Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 3 van 113 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 1692

Discussie: Kuiper Koekange

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De prijzen zijn niet echt spectaculair goedkoper dan de adviesprijzen

    http://vuurwerk.kuiper-koekange.nl/

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Neem een pot als de Sunset Queens, daar is toch wel minstens 15 euro vanaf dacht ik zo. Maar inderdaad, bij sommige artikelen valt het wel tegen...

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2008
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    hmm, pyro duo, trio en quattro zijn er ook uit hun assortiment!! echt ***** vink dat, marjah is niet anders.
    Laatst gewijzigd door rugge; 5 december 2008 om 15:03

  4. #34
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Gelukkig hebben ze die zonnetjes nog, en de smaragd rockets hebben ze ook nog!
    Ik heb ondertussen besteld.. Ik kreeg een email met mijn bestelling, maar verder niks.

    Krijg ik nog een email met andere gegevens (datum en waar het geld heen moet)?

  5. #35
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Gelukkig hebben ze die zonnetjes nog, en de smaragd rockets hebben ze ook nog!
    Ik heb ondertussen besteld.. Ik kreeg een email met mijn bestelling, maar verder niks.

    Krijg ik nog een email met andere gegevens (datum en waar het geld heen moet)?
    Nummer krijg je heel laat pas geloof ik en ze zijn zo vrij om het bedrag gewoon van je rekening af te schrijven.
    Fijn die duidelijkheid he?

  6. #36
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Kunnen ze dat zomaar van je rekening afschrijven dan?
    Maja, ik zie het vanzelf.. Hoop dat het goed gaat en niet het achteraf blijkt dat mijn bestelling niet overgekomen is ofzo

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2008
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb ook besteld, net als vorig jaar hoop ik dat alles ook dit jaar weer goed gaat.. Heerlijk, bijna oud en nieuw!!!

  8. #38
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Kunnen ze dat zomaar van je rekening afschrijven dan?
    Maja, ik zie het vanzelf.. Hoop dat het goed gaat en niet het achteraf blijkt dat mijn bestelling niet overgekomen is ofzo
    Er staat aangegeven in een scherm als je besteld dat je per automatische incasso moet betalen. Ik vind het wel vaag dat ik geen bericht heb gekregen / zelf kon aangeven wanneer ik mijn bestelling kan op halen.

  9. #39
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Ik heb gisteren een e-mail ontvangen waarin stond dat de bestelling verwerkt werd. Ik kreeg ook een nummer en er stond dat ik mijn naam en dat nummer op een papiertje moest schrijven en mee moest nemen als ik mijn bestelling op kwam halen. Dit kan op maandag 29 december tussen 19:00 en 21:00 uur
    Het geld is alleen nog niet afgeschreven.. ?

  10. #40
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Nou, alles is goed gekomen en morgen kan ik het ophalen tussen 19:00 en 21:00 uur. Ik weet alleen niet helemaal waar ik moet zijn, gewoon hier? >

  11. #41
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Ik heb hier vorig jaar mijn vuurwerk gehaald en moet zeggen dat het me prima is bevallen.

    Het is inderdaad een oude schuur waarin je het moet ophalen, maar heb maar een kwartiertje hoeven wachten, terwijl er toch redelijk wat mensen waren. Ter plekke heb ik de bestelling gecontroleerd en alles bleek te kloppen. Het zal me benieuwen wat dit jaar de prijzen zijn, als het net zo geprijsd is als vorig jaar, kom ik er zeker weer.

  12. #42
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Zelfde hier scootflyer. Gewoon meteen even controleren of alles klopt. Voor de prijzen is het zeker de moeite waard om wat verder te rijden

  13. #43
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Yep, Is ook mij ervaring.
    Sniper was hier 35 euro i.p.v. 42,50, dus dat is gewoon 17,5 % koring op de adviespijs.
    Dat krijg je lang niet bij elke winkel. Misschien Orthen?
    Verder word je snel geholpen, en zijn er aanbiedingen ter plekke van artikelen die uit het assortiment gaan (Vorig jaar de Mortal voor 1 euro per stuk!!!, De laatste 21 waren voor mij dusch...)
    Vorig jaar klopte de hele bestelling, en kreeg er een vader en zoon pakketje bij!
    Het jaar ervoor mistte er een pak screaming golden quattro. Dit mailde ik na oud en nieuw naar Kuiper, en nog voor Februari had ik 9,95 euro terug op m'n rekening staan.
    Ik bestel er elk jaar voor plusminus 300 a 500 euro..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Zelfde hier scootflyer. Gewoon meteen even controleren of alles klopt. Voor de prijzen is het zeker de moeite waard om wat verder te rijden

  14. #44
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Verder word je snel geholpen, en zijn er aanbiedingen ter plekke van artikelen die uit het assortiment gaan (Vorig jaar de Mortal voor 1 euro per stuk!!!, De laatste 21 waren voor mij dusch...)
    Hoe weet je hoeduur die producten zijn dan, staat dit ergens in de winkel ofzo, of moet je er naar vragen?

  15. #45
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Nee hoor, vorig jaar was er een aparte toonbank voor producten die uit het assortiment gingen.
    De prijzen stonden gewoon bij de dummie's, en het was dat ik de auto al tjokvol had, anders waren die 28 pakken Super Circle pijlen a 7,50 euro per pak ook meegegaan...
    Ik weet nu ook dat ik terug had moeten rijden, want die pijlen waren te goed om te laten liggen voor dat geld.
    Dit jaar vraag ik trouwens ook de dummie's mee als ze de laatste verkocht hebben..
    Kuiper bestaat dit jaar trouwens 80 jaar, dus ik hoop stiekem op een leuke actie...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Hoe weet je hoeduur die producten zijn dan, staat dit ergens in de winkel ofzo, of moet je er naar vragen?

Pagina 3 van 113 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •