijk zijn er ook negatieve punten te noemen, maar deze liggen meer in de subjectieve beoordeling van de cake,s. We vinden niet allemaal hetzelfde mooi.
    Sunrise en Great Wall of China zijn twee cake,s waar ik meer van had verwacht.

  6. #6
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-freak Bekijk bericht
    Zijn er ook negatieve punten?
    @Raider: wat was volgens jouw slecht aan de Great Wall of China?


    Ben tot nu toe ook enthousiast over deze lijn, maar heb tot nu toe alleen nog maar filmpjes gezien. Hopelijk gaat dat dit weekend veranderen.
    Nou, ik heb hem dus gezien bij de demo @ rijswijk, ik had het effect groter,hoger,breder verwacht dan het in werkelijk was. Qua prijs/kwaliteit is bij hetzelfde merk veel mooier spul te halen vind ik dan persoolijk.

    Alleen mines heb ik trouwens nooit heel mooi gevonden, dus misschien ligt het aan mij .

  7. #7
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    + punten : Effecten zijn bijzonder kleurrijk EN groot uitgevoerd
    Burst is bij de meeste cakes KOGELHARD
    De Low Budget cakes hebben een uitwerking van een 400-500 grammer !
    Slechts een enkele cake met crackling (maar dan gelijk WEL een goede)
    Prijs / kwaliteits verhouding.....op de schaal van Richter: 9,7
    - punt : Slecht , heel slecht voor mijn banksaldo

  8. #8
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    lol, dat laatste minpunt heb ik ook al last van.

    Heb aan de hand van de filmpjes en commentaren erop van de demo's; uit mijn verlanglijst de Crazy Thunder en de Sunrise (hiervoor in de plaats de Golden Willow van Zena genomen) laten vallen.
    Verder heb ik de aanraders Spring Flowers en City Lights toegevoegd.

    Mijn bestelling aan Bonfireworks ziet er nu als volgt uit;

    Spring Flowers
    City Lights
    New kid on the block
    Pina collada
    Gorgeous
    Wodka blue
    Outrageous
    Weeping Willows
    Treasure island
    The Emperor

    Met nog wat toppers van andere merken die ik erbij heb besteld, moet het een leuk showtje gaan worden lijkt mij (wil met kleur beginnen en naar goud eindigen).
    Mvg Frans

  9. #9
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gygabyte Bekijk bericht
    lol, dat laatste minpunt heb ik ook al last van.

    Heb aan de hand van de filmpjes en commentaren erop van de demo's; uit mijn verlanglijst de Crazy Thunder en de Sunrise (hiervoor in de plaats de Golden Willow van Zena genomen) laten vallen.
    Verder heb ik de aanraders Spring Flowers en City Lights toegevoegd.

    Mijn bestelling aan Bonfireworks ziet er nu als volgt uit;

    Spring Flowers
    City Lights
    New kid on the block
    Pina collada
    Gorgeous
    Wodka blue
    Outrageous
    Weeping Willows
    Treasure island
    The Emperor

    Met nog wat toppers van andere merken die ik erbij heb besteld, moet het een leuk showtje gaan worden lijkt mij (wil met kleur beginnen en naar goud eindigen).
    Dat word genieten bij jou in de straat Frans

    Mijn ( eerste)bestelling van BON :
    Wodka Blue 4x
    Miracle 4x
    Treasure Island 2x
    Endeavour 4x
    Weeping Willows 2x
    Midnight Delight 2x
    The Emperor 2x
    Sunrise 4x
    Great wall of China 2x

    Komen na de demo van VWmag7kamp nog bij :

    Outrageous 4x (was ik eigenlijk bij de 1e bestelling vergeten)
    Splitting comets 2x
    Earcatcher 2x
    Gorgeous 2x

    Dit is voor 2009-2010 onze Chinese rijsttafel voor 8 personen

    All the best wishes
    Mek

  10. #10
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    De producten van Bonfireworks zijn mij zeer goed bevallen en volgend jaar komen er zeer zeker weer een groot aantal in mijn collectie.

    Zelf heb ik het idee, dat het succes dit jaar ook boven verwachting van Bonfireworks zelf was.
    Veel toppers waren al snel her en der uitverkocht en konden niet meer nageleverd worden door Bonfireworks.
    Verder hoop ik dat Bonfireworks afstapt van het principe dat er maar één dealer per stad mag zijn.
    Dit jaar was dit merk voor veel mensen een testcase en als ik de reacties zo bekijk dan hebben ze er veel fans bij en kunnen de zaken volgend jaar alleen nog maar beter gaan.
    Wanneer er volgend jaar nog een paar toppers bijkomen en de verkoop toeneemt, dan heb je aan één dealer in een grote stad nooit genoeg om de liefhebbers van producten te voorzien. Deze hebben alle tenslotte ook maar een beperkte opslag.

    Ben iig zeer benieuwd naar met wat Bonfireworks ons dit jaar gaat verrassen en hopelijk blijven ze dit principe volhouden (zeer goede kwaliteits/prijs verhouding).
    Mvg Frans

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Berichten
    118
    Thanks
    22
    27 waarderingen in 12 posts
    Ik had een groot deel van de Oriental Collection en een paar cakes uit de Exclusive collection, en ik kan alleen maar zeggen dat het echt top vuurwerk is! Helemaal als je kijkt wat je ervoor betaalt. Was alleen afgegaan op de filmpjes en dat is erg goed uitgepakt. Dikke voldoende voor Bonfireworks.
    De burstknallen zijn bijzonder hard en de effecten groot, mooi en komen goed tot uiting. Als ik de kans heb, dan volgend jaar absoluut weer.

  12. #12
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.431
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Al aan het begin van het jaar had ik mijn ogen op Bonfireworks gericht, toen de eerste filmpjes van de nieuwe producten binnen kwamen druppelen. Toen de prijzen ook nog eens bizar laag bleken werd ik helemaal bevestigd in mijn voornemen mijn pijlen (gheghe) op deze importeur te richten. En daar heb ik geen moment spijt van gehad.

    Alle, werkelijk alle, producten van Bonfireworks zijn van opvallend goede kwaliteit. De harde burstknallen vind ik dan zelfs nog onbelangrijk. Relevanter vind ik de sublieme afwerking van de effecten: goed gevuld, goed rond, goed verdeeld. De kleuren die gebruikt worden zijn altijd kraakhelder, en worden soms in prachtige samenstelling bijeengebracht in de cakes. De effecten van elke cake is heel duidelijk: het zijn 1 of 2, soms 3, effecten die bij elkaar passen en gericht in één cake zijn gestopt. Zo heeft elke cake z'n eigen smoel. En dan die prijzen...je ziet zeker bij de Oriental Collection dat die prijs zo laag kan zijn omdat er geen ruimte verspild wordt. Het zijn opvallend kleine cakes, de minimaal benodigde ruimte wordt gebruikt waardoor de transportkosten laag worden gehouden, en dat wordt heel klantvriendelijk weer aan ons doorberekend.

    Ik had aan het begin van het jaar al het idee dat Bonfireworks dé importeur van het jaar zou worden. Het was even afwachten of de reclame van Zena zich waar zou maken. Dat viel dus op de meeste fronten behoorlijk tegen, en kan gezegd worden dat 2009 het vuurwerkjaar van Bonfireworks was. Ik lees enkel positieve ervaringen, en heb zelf ook van cake op cake optimaal genoten. Wat een topspul, en wat een prestatie van deze klantvriendelijke importeur. Zelfs zonder uitbreiding van assortiment kan Bonfireworks volgend jaar nog doorgroeien op de goede publiciteit van dit jaar. En dat is dus puur opgebouwd uit goede producten op de markt brengen voor een goede markt, en de liefhebbers de positieve meningen laten verspreiden. Dát is nou goede bedrijfsvoering!

    Heel erg bedankt, Bert Te Mebel en Bonfireworks, en gefeliciteerd met deze opvallende prestatie binnen de vuurwerkbranche!

  13. #13
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Erg goede collecties van Bonfireworks. Ik had zelf met de jaarwisseling 14 producten, dat zegt al genoeg over de kwaliteit van dit merk lijkt me zo. De cakes zijn een stuk kleiner dan bij andere merken maar dat is niet in de uitwerkingen te merken.

    Een goede gevarieerde collectie met uitstekende prijzen, volgende jaarwisseling voor het 3de jaar Bonfireworks! Wat een topmerk!

    (ps: ik ben niet Bert, de eigenaar)

  14. #14
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.431
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Wou ik nog even toevoegen, dat ik graag nieuwe dingen ontdek en zelden dingen opnieuw koop, of bij een importeur blijf hangen. Maar ik heb nu bij Bonfireworks ten eerste de neiging cakes die ik nu niet had, volgend jaar te proberen. Ten tweede zijn er een paar dikke vette toppers die ik haal graag nog eens zie, ik noem bv. de Earcatcher en City Lights. Dikke kans dat ik volgend jaar, met een gepland minder budget (wie niet..), weer bij Bonfireworks ga shoppen. Op en top genieten, heerlijk!
    Laatst gewijzigd door ylke; 29 januari 2013 om 21:00

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2009
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Volgend jaar koop ik zeker weer cakes van Bonfireworks.
    Laatst gewijzigd door flashbang; 13 december 2010 om 21:41

Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •