Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hardste knalpijl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hardste knalpijl

    wat is de hardste knalpijl/en van nl

    prijs maak niet uit welke knalle het beste ?

    #2
    Ik zou dan toch wel willen zeggen dat het pakket Het Kabinetje van Marijn het hardste is. Het is een nieuw pakket (dus nog geen fiilms of ervaringen van), maar is zuiver een knalpijl met de maximale lading aan knallend flash kruit.
    Als dat pakket je toch te duur is, denk ik dat Brave & Wichers je ook tevreden zal stellen met hun Extreme Bang Rockets.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #3
      ik zou die van wolff nemen genaamd de sun warrior rocket.
      echt super zijn deze vorig jaar 8pakketen van geweldig deze!
      er zitten er 12 in een pak allemaal afgestookt en allemaal geweldige kwaliteit.
      enorm schelle fluit en een enorm harde knal. als je ze in het donker afsteekt komt er een zilver goude staart uit en een felle flits als hij knalt.
      als je hem overdag afsteekt dan regent het papier snippers echt gaaf
      (net de rotjes van vroeger) er komt echt veel papier van af. en ze zijn bij mijn dealer maar voor 8.50euro per pakket.
      oftewel echt een super aanrader!

      Comment


        #4
        voor die pijlen van het kabinetje betaal je iets van 32 euro. maar ik geloof dat het meer een marketingtruc is. er zitten echte plastic hoofden op enzo. kost allemaal geld. En is er geen wettelijke eis aan de hardheid van een knal van een pijl in db?
        Extreme bang rocket lijkt mij een betere keus. tenzij je geld te veel hebt en het kabinetje wil proberen.

        Comment


          #5
          Thunder Rocket wordt aangeprezen als "knalpijl" maar ik heb er zelf geen ervaring mee, ben ook niet van plan deze pijl te kopen aangezien het prijskaartje: 7,95 is voor 1 pijl... Geef mij dan maar een setje extreme bang rockets haha
          Remember, Remember The 31st Of December

          Comment


            #6
            De Skythunders van Pyro Power gaan ook wel hard 5 pijlen voor 7,50
            En anders toch de Extreme Bang pijlen maar weet daar de prijs niet precies van

            Comment


              #7
              Extreme Bang Rockets kosten hier: 7,95
              Remember, Remember The 31st Of December

              Comment


                #8
                Ik ga voor de Extreme Bang Rocket van B&W, da's naar mijn mening de beste knalpijl in NL. Vorig jaar hadden we alle modellen pijlen waarbij het gaat om de knal die in NL te koop zijn, deze was hoorbaar de beste. De mooiste pijlen in deze klasse zijn de Sun Warriors denk ik, top kwaliteit, óók kwa verpakking, label en algehele afwerking van de pijl.
                Eigenlijk wil ik ze allemaal..
                www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                Comment


                  #9
                  Extreme Bang rockets.

                  Sun warriors zijn ook lekkere pijlen, vooral de gil. Maar voor gil kan je beter voor Cruise rockets gaan.

                  Sky thunder van Broekhoff is trouwens ook wel een leker knalpijl btw.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden.com Bekijk bericht
                    Ik ga voor de Extreme Bang Rocket van B&W, da's naar mijn mening de beste knalpijl in NL. Vorig jaar hadden we alle modellen pijlen waarbij het gaat om de knal die in NL te koop zijn, deze was hoorbaar de beste. De mooiste pijlen in deze klasse zijn de Sun Warriors denk ik, top kwaliteit, óók kwa verpakking, label en algehele afwerking van de pijl.
                    Eigenlijk wil ik ze allemaal..
                    Hahaha, dat heb ik dit jaar dus ook maar ik hou het vooral bij de gilpijlen + de Extreme Bang Rockets, Sun Warriors en Silver Thunders

                    Comment


                      #11
                      Zit er nou een groot verschil in tussen hoogte,knal,gil enz tussen de silverthunder van GBV of die sun warriors van wolf? Want ik wil een project maken met gilpijlen en wil dan alleen de beste.

                      Mvg,

                      Bavaria

                      Comment


                        #12
                        Die extreme bang Rockets lijken me ook hard gaan. Ik heb ze nog nooit gehad maar ben wel nieuwschierig naar

                        Comment


                          #13
                          aftershock rockets gaan ook hard heb ze vorig jaar gehad

                          Comment


                            #14
                            Extreme Bang Rockets en After Shock Rockets, gaan allebei super hard.

                            Comment


                              #15
                              Gebaseerd op eigen ervaring zou ik ook gaan voor de extreme bang rockets.
                              Voor Nederlandse begrippen een ongekend harde klap.
                              https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                              Comment

                              Working...
                              X