Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25

Discussie: Splendid World

  1. #16
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Hij gaat in een van de Hardix collecties ondergebracht worden. Welke, dat moeten we nog even afwachten.

  2. #17
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roderick Bekijk bericht
    Nou Fred, ik denk dat je wens in vervulling gaat. Hij komt dit jaar in de hardix collectie. Ik weet alleen nog niet onder welke....
    goed bezig roderick!

    ik raad iedereen aan om dit jaar deze topper zelf ook eens uit te proberen. Hopelijk zullen er meer toppers beschikbaar gaan worden voor alle hardix dealers en daarnaast wat "oude" toppers terugkomen. Maar ik heb al door dat je dit jaar duidelijk bezig bent de puntjes op de i te zetten.

    Ga je de splendid world dezelfde naam meegeven in de nog aan te wijzen "nieuwe" collectie of ga je een prijsvraag maken om deze naam te mogen bedenken?
    vuurwerkbieb

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roderick Bekijk bericht
    Nou Fred, ik denk dat je wens in vervulling gaat. Hij komt dit jaar in de hardix collectie. Ik weet alleen nog niet onder welke....
    Geweldig nieuws Roderick. Mijn dank is groot. Mijn wens is zeker in vervulling gegaan. Het dichtst bijzijnde Hardix verkooppunt kan een grote bestelling verwachten.
    Ik vind deze cake subliem. zeldzaam mooi

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    62
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
    goed bezig roderick!

    ik raad iedereen aan om dit jaar deze topper zelf ook eens uit te proberen. Hopelijk zullen er meer toppers beschikbaar gaan worden voor alle hardix dealers en daarnaast wat "oude" toppers terugkomen. Maar ik heb al door dat je dit jaar duidelijk bezig bent de puntjes op de i te zetten.

    Ga je de splendid world dezelfde naam meegeven in de nog aan te wijzen "nieuwe" collectie of ga je een prijsvraag maken om deze naam te mogen bedenken?
    Dat vind ik wel een goede Rob... Ik ga gelij een topic aanmaken als het mag van de hoge heren...

  5. #20
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Iemand die weet of deze cake komend jaar ook te koop is bij Hardix-dealers?

  6. #21
    VWC-Lid Mustang68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2009
    Berichten
    864
    Thanks
    662
    883 waarderingen in 227 posts
    Ik kende deze cake helemaal niet, wat een schaamte. zo he wat een prachtige cake. lucht gevuld met goud geschoten in prachtige salvo's en dat voor 40 euro een 35 schots 500 grammer, ik zeg zeker doen. hopelijk verkoopt onze hardix dealer deze prachtige cake, want ik ben verkocht.

  7. #22
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Volgens mij is deze cake vooralsnog alleen te koop bij Mooij Vuurwerk. Maar ik kan het mis hebben hoor

  8. #23
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
    Ik kende deze cake helemaal niet, wat een schaamte. zo he wat een prachtige cake. lucht gevuld met goud geschoten in prachtige salvo's en dat voor 40 euro een 35 schots 500 grammer, ik zeg zeker doen. hopelijk verkoopt onze hardix dealer deze prachtige cake, want ik ben verkocht.
    Je kan ook altijd nog de xperiance kopen, dat is (zo goed als) dezelfde cake voor dezelfde prijs! Ook de outblast is een prachtige cake die in meerdere salvo's schiet, hij is wel een tientje duurder!

  9. #24
    VWC-Lid Mustang68's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2009
    Berichten
    864
    Thanks
    662
    883 waarderingen in 227 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
    Je kan ook altijd nog de xperiance kopen, dat is (zo goed als) dezelfde cake voor dezelfde prijs! Ook de outblast is een prachtige cake die in meerdere salvo's schiet, hij is wel een tientje duurder!
    de outblast is idd ook erg goed. kga toch wel de splendid world in de gaten houden, vind m toch wel beter. maar bedankt voor je tip.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Hier is een filmpje van hardix.


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •