Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outblast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik vind dat deze super cake "los" moet worden geschoten,dus niet per 2 of 3 tegelijk want dan verdwijnt het salvo effect! En dat is nu juist zijn sterke punt!!
    Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt...

    Comment


      #32
      Outblast 2 tegelijk

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #33
        Ik vind niet dat het salvo effect verdwijnt er als je er meerdere tegelijk schiet. Dan krijg je juist hele dikke salvo's. Als het goed is hebben wij er met oud en nieuw 4 tegelijk gefilmd. Dat is echt een geweld.
        In mijn ogen met voorsprong de beste cake van hardix.
        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

        Comment


          #34
          Ik ben afgelopen jaarwisseling niet in NL geweest en ik vroeg me af wat bij Hol de prijs van dit schatje was afgelopen jaar. Iemand hier die mij dat zou kunnen vertellen, dan kan ik dat alvast in de algemene berekening gooien voor komende jaarwisseling. Alvast bedankt.

          Comment


            #35
            OUTBLAST Brilliant Hardix
            by Jim

            film demo 2009



            Comment


              #36
              Zo als elk jaar deze ook weer besteld. Wat een ding blijft het ook. Hoop alleen dat ie dit jaar niet op de grond uit elkaar knalt!

              Comment


                #37
                De mooiste 500 grammer voor mij. Wat een geweld, en wat een boeketten
                Volgend jaar zeker weer!
                'War does not determine who is right, only who is left.'

                Comment


                  #38
                  Een mooie cake, waarvan vooral het ritme van de schoten opvalt. Ik betaalde er 40 euro voor. Een adviesprijs van 50 euro vind ik toch wel veel voor deze cake.

                  Comment


                    #39
                    De Outblast blijft voor mij toch het koningsnummer van Hardix.
                    Ik had hem zelfs 3x dit jaar en het blijft genieten geblazen met deze cake.
                    Krachtige salvo,s met een fantastische finale in crackling
                    Topper

                    Comment


                      #40
                      Als jullie deze cake allemaal zo goed vinden, kijk dan nog even iets verder bij Hardix. De Memory van de HR-Line vind ik persoonlijk nog een stuk beter. Van de Outblast zijn de blinkers aardig snel weg en bij de Memory blijven de effecten wat langer hangen. Verder is de Outblast ook gewoon super en werd deze cake vaak verkocht tijdens de 2 verkoopdagen die ik heb gewerkt bij Harry's Vuurwerkhal.
                      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                      Comment


                        #41
                        Nog een filmpje gevonden van deze topcake:

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #42
                          Hier een filmpje van de outblast bij mij uit de straat. Is het label dit jaar veranderd, die van mij had nog de oude bekende Brilliant wikkel, maar die foto hierboven ziet er heel anders uit,..!

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Laatst aangepast door Sweet Laker; 5 January 2010, 19:58.
                          "Amor fati: let that be my love henceforth!

                          Comment


                            #43
                            Hardix is inderdaad al zijn labels aan het vernieuwen.

                            Comment


                              #44
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #45
                                De prijs van de Outblast is de laatste jaren flink gestegen.
                                Dit jaar gaat hij € 49,95 kosten.
                                Desalniettemin is dat voor mij geen reden om hem niet te kopen.
                                De Outblast vind ik zo goed, die behoort tot mijn vaste aankopen.
                                Dit jaar neem ik hem dus weer.

                                Comment

                                Working...
                                X