Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2011
    Berichten
    133
    Thanks
    86
    21 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penait1 Bekijk bericht
    Weet iemand hoe je je bestelling meekrijgt? Gewoon in een tas?
    Tassen ja, zag althans geen dozen voorbij komen.

  2. Deze gebruiker waardeert Daaf voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2012
    Berichten
    17
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 3 posts
    Werd snel geholpen, maar toch jammer dat wanneer je al begin december besteld als 20ste bestelling 60% van je cakes vervangen wordt met een ander... En er ontbraken 2 heavy legends, helaas was ik al thuis toen ik dat ontdekte. Volgend jaar goed in de winkel controleren dus! (Staat ook overal in de winkel, maar op je bestel lijst staan zelfs nog hokjes voor de inpakker "check 1" en "check 2" waar dus helemaal niks mee wordt gedaan, zelfs geen vinkje gezet door degene die het heeft ingepakt)

  4. #18
    VWC-Lid Highscr5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    223
    Thanks
    67
    106 waarderingen in 48 posts
    Bij mij hadden ze ipv de Six best Possible het Six Red assortiment in de tas gedaan. De namen lijken ook wel erg op elkaar. Werd gelukkig snel ogelost. Verder prima service met lekkere oliebollen voor de kinderen.

  5. #19
    VWC-Lid Mek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 augustus 2007
    Locatie
    Paleis het Loo
    Berichten
    536
    Thanks
    40
    94 waarderingen in 50 posts
    Bij mij waren de stars on fire niet voorradig.
    Ik had er 3 besteld (37,50), maar kreeg netjes 2 x Titanium thunder van Evo mee met een kleine bijbetaling mijnerzijds.
    Heb ik er nu toch 2 voor de prijs van 1 !.

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2012
    Berichten
    17
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penait1 Bekijk bericht
    Werd snel geholpen, maar toch jammer dat wanneer je al begin december besteld als 20ste bestelling 60% van je cakes vervangen wordt met een ander... En er ontbraken 2 heavy legends, helaas was ik al thuis toen ik dat ontdekte. Volgend jaar goed in de winkel controleren dus! (Staat ook overal in de winkel, maar op je bestel lijst staan zelfs nog hokjes voor de inpakker "check 1" en "check 2" waar dus helemaal niks mee wordt gedaan, zelfs geen vinkje gezet door degene die het heeft ingepakt)
    Uiteindelijk helemaal goed opgelost, kon nog de 31e langskomen bij een dealer en heb daar ruime compensatie gekregen.

  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Ben dit jaar bij John de Knaller op de Neonweg langsgeweest. Wat een gare toko. Zeker als je daarvoor 3 deuren verder bij Rowy binnen bent geweest. De grootste tegenvaller is het assortiment, een paar plankjes met produkten en dat was het. Van aanbiedingen waar ze vooraf zo groots mee aan het stunten waren was weinig meer te vinden op een leuk chinees pakketje na dan van 8 euro. Aangezien het meterpakket bij Rowy uitverkocht was heb ik dan deze dan maar 2x genomen om toch wat leuks te hebben voor de avond. En een NI-HAO pijlenpakket, wat overigens niet veel voorstelde, voor maar 5 euro. Dat viel me dan enigszins ook mee. Geen lijsten aanwezig in de winkel, je had dus geen totaal overzicht wat er in de winkel te koop was. Personeel verder wel vriendelijk. De oliebollen waren beter dan bij Rowy, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

  8. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 november 2015
    Berichten
    20
    Thanks
    4
    0 waarderingen in 0 posts
    Onbegrijpelijk dat deze toko marliefst 3 vestigingen heeft in Almere. Paar jaar geleden (4-5) voor het laatst daar geweest maar wat een tegenvallende collectie. En als je dan dingen besteld en die zijn niet meer leverbaar ontvang je ook geen gelijkwaardig alternatief. Je ontving bijvoorbeeld babypijltjes in plaats van 2 pakken grondbloemen. En er werd niet eens gemeld dat artikelen waren vervangen, daar moesten we achter komen door te vragen.
    Hoop dat ze inmiddels hiervan geleerd hebben.

  9. #23
    VWC-Lid Toffee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2010
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    186
    Thanks
    142
    77 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Markn Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk dat deze toko marliefst 3 vestigingen heeft in Almere. Paar jaar geleden (4-5) voor het laatst daar geweest maar wat een tegenvallende collectie. En als je dan dingen besteld en die zijn niet meer leverbaar ontvang je ook geen gelijkwaardig alternatief. Je ontving bijvoorbeeld babypijltjes in plaats van 2 pakken grondbloemen. En er werd niet eens gemeld dat artikelen waren vervangen, daar moesten we achter komen door te vragen.
    Hoop dat ze inmiddels hiervan geleerd hebben.
    volgens mij zijn ze failliet

  10. #24
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toffee Bekijk bericht
    volgens mij zijn ze failliet
    Nee, dat zijn ze niet, volgens horen hebben ze 1 hele kleine vestiging weggedaan en gaan ze door in de vlaardingenstraat en de neonweg.
    www.rowyvuurwerk.nl

  11. Deze gebruiker waardeert Rowy Vuurwerk voor het bericht:


  12. #25
    VWC-Lid PyroBrian's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2014
    Berichten
    595
    Thanks
    602
    202 waarderingen in 99 posts
    Heb er 2 jaar geleden een bestelling gedaan. Volgens mij was er toen een jubileum en waren er wat leuke aanbiedingen. Helaas was toen de Immortal Gold die ik besteld had niet aanwezig (de rest van mijn bestelling gelukkig wel). Ze hebben me toen een Six Best Possible aangeboden maar wilde echt per se de IG . Moet zeggen dat ze dat uiteindelijk toch meer dan keurig opgelost hebben.

    Om ook maar even wat positiefs te melden

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •