Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Pagina 2 van 113 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 1692

Discussie: Kuiper Koekange

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Kreeg net een sms van Mattenfreak.
    Hij moet van 17.00 tot 21.00 uur wachten in Koekanje op zijn bestelling
    Hij baalt als een stekker want hij had per internet besteld.
    Daarnaast krijgt hij niet zijn gevraagde Pyro Trio maar een Pyro Duo.
    Nooit meer Koekanje zegt Mike.

  2. #17
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Lekker zaak dan :s en daar rij je dan 1,5 uur voor
    Gerwin

  3. #18
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Nog meer mensen ervaring met deze winkel? Iets positievere hoop ik..

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Is er al iets bekent over wanneer de site van Kuiper weer geupdate wordt? Ik ga er misschien langs dit jaar, als ze weer zo goedkoop zijn als altijd.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Kuiper in Koekanje is over het algemeen erg laat met zijn website.
    Vorig jaar dacht ik pas rond half december

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2008
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Vorig jaar 6 december maar ik heb ze al gemailt over wanneer ze weer online gaan eergister alleen ik denk dat ik daar niet snel antwoord op krijg...! :P Maar ik ga dit jaar zeker weer bij ze halen, woon zelf in Meppel dus het is voor ons makkelijk te rijden.. Vorig jaar ging het bij mij allemaal super ik kreeg geloof ik zelfs een foutje in mijn eigen voordeel dus achja...

  7. #22
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Ik weet niet meer wie, maar iemand vertelde mij pas dat de site 5 december weer geupdated wordt.. Of dit waar is weet ik niet, maar laten we het hopen

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2008
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ja dat hoop ik ook, en anders moet iemand ze maar ff bellen..

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 december 2008
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    nog even over de prisj bij koekange, als je nar hun webshop gaat en klikt op siervuurwerk, die Romeinse kaars 30 sters, 12 stuks van € 3,95
    zijn dat 12 van ie staven met elk 30 sterren in?
    lijkt me allemaal goedkoop...

  10. #25
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daanlaan Bekijk bericht
    nog even over de prisj bij koekange, als je nar hun webshop gaat en klikt op siervuurwerk, die Romeinse kaars 30 sters, 12 stuks van € 3,95
    zijn dat 12 van ie staven met elk 30 sterren in?
    lijkt me allemaal goedkoop...
    Klopt ja, Koekange is ook goedkoop, de service is er dan ook echter wel naar.

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 december 2008
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    amai hier betaal je zeker 1euro voor zo een staaf...

  12. #27
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    De site wordt geupdated, er staan al nieuwe producten, weer voor geweldige prijzen!

  13. #28
    VWC-Lid @znpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Berichten
    254
    Thanks
    42
    68 waarderingen in 20 posts
    ja ik zag het, meestal doet kuiper dat altijd, in delen zijn producten uploaden. maar ik ben benieuwd, ziet er al goed uit!

  14. #29
    VWC-Lid benno's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 december 2006
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    81
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Toevallig heb ik een tijdje geleden ook de vraag gekregen via pm over deze winkel. Ik zal mijn antwoord dan ook nog eens hier posten voor de mensen die er wat aan zouden kunnen hebben.

    Hier het bericht, inclusief de vraag die aan mij gesteld werd:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ****
    Hey,

    ik las dat je bij Kuiper in Koekange bent geweest. Ik ben van plan daar dit jaar ook te bestellen, maar ik las dat Mattenfreak er slechte ervaring mee heeft.. Hij moest een paar uur wachten en zijn bestelling klopte ook niet..
    Heb jij het ook via internet besteld? En wat zijn jouw ervaringen er verder mee?

    Groeten, Johan
    Mijn reactie:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benno
    Hey medefreak! ;)

    Ja het klopt idd dat ik ook bij kuiper besteld heb vorig jaar, en dat jaar daar voor ook. En ook ik ben inderdaad niet echt tevreden. Wat voor mij vooral het vervelendste was, was dat mijn bestelling telkens niet klopte. Ik dacht de eerste keer dat het gewoon een foutje was, dus ach moet kunnen dacht ik.
    Maar helaas was het afgelopen jaar weer raak. Ik kon het zelf niet ophalen omdat ik in het buitenland zat, dus toen ik eenmaal op de 31e weer terug thuis was, had ik weer een hele vervelende verassing. De bestelling klopte weer niet, en de 2 grootste cakes die ik besteld had miste ik samen met nog een aantal andere artikelen.

    Over lang wachten o.i.d. heb ik niets te klagen, je komt gewoon binnen in een grote schuur om het zo maar te zeggen, en daar stond toen iemand op de (meters lange) balie te roepen dat je je afhaal-papiertje in moet leveren bij diegene. Dan wacht je tot je jou naam hoort en dan ben je weer weg. Dit duurde bij mij denk ik niet veel meer dan een kwartiertje de eerste keer. De 2e keer weet ik dus helaas niets van want toen heb ik het niet zelf op kunnen halen.

    Dus het klopt inderdaad dat het niet helemaal naar wens gaat daar, maar ik ben zelf toch weer van plan om mijn (wolff) vuurwerk daar te bestellen. Dit is puur omdat het me echt een hele hoop geld scheelt. Ik ben van plan om dit maal de bestelling helemaal door te nemen en te controleren ter plekke en meteen terug te gaan voor de dingen die ik mis. (Ik ga er namelijk al wel van uit dat het zo is.. )

    Het komt vooral denk ik omdat het gewoon echt een ontzettend groot afhaalpunt voor vuurwerk is, dat er waarschijnlijk bij de bestellingen niet alles goed gaat. De keus is dus aan jezelf of je het wel wilt of niet, maar ik adviseer jou ook gewoon, mocht je toch gaan, om ter plekke je bestelling te controleren en terug te gaan voor de dingen die je mist.
    Of dat op dat moment gaat werken, is voor mij ook nog de vraag en eerlijk gezegd ook een beetje eng ja. Mocht ik er achter komen dit jaar dat het geen probleem is dan kom ik er zeker wel weer terug, maar als dit niet lukt zal ik er ook niet meer heen gaan.
    Het is voor mij dus ook nog maar een beetje afwachten hoe het dit jaar gaat.

    Ik hoop je hierbij een beetje een objectief oordeel gegeven te kunnen hebben, en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!

    Groeten, Ben!
    Even een kleine toelichting dan. Ik ben op dit moment niet meer van plan om het daar te bestellen, dankzij de geweldige actie van de mensen van vuurwerk-Orthen!!
    Ongeveer dezelfde prijzen of zelfs minder, dichterbij en om een betere service te hebben is dus ook niet echt veel nodig.
    Laatst gewijzigd door benno; 3 december 2008 om 20:08

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2008
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik had vorig jaar daar ook vuurwerk besteld en ik mot zeggen, this daar wel een rommeltje als je het gaat ophalen. ook met wat je besteld hebt krijg je soms niet alles, maar ik had vorig jaar pyro trio en quattro besteld en bleken dus uitverkocht te zijn. Ik heb hiervoor goede andere producten gekregen met een hogere prijs. Ik ga hier dit jaar weer bestellen, want ze zijn echt de goedkoopste vuurwerkwinkel in de buurt bij ons.

Pagina 2 van 113 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •