Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis Vuurwerk Brave & Wichers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gratis Vuurwerk Brave & Wichers

    Artikelnaam: Magic Mines
    Omschrijving: Bij aankoop van € 20,- tot € 35,- ontvangt u Magic Mines (48 schots cake) t.w.v. € 7,95 gratis




    Artikelnaam: Emotion
    Omschrijving: Bij aankoop van € 35,- tot € 75,- ontvangt u Emotion (16 schots cake) t.w.v. € 15,00 gratis




    Artikelnaam: Shockwave
    Omschrijving: Bij aankoop van € 75,- tot € 150,- ontvangt u Shockwave (12 schots cake) t.w.v. € 27,50 gratis




    Artikelnaam: Insane
    Omschrijving: Bij aankoop van € 150,- of meer ontvangt u Insane (60 schots cake, 500 grams!) t.w.v. € 67,50 gratis


    #2
    Ik krijg dit jaar Insane gratis, ben wel benieuwd hoe de effecten van deze 500 grams cake zijn, iemand ervaring?

    Comment


      #3
      Vorig jaar 3x de insane gehad, erg langdurige cake met magere effecten. Echt de prijs 67,50 niet waard wat normaal de prijs zou zijn.
      Het schijnt dat ze hem dit jaar hebben veranderd, de shockwave heb ik 2 jaar terug 4 stuks van gehad en die vond ik wel erg leuk, niet heel erg veel schoten maar wel leuke effecten.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
        Het schijnt dat ze hem dit jaar hebben veranderd
        Nee toch? Dat doet B en W nou nooit, producten veranderen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
          Nee toch? Dat doet B en W nou nooit, producten veranderen
          Kan bij deze cake denk ik alleen maar positief uitvallen deze keer. Mocht je twijfelen of je een nieuwe versie van de insane krijgt zou ik 2 kleinere bestellingen plaatsen om 2x de shockwave te krijgen en deze door te lonten, dan heb je meer spectakel

          Comment


            #6
            Ik heb al een deel bestelt waar ik dus deze gratis bij krijg. Maar ik kan eventueel op de afhaaldag wel vragen of ik iets anders t.w.v. van 67,50 mag uitzoeken. Of ipv. insane 2x de schockwave en dan inderdaad door lonten. En anders neem ik genoegen iets wat niet zo goed is. Heb toch andere geweldige "bakken" bestelt. Kan je de effecten van de insane trouwens een beetje omschrijven?

            Comment


              #7
              Hier is het filmpje van de Insane http://www.vuurwerkcrew.nl/films/B&W/VWC_B&W_Insane.rar

              Comment


                #8
                vond insane echt eeeen zeer ware tegenvaller had hem ook vorig jaar. Hij ziet er groot uit hij is zogenaamd 60 euro maar de effecten zijn zeer zwak. Kan je beter 2 bestellingen plaatsen om 2x emotion of 2x shockwave
                Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

                Comment


                  #9
                  Voordeel is dat ie toch lekker lang door schiet. Maar dat word ook saai met steeds van die magere effecten.
                  www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                  Comment


                    #10
                    Hier in de buurt krijgen we andere dingen gratis:

                    - Tussen 25 en 40 euro: Black Fantasy
                    - Tussne 40 en 75 euro: MOAB
                    - Tussen 75 en 150 euro: 350sh Missile Attack
                    - Bij 150 en meer: Pyromania

                    Comment


                      #11
                      Hier hetzelfde als bij Ruben, ik krijg mooi die Pyromania

                      Anyway, ik had een aantal jaar terug die Magic Mines en vond het wel een grappig dingetje, gaat lekker lang door.
                      Vorig jaar kreeg ik de Emotion, voor een gratis pot zeker een mooie. Vrij kleine, maar mooie boeketten, met harde knallen.

                      Comment


                        #12
                        het filmpje doet het niet bij mij
                        Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht

                        Comment


                          #13
                          Bij Vuurwerkland krijg je dit jaar bij iedere bestelling een Hindoe Rocket cadeau.
                          Deze ziet er zo uit:

                          Bron: pronkvuurwerk.nl
                          [B][I]Het wachten begint weer...[/I][/B]

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Diarto Bekijk bericht
                            ...Vorig jaar kreeg ik de Emotion, voor een gratis pot zeker een mooie. Vrij kleine, maar mooie boeketten, met harde knallen.
                            Klopt ja, die had ik vorig jaar ook. Maar dat van die harde knallen kwam bij mij vooral omdat de shots te weinig stijgkracht hadden. Ze kwamen behoorlijk rap weer naar beneden, waardoor de burst op een meter boven de grond plaatsvond... dat knalt dus inderdaad harder dan op 20 meter hoogte!
                            En de ellende was nog niet klaar: tijdens de laatste shots viel het potje om. Gelukkig niet onze kant op, maar het was wel ff schrikken.
                            Dit jaar krijg ik er weer twee, dus dan heeft deze jongen wel even een paar bakstenen bij de hand en blijven we echt wel minimaal de volle 6 meter afstand er vanaf. Dan is het een prima potje hoor!

                            Comment


                              #15
                              heeft iemand een werkend filmpje van de insane voor mij?
                              [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                              Comment

                              Working...
                              X