Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Busscher vuurwerk Hengelo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Busscher vuurwerk Hengelo

    Heb goed nieuws mensen. Ben er vandaag eens langsgehopt en dat leverde leuke info op.
    Een vriendelijke man die nieuw was hielp me ik dacht laat ik eens wat vragen stellen.
    Mijn eerste vraag was zijn de bestellijsten er al. Ik verwachtte van niet natuurlijk maar je kunt altijd hopen. Hierop zei die dat ze nu vrijdag of zaterdag in de bus zouden komen als je vaste klant bent of in de buurt woont.

    Maar maar nu het nieuws wat eigenlijk de moeite waard was. Ik vroeg hoe zit het met de ontwikkelingen zijn er nog leuke dingen. Ik kreeg het volgende antwoord:
    Dit word het extra groot Busscher vuurwerk bestaat 25 jaar dus dat willen we graag vieren. Wat gaan we dus doen grote acties meer gratis producten en kortingen tot 30%. Ook komt er weer een demo dit zal niet bij jan krul zijn zoals eerst bekend was, omdat dit niet kon in verband met vergunningen.
    Dit word nu achter de expo.

    Wat ook nog leuk is te vertellen ze hadden nog mensen nodig dus heb even sollicitatie ingevuld en ik krijg spoedig bericht. Had het met hem erover er komen ook veel nieuwe collecties en ik noemde natuurlijk gelijk de havanna collectie. Die zal er dus ook zijn.


    Foto met dank aan jejestilo
    Laatst aangepast door vuurwerkk14; 3 December 2009, 16:53.

    #2
    Klinkt goed hoewel ik erg sceptisch ben over "grote acties meer gratis producten en kortingen tot 30%"

    Dat er een demo komt is natuurlijk top! neem aan dat ze een vergunning voor 100KG hebben.

    Comment


      #3
      sceptisch over de actie ben ik sowieso....men blaast hoog van de toren en als puntje bij paaltje komt valt het op zich wel mee...
      Maar ik laat me eerst maar eens verassen, de demo was reeds bekend btw

      thanx voor de info!

      Comment


        #4
        Heb de folders binnen, de jubileumactie van Busscher is misschien iets te mooi aangekondigd... het zijn naar mijn mening voornamelijk 'rest' artikelen waar nu acties op zitten... oordeel zelf maar:





        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
          Heb de folders binnen, de jubileumactie van Busscher is misschien iets te mooi aangekondigd... het zijn naar mijn mening voornamelijk 'rest' artikelen waar nu acties op zitten... oordeel zelf maar:
          Ik moet helaas dezelfde conclusie trekken, hoewel de actie bij het grotere publiek wel zal bevallen denk ik.
          Zelfs de barely legal actie (alle 5 voor 150,-) zit er niet tussen. Dit was leuk geweest voor de freaks...

          Ik zie ook geen nieuwe collecties. Ik had op vuurwerkland en havanna gehoopt. (en heel stiekem zelfs op pyrostar)
          Laatst aangepast door d3vy; 4 December 2009, 15:45.

          Comment


            #6
            LET OP!!! Gewijzigde Datum Vuurwerkshow

            Nieuwe datum, 18 december - 20.30 uur Walkatenplein achter Expocenter. Kijk ook op www.busschervuurwerk.nl

            Comment


              #7
              Folder net binnen stelt me teleur had meer verwacht na die verhalen van de verkoper.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkk14 Bekijk bericht
                Folder net binnen stelt me teleur had meer verwacht na die verhalen van de verkoper.
                Wat wel weer goed is is de gewijzigde demodatum natuurlijk

                Comment


                  #9
                  vandaag is busschervuurwerk.nl online gegaan su6 met bestellen


                  Mvg michel

                  Comment


                    #10
                    tja....leuke zaak hoor, maar ik ga er dit jaar voor het eerst niet meer bestellen...misschien nog wel wat in de voorverkoopdagen, maar niet veel iig

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kl0otVi0ol Bekijk bericht
                      vandaag is busschervuurwerk.nl online gegaan su6 met bestellen


                      Mvg michel
                      de site werkt bij mij niet ? ik krijg nog steeds de pagina ervoor met openingstijden enzo ..

                      Comment


                        #12
                        dan zijn ze er warschijnlijk weer bezig met up-date 3 uur terug deed die het wel prima gewoon even in de gaten houden.


                        Mvg michel

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkk14 Bekijk bericht
                          Folder net binnen stelt me teleur had meer verwacht na die verhalen van de verkoper.
                          Las net dat ze ook wat met een jubileum doen..
                          Aanbiedingen ofzo, misschien dat dat de zaak een beetje ophelderd?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door knal je rot Bekijk bericht
                            Las net dat ze ook wat met een jubileum doen..
                            Aanbiedingen ofzo, misschien dat dat de zaak een beetje ophelderd?
                            Lees eens een paar posts terug

                            Comment


                              #15
                              Busscher vuurwerk




                              Ook in Hengelo biedt Busscher Vuurwerk het mooiste vuurwerk aan voor een eerlijke prijs. Wij snappen dat jij graag een mooi oud & nieuw wilt vieren en dat daar mooi vuurwerk bij hoort. Daarom vinden wij het belangrijk dat iedereen het vuurwerk kan vinden dat bij hem of haar past.



                              Sinds gisteren avond weer online gekomen


                              Mvg

                              Comment

                              Working...
                              X