Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    link van folder werkt niet

    edit: deze wrs wel; http://www.scribd.com/doc/42200246/F...al-Giezen-2010
    Laatst aangepast door Richardus; 12 November 2010, 19:35.

    Comment


      #17
      Link werkt nu wel
      Gerwin

      Comment


        #18
        Jaja het is weer mogelijk mensen De eerste webshop is reeds online voor Bon/Beko en TimmyThunder vuurwerk En zelf ook nog 10% korting (Y) De 2é webshop voor vuurwerktotaal komt eind deze maand online.

        Gerwin

        Comment


          #19
          De vwt webshop is ook online zo te zien!

          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #20
            Ze zijn er hard bezig de winkel in te richten voor de opening van zaterdag a.s. Schijnt een leuk gebeuren te worden Werd er hartelijk te woord gestaan en geholpen door Erik Giezen

            Comment


              #21
              Klotp want zaterdag gaat de showroom alweer open voor het publiek Ik ben Zaterdag ook de hele dag aanwezig en zal meehelpen de demo op te bouwen.
              Gerwin

              Comment


                #22
                Van de 9 winkels waar ik vandaag ben geweest de enige waar het goed druk was! Lag verder niet aan personeel (want voldoende) of logistiek (ze werkten zich een slag in de rondte) dus duidelijk gewoon omdat het één van de grotere en populairdere verkooppunten in de wijde omgeving is. Bestelling was helemaal compleet, en na navraag kwam het gratis spul (naar wens) er ook nog bij; helemaal goed dus. Nog altijd een topzaak

                Comment


                  #23
                  Ik heb ook zeker geen klachten over deze winkel... had recht op gratis vuurwerk bij de bestelling maar had het liever iets anders... geen probleem bij deze zaak.
                  Kom zeker weer!

                  Comment


                    #24
                    Vorige jaar was 19 november de bon site online,

                    Kunnen we dit jaar weer rond deze datum deze site online verwachten?
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #25
                      Lijkt erop dat Giezen de Bonfire webshop online heeft. Behalve 10% korting, ook een aantal leuke samengestelde pakketten waarmee je nog meer korting krijgt. Ook hebben ze alle nieuwe artikelen voor dit jaar erbij staan.

                      Comment


                        #26
                        Thanks voor het werk aan de webshop Gerwin!

                        Dit weekend een bestelling plaatsen denk ik!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          #27
                          Gerwin, als jij de site hebt gemaakt (weet ik niet) dan zou ik even wat aanpassen. Bij Big Fantasy staat het filmpje van Earthquake. Foutje van FPM.

                          Comment


                            #28
                            Is er misschien ook VWC ledenkorting te regelen bij Vuurwerktotaal Hoogkerk? Zou natuurlijk wel heel vet zijn! Misschien I.C.M. de show volgende week zaterdag? Iemand met contacten in de winkel daar? Zouden we misschien nog wat extra kunnen inkopen voor O&N!
                            Kabeng Boeff!!

                            Comment


                              #29
                              De vuurwerktotaal webshop is ook online!

                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                                De vuurwerktotaal webshop is ook online!
                                Had het al gezien! Ben weer als een kind zo blij Eindelijk zekerheid over wat er wel en niet is
                                Kabeng Boeff!!

                                Comment

                                Working...
                                X