Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outblast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Outblast



    Artikelnummer: 2538
    Artikelnaam: Outblast
    Netto Kruitgewicht: 500 gr.
    Aantal Schoten: 61 Schots
    Aantal Cakes: 1
    Effectomschrijving: Een 61 shots cake, red tail to blue star and red glitter, green tail to blue star and green glitter, yellow tail to blue star ad golden glitter, sliver tail to blue star and silver glitter, blue tail to time rain, laatste rij schiet samen.
    Afmetingen: 24cm x 20cm x 17cm
    Stijghoogte: 45m.
    Richtprijs: €.55,00
    Verpakkingseenheid: 6/1
    Film : [B]

    Demo 2013:


    Demo 2011:


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 1 October 2013, 23:42. Reden: Nieuwe prijs toegevoegd
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Handig al die films en beschrijvingen weer. Nu van Brilliant.

    Nieuw product van Brilliant dit jaar is de Outblast.
    Geweldig blok met maar liefst 61 schoten.
    Mooi up-tempo geschoten
    Mag voor mij in top 10 van de beste 500 grammers van alle merken.
    Ik vind het in verhouding geen duur product.
    Een aanrader vind ik het zeker.

    Comment


      #3
      Deze cake hebben wij hier ook geschoten met oud en nieuw, en ik vond het werkelijk een toppertje, zeker zijn geld waard.

      Schiet elk effect in een zeer hoog tempo achter elkaar... met tussen elk effect een korte pauze.
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
        Deze cake hebben wij hier ook geschoten met oud en nieuw, en ik vond het werkelijk een toppertje, zeker zijn geld waard.

        Schiet elk effect in een zeer hoog tempo achter elkaar... met tussen elk effect een korte pauze.

        Ik heb zoveel goede verhalen gehoord over deze cake: volgend jaar neem ik hem ook. Als hij tenminste niet 10 euro duurder wordt. Want 39,95 is niet duur.

        Comment


          #5
          Dat moet je echt doen, hij is super!

          Mijn buurman had hem, en echt een super tempo, en aardig grote boeketten, voor die prijs echt top!
          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
            Dat moet je echt doen, hij is super!

            Mijn buurman had hem, en echt een super tempo, en aardig grote boeketten, voor die prijs echt top!
            Dank je TenJ.
            Ik ga dat ook zeker doen. Hij staat ook op de video van vuurwerkcrew.
            Prachtig ding is het.
            Net wat jij zegt. Razend snel tempo en mooie grote gekleurde boeketten.

            Comment


              #7
              Jaja, ook mijn No.1 van de 500grammers die ik gezien heb afgelopen O&N, en ook nog eens de minst dure. Het mooie aan deze cake vind ik het afschieten in salvo's i.p.v. een ritme, zeg maar.. Dit jaar staat ie weer op de verlanglijst voor de freaks die nog twijfelen een filmpje van oudennieuwarchief.nl:
              filmpje 2006 Outblast
              (Eerst even opslaan, sommige browsers doen 'raar' bij direct afspelen)
              Groetjes, Roel.
              Laatst aangepast door kruitsnuiver; 16 September 2007, 17:02.
              www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

              Comment


                #8
                Bedankt voor het plaatsen van de film Roel.
                Mooie live registratie van een pot die je eigenlijk niet mag missen in je collectie.
                Hij staat bij mij inmiddels hoog genoteerd op het lijstje 2007/2008.
                Deze pot heeft eigenlijk alles in huis: kleuren,tempo,salvo,s en lange duur voor een relatief lage prijs.
                Kortom: waar voor je geld.

                groeten terug

                Fred

                Comment


                  #9
                  WOW deze is goed!!
                  Hij schiet echt in een geweldig tempo, prachtige boeketten uit die harde knallen hebben. 500 gram kruit, 61 shots en slechts 40 euro.
                  Dit is de beste 500 grammer die ik ben tegengekomen, en dat is niet alleen voor de prijs. Ik zou deze nog willen kopen voor 55 euro (klopt hard af op de houten tafel.)
                  Ik, moet, deze, kopen

                  Comment


                    #10
                    Dit is echt een prima cake.
                    Ik heb hem afgelopen oud en nieuw zelf ook gehad, wat een topper.
                    De effecten zijn mooi, redelijk groot en erg duidelijk.
                    Dit jaar staat hij zeker weer op mijn lijst, maar dan 2 keer
                    Een topper dit blokje
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Lekker de lekker. Deze in het midden en dan aan beide kanten Phosphor neer zetten of andersom en je hebt gelijk een leuk klein finalespectakel.
                      Don't drink and drive.....Smoke and fly

                      Comment


                        #12
                        Dit product is redelijk wat duurder geworden, namelijk van een kleine 39 euro naar een kleine 44 euro.
                        Het scheeld 5 euro maar hij is zeker nog zijn geld waard.

                        Tijdens de demo van Hardix vuurwerk schoten ze er 3 tegelijk, en dat was een waar spektakel. ''full sky''

                        Once a pyro, always a pyro

                        Comment


                          #13
                          Nog straatfilm van deze geweldige cake.

                          Laatst aangepast door ylke; 7 June 2011, 19:40.

                          Comment


                            #14
                            Bedankt Fred, op deze manier krijgt je het beste in beeld wat men in de straat kan en mag verwachten.

                            Vind persoonlijk de persoonlijke oud en nieuw filmpjes ook geschikte en leuker dan demo films omdat het veel realistischer over komt.

                            Comment


                              #15
                              Ik zie dat je mijn filmpje al hebt geplaatst, het is een heerlijke pot, lekker tempo, grote effecten en zeker niet duur. kortom een aanrader!!!
                              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                              Comment

                              Working...
                              X