Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Folder 2009-2010 Brave & Wichers

    Vuurwerk Vlijmen heeft de primeur:

    Folder Brave & Wichers 2009-2010:

    http://www.vuurwerk-vlijmen.nl/image...ijmen_2009.pdf

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2006
    Berichten
    46
    Thanks
    4
    29 waarderingen in 10 posts
    wel vreemd overigens dat de VWL collectie wel op de bestellijst staat maar nergens in de folder. Of kijk ik er nou zo gruwelijk overheen?

  3. #3
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Leuke folder, ben benieuwd naar de folder van vuurwerkland lelystad
    Laatst gewijzigd door Doodskopper; 24 november 2009 om 21:14 Reden: De bericht van Stev verkeerd gelezen....
    www.jekovuurwerk.nl

  4. #4
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik heb de proefdrukken bij B&W zien liggen en dat waren normale folders, maar het Vuurwerkland-gedeelte zat er los in, was een kleinere strook met alle artikelen erop in het midden van de krant. Ik denk dat dat hier ook het geval is, dat die strook alleen niet in de PDF staat.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik heb de proefdrukken bij B&W zien liggen en dat waren normale folders, maar het Vuurwerkland-gedeelte zat er los in, was een kleinere strook met alle artikelen erop in het midden van de krant. Ik denk dat dat hier ook het geval is, dat die strook alleen niet in de PDF staat.
    Dat klopt, de vwkland producten staan op de achterkant van de bestellijst, een best lange strookje vorg jaar vroeg ik een folder bij mijn dealer, verlies ik dat strookje. Zat er namelijk los in

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De folder van VuurwerkGigant Franeker:

    http://www.vuurwerkgigantfraneker.co...ekerFolder.pdf

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Berichten
    56
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 2 posts
    Nou nou, daar in Franeker zijn ze goed bezig met die kortingen van 50%. Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen! Ik zie trouwens ook dat het assortiment misschien een beetje overdreven is, als je nagaat dat een deel van de Black-Label cakes omgelabelde versies zijn van cakes die óók in die folder staan! Ik noem een Black Shock, een Black Out, een Ultimate Fantasy en een Ultra Wave.
    Op zich leuk dat je je eigen labeltje mag uitkiezen :-)

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Eergisteren heb ik mijn folder van vuurwerkland Rotterdam gehaald, alleen wat ik al eerder had gezien dat ze dit jaar geen Star en Black label in de folder hebben staan(vorg jaar wel het geval met nog meer andere merken).maar wel de vwl collectie, barely legal en de Lidu collection.
    daarna achterop de folder staat het volgende: ''Let op! in de winkel meerdere collecties waaronder, Star collectie en Black label''
    Wel jammer betekend dus (denk ik) dat je van die 2 merken niet kan bestellen, terwijl het toch wel toppers heeft. Weet iemand misschien hoe dat komt?
    meer Foto's van de folder..,






    Laatst gewijzigd door Lesl; 1 december 2009 om 15:42 Reden: gegevens zoals men naam en adres waren stonden op het krantje(op een foto) , van men bestellijst :O

  9. #9
    VWC-Lid Bitorro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    144
    Thanks
    26
    30 waarderingen in 14 posts
    Misschien kan je als je de besteldlijst inlevert ook wel meteen wat Star en Black label bestellen?? Of ten minste vragen wat ze van die collecties nog gaan verkopen. Kan het niet zo zijn dat ze zijn overgestapt van Star en Black label naar vwl-collectie en Lidu, en dat ze nog met wat oude voorraden zitten van Star en Black label.
    Nouja genoeg gespeculeerd, ik zou zeggen ga gewoon langs, kan je gelijk even de showroom bekijken. Altijd leuk vind ik zelf.

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 juli 2005
    Berichten
    18
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Inderdaad grote kans dat het wel gewoon te bestellen is maar dat de folder van alle collecties bij elkaar gewoon niet aansprak of niet mogelijk was. Gewoon even langsgaan, ze geven het natuurlijk niet voor niet aan. Succes bij het bestellen!

    gr

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    bitorro, ze hadden vorg jaar lude, blk label, barely legal, vwl,en star.
    Mja ik zal kijken, this niet zo ver dus zal ik wel wat informatie vragen

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    371
    Thanks
    60
    103 waarderingen in 44 posts
    Vandaag door de bus gekregen (Boltje - Heerenveen), natuurlijk ook even foto's er van gemaakt (sorry voor het soms onscherpe beeld, komt door de achtergrondkleuren van de folder).




















    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •