Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 246
  1. #61
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Top zaak! goede prijzen en mooie dames! Voor herhaling vatbaar!

  2. Deze gebruiker waardeert maasster voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid De Driesprong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Berichten
    190
    Thanks
    18
    376 waarderingen in 108 posts
    Thanks voor de positieve reacties allemaal!

    Momenteel zijn wij alweer druk bezig met de voorbereidingen van het nieuwe jaar.
    Mogelijk dat er dit jaar bij ons ook wat freak acties voorbij zullen komen.
    Hou deze topic en onze facebook pagina dus goed in de gaten de komende maanden ;)

  4. Deze 4 gebruikers waarderen De Driesprong voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Helemaal top!

    Ik denk dat dit wel de toekomst is voor zowel freak als voor verkoper. Kijk met smart uit naar de kartonvoordeel acties!

  6. #64
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Driesprong Bekijk bericht
    Thanks voor de positieve reacties allemaal!

    Momenteel zijn wij alweer druk bezig met de voorbereidingen van het nieuwe jaar.
    Mogelijk dat er dit jaar bij ons ook wat freak acties voorbij zullen komen.
    Hou deze topic en onze facebook pagina dus goed in de gaten de komende maanden ;)
    Ben benieuwd!!, 3sprong maakt grote sprongen de afgelopen jaren
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  7. #65
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    Klinkt inderdaad goed..Ben benieuwd naar wat de driesprong ons voor mooie freakacties gaat brengen

  8. #66
    VWC-Lid Kratos1791's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 februari 2012
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    279
    Thanks
    220
    181 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
    Klinkt inderdaad goed..Ben benieuwd naar wat de driesprong ons voor mooie freakacties gaat brengen
    Ik geloof er geen woord van dat ze met een freakactie komen, ze zijn namelijk in al die jaren nooit echt actief geweest oo het forum en ook de laatste maanden is die persoon van hun maar twee of drie keer online geweest en nauwelijks vragen beantwoordt.
    Het zou mij zeer verbazen als ze met een freakactie zouden komen en zo ja dan vraag ik mij af of het een interessante gaat worden.....
    [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

  9. #67
    VWC-Lid Jeroom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2016
    Berichten
    121
    Thanks
    204
    205 waarderingen in 64 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kratos1791 Bekijk bericht
    Ik geloof er geen woord van dat ze met een freakactie komen, ze zijn namelijk in al die jaren nooit echt actief geweest oo het forum en ook de laatste maanden is die persoon van hun maar twee of drie keer online geweest en nauwelijks vragen beantwoordt.
    Het zou mij zeer verbazen als ze met een freakactie zouden komen en zo ja dan vraag ik mij af of het een interessante gaat worden.....
    Ja dus? Wacht nou maar eerst de actie af voordat je op de zaken vooruitlopend er al over gaat oordelen...

  10. #68
    VWC-Lid Kratos1791's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 februari 2012
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    279
    Thanks
    220
    181 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
    Ja dus? Wacht nou maar eerst de actie af voordat je op de zaken vooruitlopend er al over gaat oordelen...
    Ik loop de zaken niet vooruit maar zet hier gewoon neer wat en hoe ik er over denk en dat heb ik neer gezet omdat ik hier al enkele jaren mee loop. Als jij hier allergisch voor bent dan adviseer ik jouw om maar beter niet te reageren. Ik weet namelijk dat er personen zijn die al jaren geleden contact met deze winkel hebben gehad en toen zijner wat dingen besproken maar nooit nagekomen. Dus mijn text komt niet zo maar ergens vandaan. Al ze wel met een actie komen dan zou het mij zeer verbazen.
    [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

  11. #69
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Laten we het hier een beetje gezellig houden Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar vijandig naar elkaar reageren gaan we dus niet doen. Een discusie is prima daarentegen, maar niet op de man gespeeld. Onze dank is groot!

  12. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  13. #70
    VWC-Lid De Driesprong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Berichten
    190
    Thanks
    18
    376 waarderingen in 108 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kratos1791 Bekijk bericht
    Ik geloof er geen woord van dat ze met een freakactie komen, ze zijn namelijk in al die jaren nooit echt actief geweest oo het forum en ook de laatste maanden is die persoon van hun maar twee of drie keer online geweest en nauwelijks vragen beantwoordt.
    Het zou mij zeer verbazen als ze met een freakactie zouden komen en zo ja dan vraag ik mij af of het een interessante gaat worden.....
    Beste Kratos,

    Zoals gezegd zijn wij momenteel druk met onze leveranciers in gesprek om te kijken wat er mogelijk is met betrekking tot mogelijke freakacties dit jaar. In de loop van de week hopen we met meer informatie naar buiten te komen.
    Ook wij proberen stappen vooruit te maken om in de toekomst nog meer in te spelen op de vraag van onze klanten. Denk hierbij dus aan assortiment, freak acties etc. Dat je aangeeft jaren geleden al contact met ons te hebben gehad over dergelijke acties die we niet zijn nagekomen is voor mij helemaal nieuw. Zoals aangegeven gebruiken we de laatste jaren de feedback van klanten en proberen mee te gaan in de ontwikkelingen in vuurwerkland.

    Op het feit dat je aangeeft dat we nauwelijks vragen beantwoorden kan ik je alleen zeggen dat deze ons dan ook niet gesteld worden. De vragen die we hier gesteld krijgen zullen we beantwoorden en mocht je toch vinden dat we te laat reageren zijn we telefonisch of via fb ten alle tijden te bereiken.

    We hopen je voldoende geinformeerd te hebben.

    Groeten,
    De Driesprong

  14. Deze 10 gebruikers waarderen De Driesprong voor het bericht:


  15. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Inmiddels een maand verder maar nog geen berichten.... ??

  16. #72
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    49
    Thanks
    30
    43 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Inmiddels een maand verder maar nog geen berichten.... ??
    Daar zat ik net ook aan te denken

  17. #73
    VWC-Lid zepr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2017
    Berichten
    129
    Thanks
    63
    406 waarderingen in 52 posts
    Heel jammer een freakaktie in de omgeving is altijd welkom

  18. #74
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Ik wil geen kolen op het vuur gooien maar.....
    Waarom zoveel stress.
    Houd er rekening mee dat het niet vanzelfsprekend is dat winkels dit soort acties opzetten!!!
    Het is goodwill en geen plicht.
    Soms zie ik reacties voorbij komen( niet alleen hier )waarbij ik soms denk. ...je gooit je eigen ramen in.
    Extreme Pyromaniac for life.

  19. Deze 4 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  20. #75
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Welke reacties bedoel je Marchell die je in dit topic tegenkomt en niet vind kunnen, als je doelt op de reactie van Kratos kan ik je vertellen dat hij wel degelijk de waarheid spreek want ik ben ik de tijd dat ik mod was, bij deze winkel op bezoek geweest en ook vragen gesteld. Daar heb ik nooit enige reactie op mogen krijgen terwijl ze mij dat wel hadden beloofd. Kratos is mijn zoon en was er ook bij toen ik destijds die vragen stelde etc. Dat de driesprong dit nu aangeeft dat het hun onbekend is vind ik triest. Dat de driesprong zoveel bedankjes op zijn post krijgt naar Kratos toe vind ik dan ook best komisch aangezien al degenen die hebben bedankt totaal niet weten hoe de vork in de steel zet. Beetje kortzichtig vind ik

    En naast het vuurwerk hebben mijn vrouw ook wel eens iets gevraagd of besteld en ook daar hebben we nooit een reactie op gekregen. Ik vind het dan ook geen prettige winkel, of laat ik het maar houden op minder goed personeel.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •