Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 58
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 augustus 2006
    Berichten
    89
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    jammer genoeg kan ik hier nog geen echte goede mening over geven, heb van de 3 pakken er 1tje afgestoken, maar 1 pijl deed helemaal niks , behalve alleen maar de lucht in gaan, en de andere 5 knalden wel, maar niet zo hard als op sommige filmpjes te horen was, viel me ook wel op dat bij de kanl er geen witte flits te zien was in de lucht, en de crackling erna was of niet aanwezig of maar 1 of 2 crackling plofjes, in ieder geval geen crackling wolkje zoals het hoort te zijn, even afwachten wat de andere 2 pakketjes volgend jaar doen, maar koop ze er zekers niet meer bij, totdat de andere beter presteren

  2. #32
    VWC-Lid thunder95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 oktober 2010
    Locatie
    Waalwijk (Noord-Brabant)
    Berichten
    582
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 9 posts
    De crackling stelde echt helemaal niks voor of was er soms zelfs niet eens, maar de knal (waarvoor ik ze kocht) was gewoon goed hard. Heb er 3 pakken doorheen geschoten en allen deden ze het zoals ze het moesten doen. De crackling neem ik voor lief voor €4,95 per pak, want er zijn knalpijlen waarbij je 2x zoveel betaald.
    De komende maanden minder actief op het forum.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 augustus 2006
    Berichten
    89
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    vond zelf de sick6 pijlen en de extreme thunder rockets beter presteren als de thunder rockets die ik had, voorlopig houd ik het daarbij totdat ik het tegendeel zie, anders is 4,95 nog teveel voor mij, liever wat duurder dan en beter als goedkoop en tegenvallen, maar zal volgend jaar kijken of die andere 2 pakjes net zo slecht zijn

  4. Deze gebruiker waardeert max voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    dus toch niet een omlabeling van Sick6 of Extreme Thunder? goed om te weten...

  6. #35
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Ik vond ze niet slecht hoor. Gewoon een prima knal en dan wat crackling. Voor een nederlandse pijl is de knal uitstekend. Ik heb de sick6 en EB niet gehad, dus weet niet of die harder gaan, maar prijs-kwaliteit zit bij de thunder rocket gewoon goed vind ik.

  7. Deze gebruiker waardeert ilvan voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    1.095
    Thanks
    480
    687 waarderingen in 178 posts
    Dit was vorig jaar een prima knal pijl. Dit jaar is die slecht. Als je de versie met een rooie stok hebt dan heb je de nieuwe en dus de slechte versie. Hij gaat wel heel hoog maar geeft een klein plofje.

  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2010
    Berichten
    412
    Thanks
    201
    58 waarderingen in 33 posts
    gelukkig heb ik de oude versie dan. voor het eerst gekocht, en gelukkig niet de nieuwe versie.

  10. #38
    VWC-Lid zyzal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 januari 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    248
    Thanks
    173
    77 waarderingen in 27 posts
    Was er al bang voor dat ze minder zouden presteren toen ik gister een andere versie kreeg als ik gewend was.
    jammer, vorig jaar waren het lekkere pijltjes
    Staren word je stil van.

  11. #39
    VWC-Lid pyro99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.072
    Thanks
    678
    667 waarderingen in 239 posts
    wat een heerlijke pijlen waren dit zeg echt een hele harde knal! en ook nog een beetje crackling er bij!

    voor 6,50 waren ze echt top, volgend jaar zitten ze er weer in!

    --pyro99
    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

  12. #40
    VWC-Lid pyro99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.072
    Thanks
    678
    667 waarderingen in 239 posts
    dit jaar heb ik ze weer, maar wat me meteen opvalt is dat de afwerking een heel stuk slechter is dan vorig jaar! ze hebben nu dunne rooie stokjes i.p.v een dikke houten pijlen stok,ze hebben ook geen lontbeschermers meer ,

    verder is de huls wel heel hard! ben benieuwd of de knal nog steeds zo goed is als vorig jaar, later hier meer over

    --pyro99
    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

  13. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    1.095
    Thanks
    480
    687 waarderingen in 178 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro99 Bekijk bericht
    dit jaar heb ik ze weer, maar wat me meteen opvalt is dat de afwerking een heel stuk slechter is dan vorig jaar! ze hebben nu dunne rooie stokjes i.p.v een dikke houten pijlen stok,ze hebben ook geen lontbeschermers meer ,

    verder is de huls wel heel hard! ben benieuwd of de knal nog steeds zo goed is als vorig jaar, later hier meer over


    --pyro99
    Die had ik vorig jaar ook en daar kwam een klein plofje uit. Als je ze nog kan ruilen tegen andere knal pijlen, meteen doen.
    Naam: image.jpg
Bekeken: 153
Grootte: 178,6 KB

  14. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 juli 2012
    Berichten
    140
    Thanks
    53
    38 waarderingen in 33 posts
    bij mij vliegen ze van het stokje af na 5 meter en gaan ze dus heel gek de lucht in.
    vreemde gevaarlijke dingen dit. de knal is daarentegen wel lekker.

  15. #43
    VWC-Lid pyro99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.072
    Thanks
    678
    667 waarderingen in 239 posts
    wat een gevaarlijke dingen waren dit zeg!! ze gingen soms niet de lucht in en als ze wel de lucht in gingen vlogen ze met een boog weer op de grond , super gevaarlijk!

    volgend jaar neem ik deze niet meer , ben blij dat we op een open locatie stonden , stel voor dat je dit in je straat doet :S.

    knal was wel erg goed dit jaar dat moet ik wel zeggen.

    --pyro99
    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

  16. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2012
    Berichten
    113
    Thanks
    24
    29 waarderingen in 18 posts
    ik had ze ook dit jaar om te proberen, was bang dat mijn pijlen ook zo gevaarlijk zouden zijn, maar ondanks de dunnere rode stokken geen boomerang effecten of niet goed opstijgen, viel me juist op dat ze allejezus hoog gingen, waardoor de harde knal dit jaar wel goed te horen was, maar ze gingen voor het mooie echt te hoog, dus goed opstijgen, harde kknal met witte flits, en geen crackling erbij, zo te horen waren er dus verschillen in deze pijlen dit jaar?

  17. #45
    VWC-Lid AlmeloZuid1991's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2009
    Berichten
    165
    Thanks
    224
    242 waarderingen in 82 posts
    De knal van deze pijlen dit jaar viel mij zwaar en zwaar tegen. Voorheen de beste knalpijl van NL in mijn optiek en dit jaar 1 van de grootste teleurstelling. Ik hoop dat omtrent deze pijlen verbetering wordt belooft anders ga volgend oud en nieuw voor andere pijlen. Erg jammer

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •