Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Ik zag op fpm dat de gratis cakes dit jaar niet de Royal cakes zijn. Klopt dat ?
    Ik zal de miraculous lily missen ...
    deze hebben ze gewoon te koop 45 euro

    Comment


      Ik weet dat die te koop is, mij hij nam zo lekker mee ... €45 vind ik eigenlijk wat te duur voor 1 cake, hoe mooi die ook is.

      Comment


        Krijgt Kuiper dit jaar Katan ? Dat is dan voor het eerst toch ... ?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
          Krijgt Kuiper dit jaar Katan ? Dat is dan voor het eerst toch ... ?
          Vraag ik mij ook af. Zou mooi zijn iig gezien de nieuwe producten.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            De shop stroomt vol met nieuwe producten!! Heerlijk hoor. En om op Heho en brian te reageren, ik dacht zelf dat er geen Katan kwam..
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Heb eigenlijk een vraagje aan Kuiper; Ik kom met alle bestellingen die ik nog wil gaan doen uit op ongeveer een bedrag van 1200 euro. Krijg ik hier dan 12 gratis cakes nog bij op? Ik heb ook met de 50% actie besteld, dat zit bij die 1200 in. Zoja, wat voor een gratis cake's zijn dat dan? Je mag me ook PM en voor het antwoord.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Vandaag is er weer het een en ander aangevuld. Zo kun je nu ons assortiment van Lesli en Marijn online vinden. De moeite waard om even een kijkje te nemen!


                Ik krijg veel vragen over korting. Ik snap dat iedereen weer staat te popelen om te bestellen, maar toch wil ik jullie vragen geduldig af te wachten. Er wordt aan gewerkt, maar ik kan op dit moment simpelweg geen datum noemen wanneer het online staat. Gelukkig is het nog maar oktober

                Het assortiment staat al voor een heel groot deel online, dus hopelijk kunnen jullie aan de hand hiervan toch aan jullie lijstje werken.

                Mochten jullie vragen hebben over het assortiment dan kun je gerust PMen, dan probeer ik dit naar wens te beantwoorden.

                Comment


                  Producten van katan staan ook in de shop nu meeste katan producten zijn de nieuwe boxen van katan.

                  Comment


                    het lijkt erop dat de shop zo goed als klaar is. de gratis cakes worden aan je winkelwagen toegevoegd en wanneer je af wil rekenen kun je een kortingscode invullen. dus zal de kortingsmodule nu ook wel toegevoegd zijn. Nu alleen nog de kortingscode openbaar maken lijkt me ;-)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Heb eigenlijk een vraagje aan Kuiper; Ik kom met alle bestellingen die ik nog wil gaan doen uit op ongeveer een bedrag van 1200 euro. Krijg ik hier dan 12 gratis cakes nog bij op? Ik heb ook met de 50% actie besteld, dat zit bij die 1200 in. Zoja, wat voor een gratis cake's zijn dat dan? Je mag me ook PM en voor het antwoord.
                      Eigenlijk zit ik met dezelfde vraag.
                      Ik weet dat het cheap overkomt misschien(om gratis cakes vragen tijdens de 50% actie),maar ben gewoon benieuwd.
                      Dus als er iemand is met antwoord,graag.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door anco26 Bekijk bericht
                        het lijkt erop dat de shop zo goed als klaar is. de gratis cakes worden aan je winkelwagen toegevoegd en wanneer je af wil rekenen kun je een kortingscode invullen. dus zal de kortingsmodule nu ook wel toegevoegd zijn. Nu alleen nog de kortingscode openbaar maken lijkt me ;-)
                        Klopt, ik ben bezig met de puntjes op de 'i'. Als alles zo door gaat is de site in de loop van deze week af.

                        Wanneer nu op de site besteld wordt worden inderdaad gratis cakes toegevoegd. Wanneer men kiest gebruik te maken van de korting worden géén gratis cakes toegevoegd. Eigenlijk zoals ieder jaar het geval is dus

                        Alle bestellingen die reeds gedaan zijn tussen 1 september en nu zullen dus voorzien worden voor gratis cakes t.w.v. circa €45 per bestede €100.

                        De bestellingen die voor september zijn gedaan zullen ook voorzien worden van gratis cakes, zoals een hele tijd geleden ergens in dit topic is genoemd. Deze cakes zullen naar eigen inzicht door ons worden toegevoegd en hier kan niet over worden gecorrespondeerd. Uiteraard worden jullie ook hierbij niet afgescheept met flubbercakes, maar zullen volwaardige producten worden toegevoegd.

                        Comment


                          Kun je ook al iets zeggen over de korting: of is dit nog niet duidelijk?

                          Comment


                            komen er dit jaar ook weer Pangu voordeelpakketten?

                            Comment


                              ben heel benieuwt welke 6 gratis cake ik krijg ha ha ha
                              maaar me lijst is nog niet compleet dus moet nog wat

                              Comment


                                Goed bezig Johan ga zo door!!

                                Comment

                                Working...
                                X