Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 5 van 113 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 1692

Discussie: Kuiper Koekange

  1. #61
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Nee, Kuiper doet niet aan gratis vuurwerk. Hij doet alleen aan lage prijzen, zonder het actieprijzen o.i.d. te noemen.
    Hij berekent gewoon een eerlijke prijs voor z'n producten.
    Het kan dus wel.
    Dat ze genoeg ruimte hebben scheelt ook wel natuurlijk i.c.m. een goede logistieke aanpak.

    Kreeg vorig jaar wel gratis een nostalgisch vader en zoon pakketje bij m'n order.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Doet Kuiper Koekange ook aan gratis vuurwerk tijden de voorverkoop, kan dat namelijk nergens vinden?

  2. #62
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Ik kreeg vorig jaar twee pakjes Piccolo Fluit van het merk Red Lantern. Wat een goed dingen waren dat zeg!

    Er komen helaas, naast de 4-Space en Imperial, geen nieuwe producten van Dynasty in de Collectie. Kuiper vroeg of er nog iets was dat we echt wouden hebben, en toen heb ik om de Silver Salute en Heavy X gevraagd. Eventueel ook Planet Explosion, Las vegas en Super 4-16 omdat ik die erg goed vind.
    Ben benieuwd wat hij ermee doet.
    Laatst gewijzigd door Pyroguy; 6 december 2009 om 12:21

  3. #63
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Ben wel benieuwd wat Kuiper met de prijs van de Silver Salute gaat doen als ze die verkopen.

    Ben er afgelopen Zaterdag geweest, maar niet echt iemand gesproken.
    Dummies van Royal stonden er al. Die van Wolff werden net op een pallet naar binnen gereden...
    Ben verder benieuwd naar de verkoop van artikelen die uit het assortiment gaan.

  4. #64
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Edit: Zo te zien staat alle nieuwe producten er nu ook op! En voor een prachtige prijs
    Laatst gewijzigd door Pyroguy; 8 december 2009 om 13:10

  5. #65
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    De Pyro Duo, Trio en Quattro zijn van de site af (helaasch) en de Heavy's, Stars en Super staan er nu voor spotprijzen!

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dat wordt weer shoppen geblazen.

    Grunn.

  7. #67
    VWC-Lid Forza-Twente's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 augustus 2009
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    95
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    alleen jammer dat je niet online kan betalen meteen voor de rest echt wel goeie prijzen!

  8. #68
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts

    mm

    Dit is voor mij ook gewoon een vorm van online betalen. Bij machtiging. Voor mij als klant het minste werk. Kuiper is een zaak waar je erop kunt vertrouwen dat ze er geen misbruik van maken.

    Vorige week ben ik gebeld dat er 2 artikelen niet waren. Kon ik mooi nog een Silver Salute-je erbij nemen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza-Twente Bekijk bericht
    alleen jammer dat je niet online kan betalen meteen voor de rest echt wel goeie prijzen!

  9. #69
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Dit is voor mij ook gewoon een vorm van online betalen. Bij machtiging. Voor mij als klant het minste werk. Kuiper is een zaak waar je erop kunt vertrouwen dat ze er geen misbruik van maken.

    Vorige week ben ik gebeld dat er 2 artikelen niet waren. Kon ik mooi nog een Silver Salute-je erbij nemen
    Om welke artikelen ging dat, heartworm?

  10. #70
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Pijlenpaketten Starstream en Colour Sky.
    Staan nu op de site ook als uitverkocht vermeld.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Om welke artikelen ging dat, heartworm?

  11. #71
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Ik kwam daar gisteren avond, en het was helemaal niet druk, 10 mensen ofzo. Ik kom meteen mijn bestelnummers afgeven en nog geen 5 minuten later had ik de bestellingen. Ze hadden alles al gecontroleerd, maar voor de zekerheid ook zelf nog even gedaan, alles klopte.
    Ze hadden tot mijn grote verbazing het hele assortiment van Royal en Bon! Ook stond er een groot aantal producten van Full Loaded en Assortimenten als Peking Opera. Heb snel een pakketje Super Circle gekocht, want ook al deze producten waren heel scherp geprijst! De service was ook erg goed dit jaar. Zeker 5 man.

  12. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 oktober 2009
    Berichten
    208
    Thanks
    25
    137 waarderingen in 52 posts
    Net ook even mijn bestelling opgehaald bij kuiper. Controleer ik het thuis (dom eigenlijk) blijken er 3 pakken "heavy 3" te missen. Ik dus ff gebeld, en kon meteen zonder gezeur langs komen ze alsnog ophalen. Gelukkig maar een kwartiertje rijden, kom ik daar staan ze al mooi voor me klaar. PRIMA service Kuiper. Ga zo door !!!

  13. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hallo allemaal.

    Bedankt voor de vele positieve reacties.
    Wij horen graag jullie mening.

    Op dit moment zijn wij al druk bezig met het assortiment van volgend jaar, daarom willen wij graag weten wat jullie nou de beste potten vinden! Dit omdat wij proberen om het beste vuurwerk voor een scherpe prijs te leveren. Er mag keuze gemaakt worden uit alle leveranciers en iedere vuurwerklijn. (Een top 5 of top 10 zou makkelijk zijn)

    Even ter informatie:
    Zoals sommigen van jullie al gezien hadden leverden wij dit jaar inderdaad ook een selectie van bonfireworks en royal fireworks. Deze hopen wij komend jaar ook in assortiment op te kunnen nemen.
    Over het checken, dit klopt ook. Omdat we proberen om onze foutenmarge zeer klein te krijgen wordt ieder pakket door 1 persoon klaargezet en afgevinkt, en een 2e persoon vinkt af wat hij in de doos stopt en kijkt als er ook daadwerkelijk alles ingepakt wordt wat besteld is.
    Dat er af en toe toch nog iets mist komt vaak doordat een product nog in bestelling staat bij de leverancier en niet op voorraad is bij ons. Deze wordt later klaargezet om ook mee te geven maar daar is dit jaar soms nog overheen gekeken. We proberen dit volgend jaar ook verbeterd te hebben.

    Wij horen het graag van jullie!
    Alvast hartstikke bedankt en tot ziens bij ons in de winkel.

    Groeten Patrick
    Kuiper Koekange

  14. #74
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Hey, tof dat jullie van je laten horen en ons erbij betrekken! Ik ben hartstikke goed geholpen door jullie, en ben zéér te spreken over jullie prijsbeleid. Daarnaast was ik ook blij verrast Bonfireworks bij jullie aan te treffen in de losse verkoop, tegen scherpe prijzen.

    Heb je meteen mijn assortimentswens: alles van Bonfireworks. Met die prijzen van jullie ben je verzekerd van mij als klant van dit spul, en dus automatisch van veel anders wat jullie elk jaar bieden. Jullie zijn voor mij als noordeling namelijk nog goed bereikbaar terwijl de rest van de goede kortingsacties voor mij vaak te ver weg zijn.

    Royal Fireworks is ook zeker een goeie om op te focussen. Van Wolff zou ik wat selecteren, en de klappers eruit halen, en weer laatste voorraden opkopen en voor lage prijzen aan ons slijten. Vinden we leuk Cruise Rockets moet je er zekersteweten inhouden, graag ook ander klein spul van Wolff, zoals de zonnen. Verder de commentaren op cakes hier op het forum in de gaten houden ;) en niet blind al het nieuwe spul gaan inkopen, zoals dit jaar zal niet alles rendabel zijn geweest.

    Over klein spul gesproken: je zou mijn totaaldealer worden als je ook in de Traditionals van Beko zou gaan doen. Geen idee of dat rendabel voor jullie zou zijn, maar ik koop standaard wat van dat nostalgische spul.

    Vele freaks zouden nog blijer worden als, naast Bonfire en Royal, jullie ook the best of the best van Zena NL zouden gaan voeren. Even inlezen zal helpen, want lang niet alles van hen is de moeite waard. Of er moet gewoon even een Zena top5-topic geopend worden ;)

    Dit zijn mijn persoonlijke wensen, met Bonfireworks dus met stip op 1.

    Nogmaals dank voor de vriendelijke en goede service, en de fijne prijzen!

  15. #75
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Even topics 'beste cake Royal Fireworks' en 'beste cake Original' gebumpt, zie 'nieuwe berichten' of in de afzonderlijke secties.

    Wat denk ik ook een goede inbreng voor jullie assortiment zou zijn, zijn de Event Cakes van Rubro, net als hun 3traps fluitende single shot waarvan ik de naam vergeten ben... Ghost King ofzo?

Pagina 5 van 113 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •