Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 152
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    bij loots dacht ik 7 euro per pijl.. en alpeco weet ik niet of ze die los verkopen

  2. #47
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Klopt. Los zijn ze 7 euro per stuk. Per doos van 6 stuks kosten ze in totaal 35 euro.

  3. #48
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Als het goed is staat er op de site dat ze los verkrijgbaar zijn.
    Bedankt voor de snelle reacties trouwens, allebei!

  4. #49
    VWC-Lid Zaliotuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    235
    Thanks
    72
    91 waarderingen in 72 posts
    Bij Alpeco zijn ze niet meer los te koop alleen per pak nog. De informatie op de site wordt in september geupdate en dan verdwijnt de losse thunder ring rocket ook van de site.

  5. #50
    VWC-Lid fireworks-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2007
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik heb gister 2 pakken gehaald
    Foto:


    grtjesz

  6. #51
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Echt top pijlen dit! De Museumcrew heeft afgelopen jaarwisseling vrijwel alle smaken "multi knal" pijlen getest en deze pijl deed het eigenlijk altijd betrouwbaar en goed.

    De Diavolo vuurpijl heeft als probleem dat deze vaak te laag, soms zelfs nog in de buis, uit elkaar knalt. Dan wordt het een kwestie van wegduiken voor de rondvliegende nitraten. Erg onveilig en geen uitzondering heb ik begrepen. Mijns inziens een afrader. (kijk hier maar eens)

    De Original 7 bang rocket is een leuke poging om de Colour Ring Thunder pijl naar de kroon te steken, maar de schijnbaar willekeurige uitwerking in combinatie met de vrij hoge prijs (8 euro!) maakt 'm voor mij oninteressant. Soms lijkt het alsof er slechts 1 knallading in zit. Daarnaast mis ik de gekleurde sterren die ik bij de Bonbridge variant juist zo leuk vind.

    Weloverwogen wint Bonbridge deze vergelijking naar mijn mening met deze toppijl. Voor minder dan 6 euro per pijl, als je een doos scoort, ook nog eens de meest voordelige. Top

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  7. #52
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Ik heb een klein beetje aan de wieg gestaan van de ontwikkeling van deze pijl (Spelen met nitraat dummys bij Alpeco en ze op een bepaalde manier in een buis steken bracht men op een idee, ergens in 2005). Er zijn aardig wat ontwikkel stadia aan vooraf gegaan. Maar ook samples finaal de mist ingegaan vooraleer deze pijl goed genoeg bevonden werd.

    Het filmpje wat ik er van gemaakt heb destijds was van het testen van de laatste sample variant. Toch overigens wel weer zonde dat Originals het weer moest namaken. Ik vind het eind resultaat dan ook meer dan goed te noemen. Het is zoals je zelf al zegt een goede pijl die het betrouwbaar doet.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  8. #53
    VWC-Lid TenJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    761
    Thanks
    89
    95 waarderingen in 41 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
    Echt top pijlen dit! De Museumcrew heeft afgelopen jaarwisseling vrijwel alle smaken "multi knal" pijlen getest en deze pijl deed het eigenlijk altijd betrouwbaar en goed.

    De Diavolo vuurpijl heeft als probleem dat deze vaak te laag, soms zelfs nog in de buis, uit elkaar knalt. Dan wordt het een kwestie van wegduiken voor de rondvliegende nitraten. Erg onveilig en geen uitzondering heb ik begrepen. Mijns inziens een afrader. (kijk hier maar eens)

    De Original 7 bang rocket is een leuke poging om de Colour Ring Thunder pijl naar de kroon te steken, maar de schijnbaar willekeurige uitwerking in combinatie met de vrij hoge prijs (8 euro!) maakt 'm voor mij oninteressant. Soms lijkt het alsof er slechts 1 knallading in zit. Daarnaast mis ik de gekleurde sterren die ik bij de Bonbridge variant juist zo leuk vind.

    Weloverwogen wint Bonbridge deze vergelijking naar mijn mening met deze toppijl. Voor minder dan 6 euro per pijl, als je een doos scoort, ook nog eens de meest voordelige. Top

    Cameo

    Weet je misschien ook nog of er verschil zat in de knal van de diavolo en de Colour Ring Thunder pijl?
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

  9. #54
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
    Weet je misschien ook nog of er verschil zat in de knal van de diavolo en de Colour Ring Thunder pijl?
    Omdat de Diavolo pijlen vrijwel allemaal op de grond klapten is het lastig te beoordelen. Ik denk echter dat de Diavolo's iets harder gaan. Hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt?

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Berichten
    47
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Wat is de afmeting van 1 zo'n doos?

  11. #56
    VWC-Lid fireworks-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2007
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    de lengte van de doos: 98,5 cm (haast 1 meter)
    de breedte van de doos: 19 cm

  12. Deze gebruiker waardeert fireworks-freak voor het bericht:


  13. #57
    VWC-Lid Grouver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 6 posts
    Goed filmpje van Ring Thunder overdag.

    KLIK

  14. #58
    VWC-Lid pyro-power's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Op het bureau
    Berichten
    587
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grouver Bekijk bericht
    Goed filmpje van Ring Thunder overdag.

    KLIK
    zzeker een mooi filpje maar de pijl werkt nog mooier. de nitraten die r in zitten vliegen mooi ver weg. en mooie kleuren.

    gr. Pyro-Power
    Guess who's back?

  15. #59
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    goede pijl, stijgt altijd goed op althans bij mij. En een goede knal, word wel makkelijk overstemd om 12 uur, maar als je hem iets eerder afsteekt is hij erg leuk.
    Die kop is bijna net zo groot en dik als een axe deobus:P

  16. #60
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ik snap nu de verhalen wel van scheef opstijgende pijlen. Van origine zitten er stokken van 1x1x80cm op, maar zelfs met een stoklengte van 90cm is hij nog uit balans. Ãls je ze zonder stokken hebt, beter even uitbalanceren vanaf een stoklengte van 100cm, hoewel hij bij 90cm. maar nét uit balans is met het balanspunt halverwege de motor. Zal wel goedkomen dus, zeker als hij vaak bij een nóg mindere balans ook goed opstijgt. Komt vast door de brute kracht die dit monster genereert ;)

Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •