Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 246
  1. #91
    VWC-Lid De Driesprong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Berichten
    190
    Thanks
    18
    376 waarderingen in 108 posts
    OUTLET ACTIE!!

    Onze webshop is weer aangevuld met waanzinnige artikelen met extreme kortingen! Zie de foto's hieronder voor een selectie van onze knallende aanbiedingen. Check de website snel voor het volledige assortiment.
    https://dedriesprong.vuurwerkexpert.nl/

    * De artikelen die nu besteld worden kunnen 28 december tussen 08.00-09.00 worden opgehaald. Alle artikelen worden direct afgeboekt in ons voorraadsysteem en klaargezet zodat je niet misgrijpt!

    Naam: vuurwerk_a5.jpg
Bekeken: 914
Grootte: 201,7 KB

  2. Deze 3 gebruikers waarderen De Driesprong voor het bericht:


  3. #92
    VWC-Lid Vuurwerkplace's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juli 2006
    Berichten
    306
    Thanks
    259
    138 waarderingen in 87 posts
    Het feit dat jullie de Crystal Platina van Cafferata als omlabeling zien van de Sodom & Gomorrah van Rubro geeft wel aan hoe het met de productkennis van deze winkel gesteld is...

  4. Deze gebruiker waardeert Vuurwerkplace voor het bericht:


  5. #93
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
    Het feit dat jullie de Crystal Platina van Cafferata als omlabeling zien van de Sodom & Gomorrah van Rubro geeft wel aan hoe het met de productkennis van deze winkel gesteld is...
    zal wel een uploadfoutje zijn
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #94
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    193
    Thanks
    1.372
    57 waarderingen in 38 posts
    Maar is dit nu de crystal platina van cafferata dan?

  7. #95
    VWC-Lid De Driesprong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Berichten
    190
    Thanks
    18
    376 waarderingen in 108 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
    Het feit dat jullie de Crystal Platina van Cafferata als omlabeling zien van de Sodom & Gomorrah van Rubro geeft wel aan hoe het met de productkennis van deze winkel gesteld is...
    Wij zeggen het niet voor niks.. Wij voeren geen producten van Cafferata!
    De Crystal big platina komt dus ook gewoon van Rubro net als de sodom and gommorah
    Totaal anders dan het product van Cafferata

  8. #96
    VWC-Lid De Driesprong's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Berichten
    190
    Thanks
    18
    376 waarderingen in 108 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biertie Bekijk bericht
    Maar is dit nu de crystal platina van cafferata dan?
    Zeker niet! Deze box bevat net als de Sodom 12 cakes en is gewoon een omlabeling van Rubro zelf.

  9. #97
    VWC-Lid Tiger-Head's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 maart 2011
    Locatie
    Sin City
    Berichten
    272
    Thanks
    246
    167 waarderingen in 77 posts
    Wordt de shop op korte termijn nog uitgebreid met nieuwe artikelen en als ik jullie was, dan zou ik de categorie nieuw 2018 een andere naan geven, of de producten daar in verplaatsen, want ze zijn verre van nieuw
    Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

  10. #98
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Ik kan veel meer voorbeelden aandragen, maar bij deze toko ligt het gevoel om 'misleid' te worden er wel heel dik boven op. Concreet: in september mooie prijzen, bijvoorbeeld de Red Maroon voor 72,-. Per 1 oktober was deze opeens 93,-, maar tegelijkertijd wel 20% korting schreeuwen op het hele assortiment. Maar zelfs dan betaal je nog meer dan de septemberprijzen. Dit is op het hele assortiment van toepassing.

    Ik kan me nog herinneren dat Mediamarkt daar nog niet zo gek lang geleden ook voor op de vingers is getikt (prijsophoging kort voor promotie).

    Voor mij in ieder geval de reden om hier niet langer nog te bestellen.

  11. #99
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik kan veel meer voorbeelden aandragen, maar bij deze toko ligt het gevoel om 'misleid' te worden er wel heel dik boven op. Concreet: in september mooie prijzen, bijvoorbeeld de Red Maroon voor 72,-. Per 1 oktober was deze opeens 93,-, maar tegelijkertijd wel 20% korting schreeuwen op het hele assortiment. Maar zelfs dan betaal je nog meer dan de septemberprijzen. Dit is op het hele assortiment van toepassing.

    Ik kan me nog herinneren dat Mediamarkt daar nog niet zo gek lang geleden ook voor op de vingers is getikt (prijsophoging kort voor promotie).

    Voor mij in ieder geval de reden om hier niet langer nog te bestellen.
    Het is toch algemeen bekend dat de prijzen dichter bij december stijgen... Dat zie je bij bijna elke toko die een freak aktie heeft. Dat men later besluit als hun ''freak'' voorbij is 20% korting te geven moeten ze toch zelf weten. De prijs die je dan betaald is 74 euro volgens mij is daar niks mis mee. Het maakt toch geen flikker uit hoe ze het aanbieden of het freak is of met korting 72/74 allebei mooie prijs.

    Mediamarkt tja ik vind het de grootste schijt zaak die er is en ik kan er niks positiefs over zeggen maar ik kan je wel zeggen dat de informatie die jij hebt over mediamarkt niet juist is. Het gaat ook hier om een gevalletje mensen kennen de spelregels niet van een bedrijf en zodra het niet in hun straatje is is het misleiding.
    365 days a year pyromaniac

  12. #100
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Mediamarkt tja ik vind het de grootste schijt zaak die er is en ik kan er niks positiefs over zeggen maar ik kan je wel zeggen dat de informatie die jij hebt over mediamarkt niet juist is. Het gaat ook hier om een gevalletje mensen kennen de spelregels niet van een bedrijf en zodra het niet in hun straatje is is het misleiding.
    Ik weet wel 110% zeker dat mijn informatie juist is. Ik zit zelf namelijk precies midden in die wereld (ben promotion developer bij een grote online retailer) en ken genoeg mensen bij de mediamarkt, die dat stuk voor stuk bevestigen. Sterker nog, het is zelfs strafbaar. De Autoriteit Consument en Markt kan je zo een boete opleggen (na een officiele waarschuwing). Dat laatste gebeurt ook geregeld bij de grotere spelers in de markt.

    En ja, 74 euro is nog steeds een prima prijs, maar het bovenstaande gaat uitsluitend over de communicatie.

  13. #101
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ik weet wel 110% zeker dat mijn informatie juist is. Ik zit zelf namelijk precies midden in die wereld (ben promotion developer bij een grote online retailer) en ken genoeg mensen bij de mediamarkt, die dat stuk voor stuk bevestigen. Sterker nog, het is zelfs strafbaar. De Autoriteit Consument en Markt kan je zo een boete opleggen (na een officiele waarschuwing). Dat laatste gebeurt ook geregeld bij de grotere spelers in de markt.

    En ja, 74 euro is nog steeds een prima prijs, maar het bovenstaande gaat uitsluitend over de communicatie.
    Ik kan jou voor 200% zeggen dat het niet klopt. Het lijkt zo dat klopt wel maar het is allemaal volgens de regels. Het is een heel vies spelletje dat geef ik ook toe. Maar het is juist. En ik ben blij dat jij in die wereld zit ik ben blij dat ik er na 11 jaar uit ben. Maar dit is offtopic dus laten we het bij vuurwerk houden dat is stuk boeiender!

    Maar wat kan jou het nou schelen hoe iemand het noemt gaat jou toch om de prijs of had je echt verwacht dat er van die 72 euro nog eens 20% af ging ???
    365 days a year pyromaniac

  14. #102
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Ik kan jou voor 200% zeggen dat het niet klopt. Het lijkt zo dat klopt wel maar het is allemaal volgens de regels. Het is een heel vies spelletje dat geef ik ook toe. Maar het is juist. En ik ben blij dat jij in die wereld zit ik ben blij dat ik er na 11 jaar uit ben. Maar dit is offtopic dus laten we het bij vuurwerk houden dat is stuk boeiender!

    Maar wat kan jou het nou schelen hoe iemand het noemt gaat jou toch om de prijs of had je echt verwacht dat er van die 72 euro nog eens 20% af ging ???
    Gelukkig hoeven we het niet met elkaar eens te zijn en zal ik je niet overbieden met 300% of 400%. ;) In ieder geval thanks voor je reacties.

    Alles rond de 75 euro is een prima prijs overigens voor de red maroon. Daar nog 20% afhalen zou ongeveer zelfmoord zijn (dan kost het alleen maar geld.)

    Los van dit alles. Ik vind de Driesprong verder een prima winkel hoor. Ze doen nooit moeilijk en het afhalen verloopt altijd erg soepel. Heb er afgelopen jaren regelmatig wat besteld.

  15. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Berichten
    78
    Thanks
    1
    21 waarderingen in 13 posts
    Weet iemand of ze ook een showroom hebben ?

  16. #104
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Berichten
    2.002
    Thanks
    1.908
    2.146 waarderingen in 893 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bompijl Bekijk bericht
    Weet iemand of ze ook een showroom hebben ?
    Ja, hebben ze. En voorgaande jaren was de showroom rond deze tijd ook al klaar voor het grote publiek.

  17. #105
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Berichten
    78
    Thanks
    1
    21 waarderingen in 13 posts
    Bedankt! Daar ben ik wel benieuwd naar . Ik wil er graag heen om te weten te komen of de cakes die ik wil bestellen er wel komen. Ben heel selectief hiermee zoals de meesten hier denk ik haha. Wil eigenlijk niet op de ophaaldag te horen krijgen dat er iets niet is.

Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •