Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De driesprong zoetermeer online

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Moet zeggen dat ik ieder jaar het aanbod steeds interessanter en uitgebreider vind worden. Mooie aanbiedingen, goede kortingen, leuke gratis producten, goede 1+1 acties. Driesprong heeft zeker veel stappen vooruit gemaakt de afgelopen jaren,
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
      Moet zeggen dat ik ieder jaar het aanbod steeds interessanter en uitgebreider vind worden. Mooie aanbiedingen, goede kortingen, leuke gratis producten, goede 1+1 acties. Driesprong heeft zeker veel stappen vooruit gemaakt de afgelopen jaren,
      Helemaal mee eens

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
        Moet zeggen dat ik ieder jaar het aanbod steeds interessanter en uitgebreider vind worden. Mooie aanbiedingen, goede kortingen, leuke gratis producten, goede 1+1 acties. Driesprong heeft zeker veel stappen vooruit gemaakt de afgelopen jaren,
        Leuk om te horen dat jullie ons elk jaar vooruit vinden gaan! We doen ons best en hopen de komende jaren nog veel stappen te maken

        Comment


          #49
          Net langs geweest met moeders voor de kattenbak steentjes.
          Na een warme choco met slagroom mog ik ff tussen het vuurwerk snuffelen.
          Goede stap rubro en geisha en dan nu de wat nieuwe cakeboxen van broekhoff.
          Leuke acties.
          Elk jaar haal ik hier wel wat.
          Wat ik me afvraag kan je hier ook afspraken maken voor karton afnames bijv ?

          Comment


            #50
            Hoi Lawinebom,

            Uiteraard zijn er met ons altijd afspraken te maken mbt het vuurwerk.
            Mocht je iets willen weten kan je ons altijd even een prive berrichtje sturen op het forum of in contact met ons komen via een prive berrichtje op facebook.
            Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

            Comment


              #51
              Aankomend weekend gaat de site open met 10 procent openingskorting op het assortiment.
              Mania rubro broekhoff

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door lawinebom Bekijk bericht
                Aankomend weekend gaat de site open met 10 procent openingskorting op het assortiment.
                Mania rubro broekhoff
                Wow vette hap
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Wow vette hap
                  Die korting heeft geloof ik bijna elke winkelier wel als voor verkoop actie, mits ze als actie geen gratis vuurwerk hebben.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #54
                    mooie collectie hebben ze dit jaar

                    Comment


                      #55
                      Hoi Torr,

                      Wij hebben naast de 10% openingsactie ook gewoon het gratis vuurwerk.
                      Komend weekend is het dus EN EN.
                      Onze prijzen staan al scherp, hier bovenop kan je dus komend week 10% korting krijgen + gratis vuurwerk.
                      Neem bijvoorbeeld de transbomber ipv 99 nu 90 + een revival cry kado.
                      Of een imperial blink mix cake van 75 nu voor 67.50 en nog een twin spin erbij kado.
                      Ook hebben wij tal van 1+1 artikelen welke ook gewoon meedoen voor de 10% en het gratis vuurwerk.

                      Dit jaar zijn onze leveranciers overigens Rubro, vuurwerkmania, broekhoff, Gbv WECO en een klein beetje Vulcan.

                      Groetjes,
                      De Driesprong

                      Comment


                        #56
                        Vandaag gaat onze actie online!
                        10% korting op heel het assortiment inclusief op de actie prijzen + tot wel 199euro een gratis vuurwerk!
                        Wanneer er vragen zijn beantwoorden we deze hier graag!

                        Comment


                          #57
                          Zelf wel gebruik gemaakt van deze actie, bedankt dames en heren van de Driesprong zaten leuke aanbiedingen tussen!

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
                            Zelf wel gebruik gemaakt van deze actie, bedankt dames en heren van de Driesprong zaten leuke aanbiedingen tussen!
                            Leuk om te horen dwazer! Bedankt! Mocht je in de toekomst tips of suggesties hebben staan we daar altijd voor open.

                            Comment


                              #59
                              Top winkel hoor!
                              Niet lang wachten met afhalen en een super assortiment. Tot volgende jaar;)

                              Comment


                                #60
                                Top winkel goed vuurwerk voor een leuke prijs!

                                Comment

                                Working...
                                X