Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outblast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dit is in mijn ogen de topper van het merk Brilliant, wat een cake is dit zeg.
    Met 1 tegelijk is hij al super, maar zoals je op de filmpjes van de demo avond kan zien is het met 3 tegelijk een ware oorlog en een compleet gevulde lucht.

    De effecten zijn goed, het tempo is bizar en met 3 tegelijk in je straat kan je maar beter dekking zoeken haha.

    Deze koop ik dan ook zeker weer dit jaar, en ik hou het zeker niet bij 1x deze cake.

    Laatst aangepast door ylke; 7 June 2011, 19:40.
    Once a pyro, always a pyro

    Comment


      #17
      Simpelweg een gigantische topper inderdaad, zeer fijn tempo, ramt alles lekker door en de effecten zijn ook gewoon goed en leuk te noemen. Deze cake sluit al het geweld ook nog eens goed af met een paar fijne boeketten met chrysantemum crackling.

      Voor een adviesprijs van €.43,95 werkelijk geen geld, een absolute topper en must have voor diegenen die Brilliant kunnen krijgen.

      Laatst aangepast door ylke; 7 June 2011, 19:40.

      Comment


        #18
        Ik heb deze fantastische cake inmiddels aan mijn bestellijst toegevoegd.
        Op de films worden ze met 3 tegelijk afgeschoten, wel een beetje vertekenend,
        maar ook als stand alone is het een super cake met een super snel tempo en mooie effecten en kleuren.
        Ik ben blij dat ik hem dit jaar kan afsteken.

        Comment


          #19
          Deze top cake had ik dit jaar ook weer in mijn collectie zitten.
          En ook nu was ik weer meer dan te vreden over, wat een geweldig mooie cake is dit toch.
          De effecten zijn gewoon erg goed, het tempo is prima.
          Aan de reacties van omstanders is ook te merken dat dit product erg goed scoord.

          Volgend jaar is hij er zeker weer bij.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Zeker een topper, had hem voor de 2e jaar op rij. Alleen bleven bij de laatste schoten 1tje erin hangen waardoor er 1sec later alles ontplofde om ons heen. Klonk wel goed, maar best gevaarlijk om 00:15

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door dannyverwoerd Bekijk bericht
              Zeker een topper, had hem voor de 2e jaar op rij. Alleen bleven bij de laatste schoten 1tje erin hangen waardoor er 1sec later alles ontplofde om ons heen. Klonk wel goed, maar best gevaarlijk om 00:15
              Dat lijk me idd welh eel gevaarlijk ja ik heb dit btw nog niet gehoord van de Outblast of ik heb niet goed gelezen maar hebben meer mensen hier last van gehad?
              Al hoewel vuurwerk ook een keer een productiefout kan bevatten he.

              Comment


                #22
                Mij lijkt het dat het een productie fout is.
                Ik heb hem dit jaar meerdere malen af zien gaan en ze gingen allemaal zoals ze horen te gaan.
                Ook de outblast van mij zelf ging perfect.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Ik had 2x Outblast, geen problemen mee gehad.
                  En de Outblast heeft mijn verwachtingen volledig waargemaakt.
                  Een super 500 grammer voor een redelijke prijs.
                  Het is vooral het tempo waarmee de salvo.s de lucht ingeschoten worden wat deze cake zo bijzonder maakt.
                  Volgend jaar is hij er weer bij. Een absolute aanrader.

                  Comment


                    #24
                    Hier had iemand er 2 karton van (16 intotaal, 1 karton van Briliant, en 1 van Havana). Was erg leuk, op het laatst lekker meerdere tegelijk enzo. Een keer 4x tegelijk gezien, en een keer 2x. Jammergenoeg alleen de laatste gefilmd.
                    Laatst aangepast door ylke; 7 June 2011, 19:41. Reden: film verwijderd. reden: deed het niet
                    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                    Comment


                      #25
                      Wow, een must-have voor dit jaar, volgend jaar en het jaar daarop enz. enz...
                      Remember, remember, the thirty- first of december!

                      Comment


                        #26
                        zeker een toppertje heb hem 2 jaar terug gehad. was deze bij van de broeke in almelo in de aan bieding voor 30 euro geloof ik.

                        gr hindoe

                        Comment


                          #27
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                            Hier had iemand er 2 karton van (16 intotaal, 1 karton van Briliant, en 1 van Havana). Was erg leuk, op het laatst lekker meerdere tegelijk enzo. Een keer 4x tegelijk gezien, en een keer 2x. Jammergenoeg alleen de laatste gefilmd.

                            http://www.tjfireworks.nl/mediapool/...x_Outblast.mpg
                            De Brilliant Outblast gaat per 6 in een Karton Tim/Jesse.

                            Deze batterij, een dikke 500 grammer, heb ik besteld. Het aantal schoten, de effecten, het razende tempo, de effecten en natuurlijk de prijs. Alles samen gewoon een super batterij. Ik ken nu al niet wachten tot het eindelijk zover is. Deze gaat zeker opvallen na 12 uur.

                            Na oud en nieuw een foto + ervaring.

                            Comment


                              #29
                              De outblast is eigenlijk sinds zijn introductie gelijk een topper geworden. Ik vind het persoonlijk een van de best die er tussen zit, en echt duur is hij niet. Door het tempo en de 61 schoten die achter elkaar blijven komen is het echt een spektakel. Tenminste als je deze aansteekt en hij is klaar dan heb je echt dat kick gevoel wat vuurwerk zo leukt maakt.

                              Comment


                                #30
                                Ik heb deze, net als vorig jaar, weer besteld. Wat een 500-grammer zeg!
                                Iedereen stond er van te kijken, was echt de topper uit m'n collectie.

                                Hij kost hier nog steeds 39,95, maar heb het maar bij 1 gelaten, vind ik al gek genoeg

                                Comment

                                Working...
                                X