Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunder Rockets [Vuurpijl ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Gelukkig had ik deze nog gewoon met 'normale' stok en die deden het als vanouds zeer goed.

    Over de crackling, dat verschilt inderdaad per verpakking (of zelfs per pijl).
    31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

    Comment


      #47
      Vergeleken met alle andere knal pijlen die ik had, hadden deze een heerlijk doffe knal. Ze gaan wel vrij hoog.

      Comment


        #48
        Snoeihard weer! Volgend jaar nog meer ^^
        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

        Comment


          #49
          Deze waren ultraaaa goed.

          Ze komen zo rond de 40 meters hoog (een normale nl sierpijl zo een 20 tot 30 meter) en de knal is gewoon een max burst zonder sterren.

          Comment


            #50
            Dit jaar de versie met rode stok. In vergelijking met de normale houtkleurige stok gingen deze veeeel hoger, hadden een langere lont, geen beschermdopje en ze knalde een stuk zachter.. Erg jammer.
            31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

            Comment


              #51
              Heb nog een dikke nek van het naar boven kijken. Wat gaan deze hoog zeg. Prachtige pijlen, elk jaar paar zakjes van.

              Comment


                #52
                Gaan inderdaad (te) hoog met rode stok. Ondanks dat knallen ze wel lekker moet ik zeggen. Koop ze volgend jaar weer denk ik!

                Comment


                  #53
                  ze gaan idd als een streep omhoog en ver ook, maar wel een lekkere knal, en daarom zullen ze volgend jaar er weer bij zijn

                  Comment


                    #54
                    Startpost en prijs aangepast

                    Comment


                      #55
                      Ter informatie: mijn pijlen hadden een houten stok, geen lontbeschermers en geen cracklingboeket.

                      Ik heb één pak gekocht à €3,95, want door de gemengde reacties hierboven had ik me al enigszins voorbereid op een teleurstelling.

                      Naar mijn mening was het ook geen allerbeste pijl, en wel om één reden: ze gaan veel en veel te hoog! Op zo'n hoogte is de knal slechts een verre plof, die de grond niet zal laten schudden. Ik heb er één op de grond getest, en dan is het echt wel een goed harde dreun, maar helaas blijft daar weinig van over als ze op Mars afstevenen. Jammer.

                      De afwerking was prima. Goed lang lont, verpakking prima. Daar is eigenlijk niets op aan te merken.

                      Helaas kan ik geen betere score geven dan een 3/5 sterren. Als ze minder hoog gingen waren het fantastische pijlen geweest!
                      Gelukkig oudjaar!

                      Comment


                        #56
                        Je had hoogstwaarschijnlijk de versie met de rode stok?

                        Dit jaar had ik ze weer met de houtskleurige en man man wat gaan die dingen hard (en niet te hoog).
                        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                        Comment


                          #57
                          Ik heb toch weer een pakketje bestelt. Niet voor de knal maar juist omdat ze zo hoog gaan, vind dit gewoon gaaf om te zien. Voor knal heb ik 6 pakjes sick 6 pijlengekocht

                          Comment


                            #58
                            We mogen ze aankomend jaar toch niet meer kopen maar toch maar voor het archief op film. Vond ze niet super bijzonder, maar leuk om een keer gehad te hebben:
                            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                            Comment

                            Working...
                            X