Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outblast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    dit is zeker een mooie cake eind van het jaar maar is kijken of hij hier in de buurt tekrijgen is

    Comment


      #92
      voor een mooi prijsje heb ik afgelopen jaar er 4 gekocht,en wat zijn ze goed zeg

      Comment


        #93
        Voor maar €20,- in de aanbieding eentje ingekocht ben benieuwd
        Back from the dead!

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Sinpyro Bekijk bericht
          Voor maar €20,- in de aanbieding eentje ingekocht ben benieuwd
          2x aanwezig hier ;-)

          Comment


            #95
            20euro maar, waar?

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
              20euro maar, waar?
              Er zijn er nog 3 te koop voor 20 euro bij vuurwerkoutletgroningen! heb geen geld meer anders zou ik ze allemaal hebben gekocht :P
              Back from the dead!

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Sinpyro Bekijk bericht
                Er zijn er nog 3 te koop voor 20 euro bij vuurwerkoutletgroningen! heb geen geld meer anders zou ik ze allemaal hebben gekocht :P
                Doen die ook verzenden..hahahaha. geen geld voor deze oldtime favorite

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sinpyro Bekijk bericht
                  Er zijn er nog 3 te koop voor 20 euro bij vuurwerkoutletgroningen! heb geen geld meer anders zou ik ze allemaal hebben gekocht :P
                  Prioriteiten stellen haha.
                  No Pyro ! No Party !

                  Comment


                    #99
                    ik heb deze pot echt jaren gehad. Wat een topper vond ik dat zeg.
                    Denk niet dat ik die hier nog ergens kan scoren. Zie haast geen Brilliant dealers meer.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Fruttie Bekijk bericht
                      ik heb deze pot echt jaren gehad. Wat een topper vond ik dat zeg.
                      Denk niet dat ik die hier nog ergens kan scoren. Zie haast geen Brilliant dealers meer.
                      Hardix is opgegaan in Vuurwerkmania. Vuurwerkmania heeft dit jaar op veler verzoek de oude Outblast nieuw leven ingeblazen met de Outblast 2.0. Vuurwerkmania heeft een aardige landelijke dekking en wie weet kun je die dan scoren? Voor meer info over de Outblast 2.0 kijk je hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...light=outblast
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                        Hardix is opgegaan in Vuurwerkmania. Vuurwerkmania heeft dit jaar op veler verzoek de oude Outblast nieuw leven ingeblazen met de Outblast 2.0. Vuurwerkmania heeft een aardige landelijke dekking en wie weet kun je die dan scoren? Voor meer info over de Outblast 2.0 kijk je hier: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...light=outblast
                        Heb er inmiddels twee besteld. Ben benieuwd!

                        Comment


                          De Outblast en andere Hardix producten zijn tegenwoordig te koop bij Hol Vuurwerk

                          Comment


                            Dit geweldige potje heeft zeker al een aantal verschillende namen gehad, Alhoewel het blijft een geweldige cake.
                            Volgens mij is die nu te krijgen onder het merk ''Elite - Outblast''

                            Comment


                              nog steeds erg goed, tegenwoordig inderdaad onder Elite te verkrijgen.


                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
                                nog steeds erg goed, tegenwoordig inderdaad onder Elite te verkrijgen.


                                Deze ook gehad heerlijke dalvo cake

                                Comment

                                Working...
                                X