Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splendid World

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Splendid World

    Artikelnummer: 2274
    Artikelnaam: Splendid World
    Netto Kruitgewicht: 450 gram
    Aantal Schoten: 35
    Effectomschrijving: Wave met diverse effecten
    Tijdsduur: 20 - 25 sec.
    Stijghoogte: 20 - 25 meter
    Kartoninhoud: 4/1
    Richtprijs: € 39,95



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 15 September 2013, 21:44.

    #2
    Mooij heeft altijd een ruim assortiment, thnx voor het posten Fred.

    Alleen een beetje jammer is het dat als je naar de folder gaat er zo'n beetje bij elke pot een filmpje staat, maar bij hun paradepaardje voor dit jaar : Splendid World, Speciaal ontwikkeld voor Mooij Vuurwerk geen filmpje is geplaatst.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      de mooij vuurwerkshow: Splendid World


      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #4
        Zo dan, halloooo?!
        Even 40 euri voor zo'n bak? Manman, genieten dit, vlammen hahaha, ziet er uit als een absolute topper!

        Comment


          #5
          hij mag er best wel wezen deze cake, mooie verschillende uitwerkingen en ook best wel behoorlijk groot.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Ik vind hem zelf ook geweldig.
            Typisch weer een Mooy cake, salvo,s met goud uitbarstingen

            Comment


              #7
              Als ik dat filmpje zie, vind ik hem wel erg lijken op de Memory en de Xperiance van de HR-line, ook van Hardix.



              Memory:
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.





              Xperiance:
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

              Comment


                #8
                wat een coole cakes allemaal man, zowel de splendid world als memory als experiance!

                maar zijn dit nu allemaal dezelfde cakes of????
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #9
                  Ik denk het wel, aangezien Hardix er wel van houdt om cakes om te labelen. Ik heb trouwens dit jaar de Memory voor 24,00 wat geen geld is voor deze top 500grammer!
                  Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                  Comment


                    #10
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                    Niet 1, niet 2, niet 3, maar 4, oftewel een kartonnetje van deze beauties tegelijk de lucht in. Prachtig al dat goud
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #11
                      Rob, ik ontdek nu pas jouw filmpje. Super gaaf man, al dat goud, maar liefst 4 tegelijk. Moet een indrukwekkend gezicht zijn geweest bij jou in de straat.
                      Vanaf het begin af aan ben ik verliefd op de Splendid World.
                      Ik hoop echt dat Roderick van Hardix deze standaard in de Brilliant collectie gaat opnemen.

                      Comment


                        #12
                        Nou Fred, ik denk dat je wens in vervulling gaat. Hij komt dit jaar in de hardix collectie. Ik weet alleen nog niet onder welke....

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door roderick Bekijk bericht
                          Nou Fred, ik denk dat je wens in vervulling gaat. Hij komt dit jaar in de hardix collectie. Ik weet alleen nog niet onder welke....
                          Hulde!
                          Kijk ook die film van Rob dan, kartonnetje, heerlijk geweld, ik voel een projectje!

                          Comment


                            #14
                            Dat is goed nieuws! Eindelijk. Deze cake verdient t om op meer punten verkrijgbaar te zijn.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Komt deze cake dan in de algehele verkoop van Hardix? Dus bij alle verkooppunten?
                              Want dat zou echt supernice zijn. Wij verkochten afgelopen jaar ook van Hardix, dus dan is het niet moeilijk om hem te krijgen. ;-)
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment

                              Working...
                              X